👑 3 👑

69 10 11
                                    

İçini açtım . İçinden kolye çıkmıştı . Bu annemin bana verdiği kolyenin aynısıydı . Ben sadece kolyeye odaklanmışken etraftakiler ise bana şaşkınca bakıyorlardı . En sonunda kyungsoo yanıma geldi . Ama ben hala kolyeye bakıyordum .

"Baekhyun ağlıyorsun !"

Refleks olarak elim gözüme gitti . Gerçekten de ağlıyordum . Sınıftan hızla çıktım . Kimse peşimden gelmicekti buna emindim . Çatı katına çıktım . Şuanlık en iyi yer orasıydı . Yere oturdum . Kolyeye bakmaya başladım .

12 yıl önce

"Anne niye bana kolye veriyorsun ?"

Yanağımı okşadı . Sonra bahçeye çıktık . Bahçe süslerle süslenmiş ve bütün arkadaşlarım gelmişti. Yanlarına gittim.

"İyi ki doğdun Baekhyun"

Önüme pasta getirildi . Mumları üfledim . Herkes hediyelerini verdi . Hepsi çok güzeldi . Ama en çok annemin hediyesi hoşuma gitmişti . Annemin yanına koştum .

"Anne bence en güzel hediye senin ki ."

"O zaman bu kolyeyi hiç çıkarma olur mu ?"

"Söz hiçbir zaman çıkarmayacağım ."

"Baekhyun bak bu kolye ayrılabiliyor bu kolyenin eşini sevdiğin kişiye vermeni istiyorum."

" o zaman sana vereceğim ! Çünkü seni çok seviyorum anne ."

"Baekhyun öyle değil bunu beni sevdiğin gibi seveceğin birine vermelisin ."

"Anladım ."

"Aferin Benim yakışıklı ve akıllı oğlum ."

Anneme sarıldım . Onu çok seviyorum.

Şimdi

Sanırım anneme verdiğim sözü tutamamıştım . Annem öldüğünde kolyeyiye de çıkarmıştım . Beni bırakıp gittiği için sinirlenmiştim sanırım . Çoçuk aklı işte . Hem kendi kolyemi hem de bu kolyeyi vereni bulmalıydım . Sınıfa geri döndüğümde teneffüstü . İçeri girdim . Minseok ve soo hemen yanıma geldi .

"Baekhyun neredeydin ?"

"Kyungsoo boşver . Asıl önemli olan bu kolyeyi bana veren kişi . Minseok , Kimdi hatırlıyor musun ?"

"Niye arıyorsun ki ?"

"Çünkü sevdiğim kişi o olabilir."

"Um sanırım 12 kişiden biri ."

"O kadar çok mu ?"

"Baekhyun her hediye verene bakamazdım sonuçta."

"Tamam o zaman hepsine tek tek soracağım ."

Hoca sınıfa girdi .

"Çoçuklar biliyorsunuz ki bizim okulun basketbol takımı bu gün başka bir okulla yarışacak. Bu yarış sırasında ise bütün okul türübün de olucak . Yani bütün okul davetli . Şimdi dersimize geçelim ."

Sıkıcı geçen dersler bitince bizimkilere döndüm. Onlarda toplanıyordu . Basketbolcular zaten erken çıkmıştı . Maça hazırlanacaklarmış .

"Minseok , kyungsoo madem bütün okul geliyor . Onun bulabiliriz ."

"Bence de bütün herkes oraya toplanmış olacaktı ."

"O zaman hadi gidelim ."

Spor salonuna gittik . Maç başlamıştı bile . Minseok ile kyungsoo hediye vereni bulmaya çalışıyorlardı . Benim ise gözüm chanyeol' a odaklanmıştı . Onda garip bir şeyler vardı . Sınıfta bir tek onunla konuşamıyordum. Galiba benden hiç haz etmiyordu . Minseok beni dürttü .

"Baekhyun şu kızlardan biri sanırım . Hey kime bakıyorsun sen öyle ? Chanyeol' a mı ? Oda sana bakıyor sanırım , hey bu bakışmanın nedeni ne böyle ?"

"Uff minseok bir sakin ol . Bana baktığı felan yok. Ben de maçı izlemek istedim bu kadar !"

"Baekhyun sen kimi kandırıyorsun ? Sen basketbolu sevmezsin bir kere ."

