— Cred ca ma costumez pana la urma într-un ștrumf.Ca de obicei, Natalia alege cele mai stupide costumații pentru petrecerea de Halloween. Anul trecut a fost un pitic de grădina, ironic din moment ce nu depășește un metru cincizeci. Eu, evident, voi lasa totul pe ultima suta de metri și ma voi îmbraca cu primul costum care îmi cade în mână.
— Nu am timp să ma gandesc la asta acum, se plânge Ginny in timp ce inainteaza la coada cu tava goală in mana. Mai am o multime de organizat și nici măcar nu am reușit să obțin aprobarea directoarei în legatura cu locația.
— Te descurci tu, o încurajează și Tristan din spate.
De cateva zile, Tristan și Natalia încep să isi refacă relația, ca prieteni. La început a fost nevoie ca eu, Ginny si Tess sa ne împărțim la mese diferite, la localuri diferite în asa fel încât să putem iesi cu amândoi, dar niciodată toti impreuna. Din fericire, acum suporta să stea unul langa altul, chiar daca conversația lor zilnică constă în "scuze" și "mulțumesc".
Privesc prin vitrină la mâncare și incerc să ma decid ce să iau în asa fel încât să nu ma înec din prima. Femeia din fața mea se uita nerăbdătoare la mine, dar nu e de ca și cum s-ar grăbi să plece la vreo întâlnire în următoarele cateva minute cu plasa aceea pe cap, asa ca sunt sigura ca are tot timpul din lume. Ma gandesc să optez pentru un hamburger, dar parca Ginny îmi citește gândurile.
— Crede-ma, nici nu vrei să stii ce conține chestia aia.
O cred, desigur ca o cred. Ginny, pe langa altele, e și vicepreședinte al liceului, ceea ce inseamna ca stie orice mișcă în școala, inclusiv carnea mutantă de la cantina.
Ne așezăm intr-un final toti la masa. Sorb din sticla cu apa, total dezinteresată de discursul lui Tess despre cum trebuie să aplicam rimelul corect și aproape ma înec cand il vad pe Xavier venind spre noi.
— Salut, ne zice și se uita spre banca pe care stau, de ca și cum dorește să se așeze și el. Nu am de gand să ma dau la o parte.
Natalia e prima care il saluta, și o face cu vocea ei seducătoare. Tristan stie ca doar încearcă sa il facă gelos, asa cum stie și ca Naty evita sportivii.
— Și mergeți la petrecerea de Halloween? ne intreaba, deși se uita numai la mine, făcându-ma să ma simt obligată să fiu eu cea care ii raspunde.
— Ginny este cea care il organizează, asa ca e imposibil să o ratăm.
În timp ce vorbesc cu el, il vad peste umărul lat al lui Xavier pe Carter, care se uita fix la noi. Este pentru prima data cand îl observ la școala. Este adevărat ca Lotus este unul din cele mai întinse licee din împrejurimi, dar Carter nu e cineva care să se piardă prin multime. Nu pot să nu o observ si pe fata care sta langa el. Coatele li se ating și ma intreb imediat daca este prietena lui. Poate de aceea a plecat asa repede de la restaurant acum cateva zile, ca să se vada cu ea. Incerc să mi-i scot din minte pentru ca aceste aspecte nu au nicio relevanță și ma concentrez din nou asupra lui Xavier care face continuu tentative de glume pe care aparent numai eu nu le consider amuzante. Toti râd în hohote de ceva ce tocmai a spus, asa ca incerc și eu să schițez un zâmbet strâmb.
Slava Domnului, un prieten de-al lui il striga, și cum se îndepărtează, Tess începe să facă obișnuitele ei remărci.
— Tipul este indragostit peste urechi de Eva.
— Aprob, se găsește și Natalia să comenteze, cu toate ca stie ca ma scoate din minți cand ma "cuplează" , chiar și în gluma, cu cineva.
CITEȘTI
Eva
Teen FictionEva și Carter " Voiam să țipe la mine, să ma lovească cu pumnii în piept și să îmi mărturisească cât de tare mă urăște, pentru că tăcerea și ochii ei umezi îmi zguduiau întreaga ființă mai mult decât aș fi putut admite vreodată." ...