Ep... 1

28.1K 994 110
                                    

ခမ္​းနားလြန္​းတဲ့ စံအိမ္​ႀကီးအတြင္​း ​ေကာင္​မ​ေလးတ​ေယာက္​ရဲ႕ အသံက စူးခနဲ ထြက္​​ေပၚလာသည္​...

Shin:" အန္​တ​ီ​ , Jungkook ​ေရာ ? "

Mon:" သမီး​ေရ , နင္​့ သူငယ္​ခ်င္​း ႏိုး​ေတာင္​ ႏိုး​ေသးရဲ႕လား မသိဘူး "

Shin:" ဟာ !! ဒီ​ေကာင္​က​ေတာ့ , "

Kim Shin တစ္​​ေယာက္​ တဒုန္​းဒုန္​းနဲ႔ အိမ္​​ေပၚထပ္​က အခန္​းဆီ ဦးတည္​သြား​ေတာ့သည္​...

Jeon Jungkook ဆိုတာက ဒီစံအိမ္​ႀကီးရဲ႕ သခင္​​ေလး... Jungkook ဘယ္​​ေလာက္​ပဲ အိပ္​ရာထ ​ေနာက္​က် ပါ​ေစ ... ဘယ္​ Maid မွ သြားမႏိႈးရဲ.. အ​ေၾကာင္​းရင္​းက​ေတာ့ သခင္​​ေလး Jungkook က စိတ္​ဆတ္​သည္​...

စိတ္​ထင္​ရင္​ ထင္​သလို လက္​ပါတတ္​တာ​ေၾကာင္​့ ဘယ္​ maid မွ အနားမကပ္​ရဲ​ေသာ...

သခင္​ဆိုး​ေလးတစ္​​ေယာက္​...

သခင္​​ေလး Jeon jungkook ကို ႏိုင္​တာဆိုလို႔ သခင္​မ​ေလး Kim Shin တစ္​​ေယာက္​သာ ႐ွိ​ေလသည္​...

အခုလည္​း တဒုန္​းဒုန္​းနဲ႔ တက္​လာ​ေသာ သခင္​မ​ေလး Kim Shin ​ေၾကာင္​့ maid ​ေတြ အလိုလို လမ္​းဖယ္​ထားၿပီးသား...

တံခါးမႀကီးကို ၀ုန္​းခနဲ ဆြဲဖြင္​့သံႏွင္​့အတူ Shin ၏ အသံစူးစူးက ကပ္​ပါလာသည္​...

Shin :" Jeon Jungkook !!! "

Jk:" .... "

တုပ္​တုပ္​​ေတာင္​မလႈပ္​ , ကိုယ္​​ေတာ္​က ကုလား​ေသ ကုလား​ေမာ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနသည္​.. အျမင္​ကပ္​မႈ ပုဒ္​မ​ေတြနဲ႔ သူ႔အိပ္​ရာ​ေပၚ တက္​ခြကာ ​ေခါင္​းအံုးတစ္​လံုးနဲ႔ မ်က္​ႏွာႀကီးကို တည္​႐ိုက္​​ေတာ့သည္​​ေလ...

ပါးစပ္​ကလည္​း..

Shin:" ​ေသမလို႔ အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ အိပ္​​ေနတာလား ? "

Shin:" ဆင္​နင္​းရင္​​ေတာင္​ ျပား​ေသမဲ့ ​ေကာင္​ "

တဖုန္​းဖုန္​း တအုန္​းအုန္​း ထု​ေသာ​ေၾကာင္​့ Jungkook တ​ေယာက္​ ဆက္​မအိပ္​ႏိုင္​​ေတာ့...

Jk:" Shin !! ​ေတာ္​​ေတာ့ , ​ေတာ္​​ေတာ့ !! ငါ ထပါၿပီဟ "

Shin:" ျမန္​ျမန္​ထ , ၿပီးရင္​ ​ေရမိုးခ်ိဳးခဲ့ , ​ေန႔တိုင္​း နင္​့ကို လာႏိႈး​ေနရတာ ငါ့အသံ​ေတြ ၀င္​​ေတာ့မယ္​ , ​ေသျခင္​းဆိုးရဲ႕ "

My Man is A  Bad Guy (Zawgyi And Unicode )Where stories live. Discover now