"Şuna ilgimi çekmez olamaz mı ?"

"Tamam sen biz de yedik ."

"Baekhyun, minseok aranızda konuşmayı kesin de şu kişileri bulalım ."

"Tamam kyungsoo ."

Onlar hala bulmaya çalışırken benim gözüm hala chanyeol' daydı. Onda garib birşeyler vardı . Buna emindim ama benim niye bu kadar merak ettiğimi anlayamıyordum . Maçı 4 sayı farkla bizim okul kazanmıştı . Tebrik etmek için yanlarına gittik . İlk tanımadığım 5 kişiyi tebrik ettikten sonra sınıf arkadaşlarıma sıra gelmişti . Chanyeol dışında hepsini  tebrik ettim . Chanyeol' u tebrik ederken , yanıma minseok ile bir kız geldi ve direk bana sarıldı . Bu ne cıvıklık ? Hemen kendimi çektim . Bi Minseok bide kıza bakamaya başladım . Minseok konuşmaya başladı .

"İşte o kız "

"Evet oppa benim ! Oppa seni seviyorum ."

"Mina böyle şeyler söylememen gerektiğini söylemiştim !"

"Oppam ile öyle konuşmak istiyorum ! Oppa seni seviyorum!"

Chanyeol gitmişti , arkasından da kai ve sehun gitti . Bu kız sinirimi bozmuştu . Ben de arkalarından gidecekken mina kolumdan tutup beni başka bir yere götürmeye başladı . Onu durdurup ittim .

"Oppa niye bana böyle davranıyorsun ?"

"Bak seni daha tanımıyorum bile ."

"Tanışırız oppa . Oppa bu arada senin ile konucam diye arkadaşlarımı ve servisimi kaçırdım . Bu saatte taksi ya da otobüste yoktur . Beni sen bırakabilir misin ?"

"Tamam ."

Ellerini çırpıp bana sarıldı . Sonra okuldan çıkıp benim arabama bindik . Evini tarif etti. Kapının önüne gelince arabayı durdurdum.

"Oppa eve gelmek ister misin ?"

"Hayır teşekkürler ."

"Ama çok eğleniriz ."

"Arkadaşlarım merak eder . Başka bir gün gelirim ."

"Peki ."

Arabadan inince hemen kendi evime sürmeye başladım . Eve gelince hemen kendi odama çıktım . Bizimkiler uyumuşlardı zaten . Yatağıma yatınca cebimden telefonumu çıkarttım . Mesaj gelmişti .

Mina
Bebeğim bana gelsen olur mu ?
Sana çok ihtiyacım var
Zevkle inlet beni
Senin altında inlemek istiyorum
Adını sayıklamak istiyorum
Baek sik beni .
Imhhh
Söylemesi bile zevk verici
Baek sik beni ımh

Okuduklarım ile hayrete düşmüştüm . Bu koz nasıl güzel kadar rahat olabiliyordu ?
(Bu arada Bebeğim 4 bunu baekhyun göremiyor . Kız onu öyle şekilde kaydetmiş . Böylelikle kızın ne orospu olduğunu anlamışsınızdır .)

Bebeğim 4
Mina sen neler söylüyorsun böyle
Üzgünüm ama bu kadar kolay olmaz
Sen daha beni tam anlamıyla tanımıyorsun Bile
Ve böyle bir şey teklif etmen
Gerçekten çok ilginç
Üzgünüm ama ben seninle sevgili falan olmam
Kendine denginde birini bul

Yazıp bıraktım . Bu kız tam anlamıyla delirmiş olmalı

Mina
İyi
Zaten seni isteyen yok
Ben de giderim 8. Bebeğimle yaparım
Oda müsait
Hem nesin sen kız mı !
Bu soruyu senin sorup benim naz yapmam gerekiyordu
Gerçi farketmez
benim başka vajina düşkünü sevgilim var
Ama eğer ıslak çok güzel vajinama veya deliğime
Senin o muazzam baş döndürücü penisini sokmak istersen ben her zaman müsaittim bil isterim 👄💋👙beni her zaman sikebilirisin baek

Okuduklarım ile midem ayağa kalkmıştı . Bu kızda utanma dene hormon yok mu ? İğrenç kusucam galiba . Telefonuma bildirim gelince iyicene sinirlendim hala mesaj mı atıyordu bu kız

Gizli platoniğim [ chanbaek ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin