Capitolul 6-"Eva, ești de coșmar!"

94 22 10
                                    


Ajung acasă în jur de 9 și ii gasesc pe părinți luând micul dejun în bucatarie. Tata sta pe scaun și citește ziarul, cu o cana de cafea în mana, din care soarbe o data la cateva secunde. Mama tocmai inchide frigiderul și vine spre mine să ma sărute pe obraz. Nu ma feresc și nici nu ii intorc afecțiunea. La început o deranja ca eram distanta, imediat dupa accidentul lui Dean, dar acum s-a obișnuit și se mulțumește să o imbratisez câteodată, cand sunt intr-o pasa buna.

Imaginea pe care o vad în bucatarie nu îmi este familiara, pentru ca de cele mai multe ori tata pleaca de dimineata la serviciu, asa ca nu reușim să luam micul dejun impreuna. Ma intreaba daca am mancat și spun ca nu, doar din dorința de a sta la masa cu ei. Adevarul este ca sunt sătulă pana peste cap dupa ce mama lui Ginny mi-a zis ca sunt prea slăbănoagă și m-a obligat să mananc toate clătitele din farfurie. Nu am putut să o refuz, dat faptul ca are o privire periculoasa și postură de femeie boxeur.

   — De mâine lucrez la Zoe's, ii anunt în cele din urma pe părinți. Toti banii se duc în fondurile pentru Brown.

   Brown este în prim plan pentru mine. Stiu ca este departe și scump, dar Dean a vrut dintotdeauna să fie acceptat, a dat tot ce a putut și a intrat. Cum nu a mai reușit sa absolve, vreau sa ii continui eu visul. Stiu ca era cu mult mai inteligent și perseverent, dar îmi place să cred ca daca vreau din toata inima să intru o voi face. Pentru el și numai pentru el.

    Mama îmi acorda brusc o atenție exagerata, oftează zgomotos și buzele i se strâng intr-o linie subțire.

   — Eva, Brown este în cealalta parte a lumii. Nu trebuie să faci tot ce a făcut și Dean. Cred ca e timpul sa iei propriile decizii.

    Isi da parul blond dupa ureche, sta putin pe gânduri și apoi adaugă:

  — Ma gandeam la o facultate mai aproape de casa, stii, să ne vedem în fiecare weekend?

   Simt cum nările mi se dilata in ritmul respirației exagerate. Nu înțelege deloc cat de mult inseamna pentru mine să ajung acolo, chiar și cu riscul de a fi dureros de departe de casa. Și am încercat să ii explic de ce Brown e atat de importantă pentru mine, zău ca mi-am dat toata silința, dar nu a inteles nici atunci și nu o va face niciodata. Aragazul scoate sunete ciudate și îmi concentrez atenția asupra focului ca să ma calmez.

   — Știți doar ca va voi vizita cat de des posibil. În orice caz, discuția este de prisos pentru ca nimic în lume nu îmi va schimba părerea.

Cand ma ridic de la masa ma lovesc cu genunchiul de colțul mesei si imi dau lacrimile cand întreg piciorul îmi amorțește brusc. Urc în camera mea fara să mai mananc și ma hotărăsc să lenevesc în pat pentru tot restul zilei.

 


     ~*~


Mesajul primit de la Natalia imi amintește de carnavalul de care uitasem complet.

Îmi prind parul intr-un coc dezordonat și îmi iau o rochie verde crud, tip tricou lung, simpla, pentru ca stiu ca daca m-as prezenta în fata Nataliei în pantaloni m-ar trimite acasa să ma schimb. Cand cobor în bucatarie remarc bilețelul de pe masa prin care parintii îmi spun ca au iesit să se plimbe. Intorc foaia pe cealalta parte pentru a-i anunța ca voi fi la carnaval toata seara și nu uit să adaug ca voi lua un taxi pana acasa în cazul în care se întuneca.

    Merg pe jos pana la Zoe's, unde ma așteaptă Naty și Ginny. Se uita la mine încruntate, asa ca ma uit la ceas și observ cu stupoare ca am întârziat 10 minute. Le arunc un zâmbet strâmb și ispășitor.

EvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum