0. Zielony.

5.2K 294 360
                                    

— Cześć Ellen.

— Cześć Ethan. Wejdź do środka.

Białowłosy wszedł do pomieszczenia. Dwójka przyjaciół udała się do salonu i natychmiast zgasiła światło.

Bo pierwsze prawo Zoe brzmiało: ,,Jak jest ciemno, to jest cicho".

— I jak? — spytała zielonowłosa, po czym wzięła łyka gorzkiej kawy.

— Nic. Żadnego postępu —  odpowiedział Ethan stawiając na biurku cztery energetyki.

Widząc ten gest Ellen posmutniała.

— Nie przemęczaj się — poprosiła.

Obydwoje żyli w niepokoju. Minął już tydzień, odkąd wraz z Adamem i Niną wydostali się z tej gry. Jednak, mimo że wyzwanie Czterdzieści osiem godzin się dla nich skończyło, ciągle spali niespokojnie.

— Martwię się o niego... — westchnął Ethan otwierając jedną z puszek. — A co z Niną?

Na dworze zaczął padać deszcz.

  — Wyjechała z miasta — odpowiedziała zielonowłosa zerkając za okno.

— Czyli jednak wybrała ścieżkę...

— Pamiętasz, była przerażona...

— Wiem... To było dziwne widzieć ją taką... żałosną — Ethan westchnął pod nosem. — Nie, przepraszam. Nie dziwię się jej. Ja także się boję...

— Ja tak samo... — przyznała Ellen. —  Pola jest martwa. Jednak czuję, jakby było w tym coś jeszcze. Sam fakt, że nasza gra nie pojawiła się nigdzie, mnie martwi.

— Kłamała? Nie uwierzę w to.

Pola mówiła, że ich gra będzie gdzieś transmitowana.Telewizja? Serial internetowy? Takie mieli spekulacje, tego właśnie oczekiwali.Nic dziwnego, że nie widząc jej nigdzie, Ellen i Ethan odczuwali niepokój. Żyliw napięciu. Bali się momentu, w którym wszystko... eksploduje. Bali się przyszłości. A zniknięcie Adama jeszczebardziej potęgowało ten strach. 

  — Na to wygląda. Ale to nie jest zwykłe kłamstwo. Ona coś planuje...

Ethan przełknął ślinę. Na dworze zagrzmiało.

— Bawi się nami nawet po własnej śmierci.

-----
Hej!
Witam wszystkich po długim czasie!
(Chociaż idk, czy taki długi, dla mnie szybko to minęło xD)
Za 48 godzin, czyli 13. czerwca
pojawi się
pierwszy rozdział 14Dni!
Miłego czytania!
                  //Virani

Update maj 2023: no chyba wiemy wszyscy co te cofnięcie publikacji oznacza;)

14 DNI [PREMIERA 27.09.2023]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz