👑 5 👑

83 8 20
                                    


Chanyeol dolabından en küçük bedenli olan formayı çıkartıp bana verdi .kendine de alınca kabinlere gidip giyindik . Fakat forma hala bana biraz büyük geliyordu . Chanyeol görünce gülmeye başlamıştı . Koluna yumruk attım .

"Hey! Gülme ya !! Gülmesene !!"

"Sende dudağını büzüp bu kadar tatlı olma ."

"Efendim ?"

"Hadi oynamıyoruz mu diyordum ."

"Tamam oynayalım ."

Sahaya geçtik . Yerlerimizi aldık . Chanyeol konuşmaya başladı .

"İlk sen başla ."

"Farketmez sonuç olarak ben kazanacağım ."

"Üzgünüm baekhyun fakat ben o pijamayı giymem ."

Topu bana attı . Ben de tutup direk başladım . Ve direk top potadan geçti . Chanyeol çok şaşırmıştı .

"Adamı böyle şaşırtırlar işte ."

"Göreceğiz ."

Yarım saatin ardından oyun bitmişti . Ve saçmalamayın tabiki de ben yenilmedim . Ve tabiki de şuan pijamayı giymemek için mızmızlanmıyordum .

"Ama chanyeol nolur giymiyim."

"Ama baekhyun ben kaybetsem giyerdim ."

"1 sayıyla kaybettim çok mu ? Channie nolur ~~~~"

"Ama sen bu kadar sevimliyken yani sinir ediciyken seninle oyun oynanmazki ."

"Tamam giyerim ama her şekilde bu forma benimdir ."

"Çok sevdin galiba , peki sende kalabilir . Fakat duş aldıktan sonra seni burda az önce getirtittiğim pijamalarla görmek istiyorum ."

"Peki ."

Chanyeol tatlı olabilirdi fakat tam bir gıcıktı . Nolurdu yani giymeseydim ? Duş aldıktan sonra chanyeol bana  kanatlı sincaba benzeyen bir pijama getirdi . Hadi ama bu çok çoçukça ! Ve ayrıca chanyeol yedek çantalarından birini de verdi . İçine kıyafetimi ve formaceğizimi koydum . Sahaya çıktığımda chanyeol yedek kulübesinde oturmuş telefonla oynuyordu çok çekici gözüküyordu . Baekhyun artık chanyeol hakkında konuşmayı bırak ! Pijamanın şapkasını başıma  geçirdikten sonra Yanına gittim . Telefondan başını kaldırıp bana baktı . Yüzüne kocaman bir gülüş almıştı .

"Ya ama yaaa banane ben niye giyiyorum ki !!!"

"Baekhyun bir an seni kızlara benzettim ."

"Chanyeol !!"

"Ama ne yapayım çok güzel ve tatlı olmuşsun ."

Utanmıştım . Sanırım chanyeolun bana ettiği 3. İltifattı . Yerinden kalkıp yanağımı sıktı . Normal de samimi olmadığın insanların bana dokunması temas kurmasını sevmem ama chanyeol başkaydı . Niye bilmiyorum sadece başkaydı o kadar !

Chanyeol iyicene yüzümle oynamaya başlamıştı . Kocaman ellerinde yüzüm koyboluyordu.

"Yüzümü hissetmiyorum ."

"Özür dilerim ."

"Yoo sorun yok sen kazandın hem bana formanı verdin channie~~."

Yüzünü kaldırıp gözleri gözlerimin tam içine baktı ve gülümsedi . Benim de tebessüm etmemi sağladı . Yanını işaret etti . Ben de oturdum .

"Sana bir şey sorabilir miyim ?"

Başımı olumlu anlamda salladım .

"Sürekli birlikte olduğun insanların yanında eogya yapıyorsun ama samimi olmadığın insanların yüzüne bile bakmıyorsun . Bunun sebebi ne ?"

Gizli platoniğim [ chanbaek ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin