Üstüme bir ayı atlamasıyla uykumdan uyanıp yataktan doğruldum . Ama ayı sayesinde çarşafa dolanıp yere kapaklandım.
"İmdat ayı saldırısı var !"
Diye bağırmaya başladım . Etraftan ise gülme sesleri geliyordu . Çarşafı çekip kim olduğuna baktım .
" sakin , ayı değil Minseok' muş. Düşündümde minseok ayıdan daha tehlikeli İMDAT!!!"
Diye avazım çıktığı kadar bağırıp saçma salak hareketler etmeye başladım . Minseok' un kafama vurmasıyla ayılmam bir oldu . Minseok
"Ne demek ayı bile minseok' dan daha iyi !"
Diye isyan edince ortamı sakinleştirmem gerektiğini düşündüm . Gerçi diğer salaklar hala gülüyordu .
"Canım minseok' um biricik minseok' um , o şöyle oldu . Ben gece geç yattım . Çokta uykum vardı. Ve sonra sen uyandırınca öyle demek zorunda kaldım . Yoksa ben öyle bir şey yapar mıyım minnie ~~"
"Bizim de plotenik aşkımız var ! Onları görmek için erkenden okula gitmemiz gerek . Ama sen ne yapmıyorsun ."
"Minnie ~~~ "
"Sırf tatlı olduğun için seni affedeceğim . Soo , luhan hazır edin şunu okula geç kalacağız daha tao ve lay ı hazır edeceğim . Uff sizi uykucular . Sevgili hocamız ağzımızdan fitil fitil getirecek ."
Diyerek odadan çıktı . Ben korktuğum için hemen hazırlandım . Apar topar evden çıktık . Okula geldikten 4 ders sonra telefonumu unuttuğumu anca anlayabilmiştim . Tao ve lay' de yoktu ki Onlardan arayabileyim . Onlar şuna sevgilileriyle gezmekle meşguldüler. Tao ile kris ; suho ile lay çıkıyorlardı . Benim için böyle şeyler çok saçmaydı . Benim sevgiye inancım yok olmuştu sanırım . 5 arkadaşım yanımda olduğu sürece asla aşık olmamada gerek yoktu . Ya da muzlu süt de bana yeterdi . Düşüncelerimden kurtulup yanımda oturan çoçuğa döndüm .
" şey sehun Ben telefonumu evde unutmuşum . Senden arama yapabilir miyim ?"
" bir şartla luhan' un telefon numarasını vereceksin"İlk koruma iç güdülerim ayaklansa da en fazla ne yapabilir ki düşüncesiyle kabul etmeye karar verdim .
"Tamam zaten onu arayacaktım ."
Telefonu uzatınca hemen luhan' ın numarasını çevirdim . Arama tuşuna basınca çalmaya başladı. 10 saniye sonra anca açabilmişti .
"Luhanniee ben telefonumu minseok yüzünden evde unutmuşum . Dünya da minseok gibi ayılar oldukça dünya gelişmicek. Şuan nerdesiniz ?"
"beakhyun ben minseok keşke bir alo dememi bekleyeydin."
Aha şimdi sıçmıştım .
"Minnie ~~"
" boşuna yapma soo yu üstüne salacağım bekle o seni bir güzel yanımıza getirir."
Deyip telefonu yüzüme kapattı . Numaraya tekrar bakınca bunun aslında minseok' a ait olduğunu fark ettim. Hemen luhan' ın numarasını tuşladım .
"Luhan yaşamım senin elinde ! Minseok soo' yu üstüme salıcakmış . Nolur kurtar beni !! Daha ölmek için çok gencim ! Hem ölümüm soo nun elinden olamaz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli platoniğim [ chanbaek ]
Hayran KurguBaekhyun chanyeol a platonikti Chanyeol baekhyun a platonikti Ama bunu her ikisi de bilmiyordu Chanyeol okulun en pöpüler kişisi basketbol takımın Kaptanıydı . Baekhyun ise okulun en zeki kişisiydi .