6. Dark

14 3 0
                                    

,,A řekni mi, odkud že jsi ty?" Zeptal se Dark když byli skoro u tábora. Dark začal být nervózní. Co se bude dít? Jak to smečka vezme?

,,Jsem z vedlejší smečky. Vždyť jsem to už říkal." Odpověděl Líček.

,,Promiň Líčku, jen jaké to je ve vaší smečce?"

,,Asi stejné jako ve tvé."

,,Aha,"

,,Proč?"

,,No to je jedno jen tak." Bojí se co by mu mohli udělat členové smečky do které patří a proto to Dark radši řekne ,,Líčku já už to dál zvládnu, ale ty by ses měl raději vrátit zpátky tam kde jsi mě našel a pockat tam na někoho kdo tě určitě hledá."

,,Proč Darku?" zakňučel Líček.

,,Mám strach co by se mohlo stát kdybys vešel do tábora spolu se mnou. Alfa ani Beta no prostě nikdo mě nemá zrovna v oblibě a nechci aby ti ublížili." na pomyšlení na zuřícího Alfu který útočí na stěně které mu zachránolo život radši nepomyslel.

,,Toho by byli schopni?" zaknučel.

,,Bojím se, že ano." zavřel oči Dark.

,,No tak dobře tak já půjdu, ale doufám že se nevidíme naposledy Darku."

,,Taky doufám Líčku." Olízl mu přátelsky obličej. ,,Řekni mamince že bezvíznamná  omega z vedlejší smečky děkuje za to jak všímavého vychovala  syna stejně jako vaší Gamě tedy Elisabeth, že tě něco naučila."

,,Vyřídím Darku." řekl odhodlaně Líček.

,,A  Ještě přeju mnoho štěstí v hledání té vlčice."

,,Děkujeme snad se už našla nebo brzy najde jinak bude pohled na Alfu děsit každého z nás."

,,Proč?" otázal se Dark.

,,Protože ta vlčice která zmizela je Alfova dcera."

Promiňte že dlouho nic nevyšlo... Nikomu se nechtělo psát a já to nechtěla psát sama. Takže tuhle kapitolu psala 99KateyBlack99 a opravila jsem to já Papaja_of_SP a wolfie_the_wolfie

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 07, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dark And Shine Kde žijí příběhy. Začni objevovat