Capitolul 10-Carter

70 20 8
                                    

                   Perspectiva lui Carter
     

     — Haide, leagă-ți-o la ochi. Pentru mine?

     Prya încearcă să mă convingă de cateva minute să îmi leg blestemăția de mască la ochi pe care a cumpărat-o special pentru petrecerea de Haloween de diseară. I-am zis ca daca a reușit să mă convingă să merg, nu va reuși să ma facă să ma și costumez, dar cand mă privește cu ochii aceia mari și negri, nu pot să o refuz.

    A făcut atâtea pentru mine de un an, de cand suntem impreuna, iar eu nu pot să ii fac pe plac o singura seara? I-o smulg din mana mormăind și ea bate din palme, fluturându-și în același timp parul brunet și lung. Se entuziasmează mult prea repede din orice nimic.

Spre deosebire de mine, care sunt imbracat intr-un costum ieftin, închiriat, de James Bond, care miroase a naftalină si mucegai, Prya poarta un costum de Pocahontas foarte reușit. I se potrivește perfect, din moment ce ea chiar provine din India și are toate trăsăturile tipice: chip frumos conturat, par bogat, ten măsliniu și corp mic, dar zvelt.

Suntem în camioneta mea prăpădită și ne îndreptam spre liceu. Avem de străbătut ceva drum și stiu ca Prya are rau de masina sever, de aceea o las să aleagă muzica de fiecare data cand o plimb cu mașina. Pune ceva pop de la o trupa noua care probabil este în mare voga, dar de care eu sigur nu am auzit niciodata pentru ca nu ascult muzica.

— Îmi pare rau ca întârziem aproape doua ore din cauza mea, ii mărturisesc cu o urma de vinovăție, dând volumul mai încet.

— Stai calm, e ora 11, abia acum începe distracția, îmi spune calmă. Inteleg ca nu ai putut să pleci mai repede de la serviciu.

Inchide ochii și isi lasa capul să alunece pe brațul meu, odihnit pe cotieră, peste care isi plimba cu încetinitorul unghiile făcute recent la salon.

— Daca o să mai faci asa mult timp nu mai ajungem la petrecere, o avertizez cu ochii inca la drum.

    Fac o depășire brusca și ma amuz cand isi încolăcește speriata degetele și mai strâns de bicepsul meu. Mereu ma cearta cand sunt la volan și se îngrijorează din orice prostioară, ca acum.

    — Încetează, nu puteai să mai stai în spatele mașinii pana ajungeai pe drum drept? E chiar mai simpatica cand e nervoasa, si vocea ei creste cu cateva octave. Stii cate accidente rutiere au loc în zona asta? Multe! Nenumărate!

    — Stiu ce fac, o calmez mângâind-o in treacăt cu bărbia pe creștet. Apropo, cred ca ți-ai uitat  acum cateva seri chiloții pe bancheta din spate.

     O vad cum se înroșește toata și se întoarce să ii recepteze cu privirea. Odata ce o face, chicoteste, amintindu-și probabil de anumite secvențe din noaptea respectivă.

— Poți să ii păstrezi, mai am o pereche identică. În plus, ața aceea intra pe unde nu trebuie și sunt îngrozitor de incomozi.

Prya nu are nevoie de chiloți tanga ca să cucerească pe cineva. E foarte, foarte frumoasa și nu inteleg de ce, dar se învârte doar în jurul meu, cand ar putea face atâția băieți să fie în limbă după ea. Singurul baiat cu care isi petrece timpul, în afara de mine, e verișorul celei mai bune prietene ale ei, și cam atat. Chiar daca e sociabilă și o multime de oameni o cunosc, prefera să isi limiteze grupul la doar cateva persoane pe care le consideră ea cele mai importante.

    Se foiește în scaun și se uita la mine cu privirea aceea de adorație de ca si cum sunt nu stiu ce zeu, pe care pur și simplu nu o inteleg.

EvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum