Capitolul 2: Sa facem cunostinta!
El dormea. Ce era sa fac? Nu prea cred ca ar fi bine daca l-as trezi.
As vrea si eu sa dorm. Imi cad ochii in gura si chiar si podeaua mi se pare confortabila. Ochii mi s-au mutat pe o canapea micuta din fata plasmei.
M-am asezat incet pe ea si era destul de incomod. Stateam pitita ca un purice.Of!
-Ce tot faci?- tresar cand linistea camerei se sparge.
-N..Eu ni-nimic!- este inevitabil sa nu ma balbai. Stau cu un criminal.Si probabil asta va fi ultima mea zi....
-Hai in pat. Canapeaua aia nu e de dormit.-
-Nu mersi. E chiar confortabila.- mint pe jumatate.
-Nu o sa te mananc!- se apropie de canapea si ma ia in brate, aruncandu-ma in pat. Bratele sale erau foarte puternice si ma lua pe sus ca pe un fulg.
Se intinde pe pat, pe fata si ofteaza.
-Fa-mi si mie in par ceva!- mormaie.
Daca e o bomba in parul lui?
Imi duc mana in el si il ciufulesc putin iar tipul geme putin. Cred ca adora asta dar eu cum mai dorm?
-Si eu?- il itreb masandu-i scalpul.
-Nu-ti fa griji. O sa ma revansez.- isi adanceste capul in perne.
Vad ca a adormit iar somnul meu s-a dus pe apa Sambetei.
M-am dus incet in baie si am incuiat usa dupa mine. Mi-am scos telefonul din buzunar si am apelato pe Ashley.
-Alison Catherine White! Unde Doamne iarta-ma ai fost?- e suparata nu gluma.
-Scuze. Am dormit pana acum.- a da... si sunt sechestrata de un nebun.
-Aseara nu ai venit acasa.-
-Sunt la... La club m-am intalnit cu... Sunt acasa la Maria!- am spus un nume oarecare.
-Of! Ok dar sa nu ma mai speri asa. Eu sunt deja in Londra si nu stiu cand ma intorc acasa.- ofteaza iar eu imi iau la revedere. Ma simt prost ca nu am imbratisat-o ca nu am putut sa imi iau la revedere d la ea. Este singura mea familie si imi este frica ca o sa o pierd si pe ea.
M-am intors in camera si am tipat cand l-am vazut pe tip stand incruntat in fata mea.
-Telefonul.- spune dur cu o voce extrem de sexy. Termina Alison, esti amenintata de un criminal.
-Da-mi odata nenorocitul ala de cacat de telefon!- ridica tonul iar eu il scot din buzunar si i-l dau.
-Am sunat-o doar pe sora mea. Si nu, nu i-am spus nimic.- ma incrunt la randul meu.
-Perfect.Pentru ca daca ii spuneai, trebuia sa scap de amandoua.- se intoarce brusc si se aseaza langa pat.
Apuca de marginile tricoului sau si il scoate incet pe cap. M-am straduit sa nu ma holbez la el insa am cedat. Nu am mai vazut pieptul altor baieti in afara de tata. Mda, e vina lui. Singurul baiat cu care am vorbit a fost fratele meu si fostul vecin al nostru.
Tipul avea toate cele 6 patratele, bine definite, pieptul plat, mulculos.
Doamne, e... interesant.
-Iti place?- ridica o spranceana iar eu imi scutur capul, punandu-ma pe pat.
-Nu.- murmur destul de incet. Nu cred ca a auzit.
-Cum te numesti?- ma uit catre el.
-Alison- nu ma uit la el. -Tu?-
-Cameron.- spune inainte sa intre in baie.
Deci... Stiu cum il cheama.E ceva.
Ma plictiseam de moarte si am constatat ca, Cameron nu mai iese din baie. Am ales sa ma duc in living sa beau un pahar de apa apoi as vrea sa ma ocup de camera asta. Nu pot sta aici cat timp este o murdarie de nedescris.
Am coborat scarile si am ajuns in living. M-am dus catre dulapuri si am luat un pahar de acolo. M-am dus catre frigider si mi l-am umplut cu apa rece.
-Da! Si sa vezi ce fata a facut!- se deschide usa si trei baieti intra in living. Se opresc pentru cateva secunde din vorbit si se uita ciudat la mine.
-Eu sunt Hayes!- imi intinde mana cel mai tanar. Presupun...
-Buna! Eu sunt Alison.- ii zambesc si dau mana cu el.
-Esti iubita lui Cam?-ma intreaba iar eu imi pun o mana la ceafa.
-Nu.- ma rusinez.
-Poate o fi vreo curva de a lui Cam.- spune cu dispret cel mai inalt iar eu fierbeam.
-Nu sunt curva!- ma rastesc la el.
-Atunci ce cauti aici?- ma intreaba cel din stanga inaltului.
-Nash! Carter!Gata.- ma intorc catre scari si il vad pe Cameron doar cu un prosop in jurul taliei, lasand acel V sa se vada in toata splendoarea sa.- E doar o fata.- cintinua. Eh, eh! O fata care te-a vazut impuscand un om direct in cap.
-Si crezi ca ar fi bine sa o aduci aici, Cam?- continua Nash.
-Ce poate vedea mai mult decat eu impuscandu-l pe nenorocitul ala de Sam?- intreaba Cameron iritat
-A vazut?-
-Nu. De aia am adus-o aici si i-am spus ca ma ocup cu pistoale si droguri!- sarcasm din partea lui Cameron.
-In fine. Eu sunt Carter.- imi zambeste politicos unul din ei.
-Alison.- ii zambesc la randul meu.
-Si eu Nash. Fratele lui Hayes.- da mana cu mine.-Hai sus, pustiule!- il ia pe Hayes de spate si urca scarile.
Tam-Tam-Pam! Capitol nou.
Sa fcem cunostinta:
1: Alison White = Sasha Pieterse
2: Ashley White = Lucy Hale
3: Cameron = Cameron Dallas
4:Hayes = Hayes Grier
5:Nash = Nash Grier
6: Carter= Carter Reynolds
Mda... Cred ca v- ati dat seama ca este vorba despre MagCon boys :))
Sper ca va place povestea pana aici si voi pune urmatorul capitol la 2 comentarii :*
Vaaa puup :3
CITEȘTI
My criminal
FanfictionCe se intampla atunci cand o fata este cheia unei crime? Ce se intampla cand afla ca nu a fost doar o crima, ci un masacru facut de un om cu sange rece? Oare va putea face fata tuturor sectetelor si tuturor pericolelor, atunci cand il intalneste pe...