Prolog

39 6 2
                                    

Světle šedý kožíšek mladé vlčice se leskl ve světle slunečních paprsků. Upalovala si to za zajícem. Jako dcera Alfy musela pro smečku ulovit hodně. Nebyla sice Beta, protože byla moc mladá ale hlavně proto že její otec neboli Alfa byl velice přísný.

Skočila a zakousla běžícího zajíce před ní.

,,Skvělé Shine!" pochválil ji někdo.

Shine zabručela. ,,Nemusíš mě pořád chválit za každou blbost, Markusi!" zavrčela vlčice.

,,Já jen že, dcera Alfy, mladá tří roční vlčice, přece potřebuje pochválit ne?" ušklíbl se.

,,Markusi! Říkám ti to už po několikáté! Sice jsem dcera Alfy, ale to neznamená že potřebuji chválit jako můj stupidní otec!" zavrčela.

To se Markuse asi dotklo. ,,Je to náš Alfa a tvůj otec. Neměla by jsi ho tak urážet." řekl Markus do země a odkráčel pryč.

Shine si odfrkla. Vzala zajíce a kráčela za Markusem a zbytkem výpravy.

,,Skvěle jsi ho setřela." řekl potichu Toby který kráčel vedle ní.

Shine zavrčela přes zajíce. ,,Chceš taky?"

,,Shine ty víš že tě mám rád." řekl Toby.

,,A ty víš že já tebe ne! A to je konec. Prostě s tebou nechci chodit!" pokračovala přes zajíce.

,,Stejně jednou otočíš." zašklebil se.

,,Proč jsou v mé smečce samí blázni!" zavrčela Shine a zrychlila.

Byli před menší loukou. ,,Blesku a Hrome," Jako bratrové si povedou spolu dobře, pomyslela si Azura. ,,Běžte ze zadu. Já s Hlinkou půjdeme ze předu a Markus a Tobi půjdou z každé strany. Ať nám žádný zajíc neuteče." dala rozkazy Shine a počkala až všichni budou na svých místech a zavyla.

Uprostřed plácku, bylo hejno zajíců. Bylo jich tak pět. Na šest lovců. Určitě by měli všechny chytit.

Všichni se rozběhli. Jak zajíci tak lovci. Shine viděla jak Hlinka chytila jednoho zajíce. To samé Hrom s Tobim. Zabili dva zajíci.

Shine se za jedním rozběhla. Hnala ho rovnou k připravenému Markusovi který když si ji všiml a pěkně se pousmál. Napřímil se a skočil.

Dopadl přímo na Shine.

,,Co blbneš!" zavrčela a snažila se rychle vztát a dohnak zajíce. ,,Teď ho nedoženu!"

,,Promiň," řekl stydlivě Markus a oklepal se.

,,Chytili jsme čtyři." podala hlášení Hlinka a koukla se vyčítavě na Markuse.

,,Dobrá," odfrkla si Shine. ,,Teď půjdeme do tábora. Až řeknu tak půjdou ještě Hrom s Bleskem a Markusem na lov. Povede Hrom." Bratři kývli. Markus nebyl moc rád ale byl rád že to Shine hodila za hlavu.

,,Dcero!" zavolal Alfa když Shine a lovecká výprava přišla do tábora.

Shine položila zajíce a dala Hlince znamení aby ho odnesla.

,,Kolikrát ti mám říkat že chci aby jsi mi říkal Shine, otče." zavrčela nevrle Shine.

,,Dobrá, dcero." pokračoval Alfa a Shine si odfrkla. ,,Podej mi hlášení co bylo na lovu."

,,Od normálních lovců to nechce." zabručela Shine potichu. ,,Ach ano otče, ulovili jsme pět králíků." pak se koukla na Markuse který pod jejím pohledem sklonil hlavu.

,,Jenom pět? A žádné problémy?" ptal se dál Alfa.

,,Ano, jenom pět." odfrkla si. ,,A žádné problémy nebyli. Akorát až řeknu půjdou ještě Hrom s Bleskem a Markusem na další lov."

,,Dobrá můžeš jít." propustil ji Alfa a Shine odkráčela.

Shine si lehla pod strom. Koutkem oka pozorovala hrající si vlčata. Pak usnula.

Co mezitím probíhalo v další smečce hned vedle:

,,Co jsi to udělal Darku?!"Mladý vlk se koukl na svoje tlapky a pustil skoro snězeného králíka.

,,Proč jsi ho snědl když je kořisti málo?Moc dobře víš že se při lovu nejí!" Beta vycenila zuby a Dark se přitiskl

,,Za tohle se stáváš znova Omegou!" Alfa si naštvaně odplivl. Omega zavrtěl  hlavou a zakopal svého králíka.

,,Heleme se! Není toto náhodou Omega?" Vlk jménem Ben se mu ušklíbl.Nakrčil čumák a odhalil tesáky. Dark rozpačitě začal couvat.

,,Ty se snad bojíš?"Zavrčel.

Dark si lehl na záda a odhalil břicho. Zůstal ležet s jazykem vystrčeným z pusy.

,,Ph..."Ben odešel a Dark si stoupl. Když šel okolo skupinek vlků,ti se mu obraceli zády a někteří odešli. Dark se cítil osaměle, poníženě, trapně a pomalu kráčel k rozbitému doupěti kde byl sám a tam byla zima.

,,Nechtěla bych," slyšel mluvit Kyaru. ,,Nedávno se probojoval z pozice Omegy na pozici lovce. A teď je znova Omega."

Neměl ve smečce žádné kamarády. Ani Rodinu co mu umřela jak byl vlče. Alfa a Beta ho neměli rádi.

Rád se někde procházel ale teď nechtěl nikam. Bál se že se mu bude smečka posmívat.

Ale přece jen vztal. Myšlenky kolovali hlavou jako nějaké tornádo. Přitiskl se co nejvíce ke zdi.

Vyšel z doupěte. Pořád měl svůj bok namáčknutý ke zdi. Když byl na opačné straně nory, rozběhl se do lesa.

Utíkal a bylo mu jedno kam.

Ahoj! Tu Papajazesmecky
Snad se vám příběh bude líbit.  Takže tento příběh je okopírovaný... Protože z jednoho mně vyhodili... Ale nebojte.... Změní se jenom jména hlavních hrdinů.

Dark And Shine Kde žijí příběhy. Začni objevovat