Намжүүн:
Чи Намжүүнтэй хөтлөлцөн явах бөгөөд чиний нүүрнээс огтхон ч инээмсэглэл салахгүй. Учир нь Намжүүн чиний бэлхүүсээр тэврэхдээ гижгийг чинь хүргээд байгаа юм. Чи түүнд эрхлэн явж байтал гэнэт урд чинь хэн нэгэн чиний нэрийг дуудхад та хоёр урагш харвал чиний хар байгын найз байх бөгөөд чи уулга алдан Намжүүны тэврэлтээс салан түүнийг очин тэврэн та хоёр Намжүүныг байгаа гэдгийг ч мартан хоорондоо ярилцан зогсход гэнэт хажууд чинь Намжүүн ирэн хэн болохыг асуухад чи түүнд найз нь гэдгийг танилцуулна. Намжүүн найз руу чинь их л муухай хараад"Дургүйцэхгүй бол бид ингээд явж болох уу үзвэрээсээ хоцрох гээд байна" гэсээр түүний хариултыг ч сонсолгүй шууд чамайг чирсээр явна.Жин:
Жин буйдан дээр суун зурагт руу гөлрөн суух бөгөөд саяхан таарсан чиний найз түүнийг бухимдуулж байгаа юм. Аргагүй шүүдээ чи түүний дэргэд өөр эрэгтэй хүн тэвэрсэн юм. Чи түүнд найз чинь гэдгээ хэлсэн ч тэр одоо ч ууралсаар байгаа юм. Том ах нэг уурлах юм бол зөрүүд илжиг л гэсэн үг.
Юнги:
Чи Юнгид американо тавьж өгөн хамт гэрт чинь үлдэх эсхийг асуухад тэр ёжтой инээн"Үгүйдээ би одоо явлаа" гэхэд чи хаашаа гэдгийг асуухад"Чиний танихгүй багын эмэгтэй найзтайгаа уулзхаар!" гэж зэвүүн гэгч нь хэлээд чиний царайны хувирлыг харан бах нь ханасан байдалтай кофегоо балгана.
Хусог:
Найз нь таараад та хоёр тэврэлдэн чи Хусогыг найзтайгаа танилцуулхад тэр инээмсэглэн танилцаад" Би түүний найз залуу чи ***ны найз юм чинь миний ч гэсэн найз гэсэн үг" гээд сахиусан тэнгэр мэт инээсэн ч төд удалгүй нухацтай царай гарган залуугын нүдрүү ширтээд"Гэхдээ ахиж түүний биед миний зөвшөөрөлгүй хүрнэ гэж санаад ч хэрэггүй шүү!"
Жимин:
Жиминыг уух юм захиалхаа явсан хооронд найз чинь чамайг хараад чиний дэргэд суусан бөгөөд тэр чамайг өөрийнхөө анхны хайр гэж дандаа хэлдэг.
Түүнийг чамаас найз залуутай эсхийг асуухад чамайг хариулхаас өмнө Жимин"Тийм ээ тэр найз залуутай тэр нь би тийм болохоор одоо чи явчихгүү юу" гэж их анхааруулсан өнгөөр хэлнэ. Чи түүн рүү эргэж хархад тэрний жижиг нүдэнд нь гал дүрэлзсэн байх аж.Тэхён:
Тэхён кафегаас гарах залууг ширтсээр"Тэгэхээр энэ чиний багын найз байхнээ" чи толгой дохиход"Ахиж түүнтэй уулзаад хэрэггүй тэр харваас шалиг харагдаж байна"
Жонгүг:
Жонгүг чамруу ширтсээр толгой сэгсрэн"Чиний багын найз чамаас дөрвөн насаар ах байгаад итгэж чадахгүйнээ бас чи түүнийг миний дэргэд убба гэж дуудаж байсан тэр нэг хачин жижигхэн нөхрийг ахиж битгий тэгэж дууд үгүй бол бид дуусна шүү"
Чи түүнрүү хархад тэрний харц нь худлаа хэлээгүйг илтгэх шиг нухацтай байлаа.