2. Dark

19 3 0
                                    

Dark často vycházel z tábora kvůli posměváčkům kteří ho nenechají odpočinout.

Zahlédl zajíce jak hopsá na kraji lesa na louce. Omega toužil zase lovit. Bohužel, postavení omega je poskok.

Nesmí lovit, musí dělat vše co jim jiný řekne. Ale i bez lovu byla procházka fajn. Všude chladný větřík, šuštění listů.

Nebyl rád že byl zase Omega. Přece jen si to před chvilkou vybojoval.

Právě se vracel. Když si všiml Darvna a Lorda. Jak k němu běží.

,,Hloupý Omego!" zavrčel Lord. A skočila na něj. Dark jen zakňučel.

Lord ho kousl do packy. Když přiběhl Daren, kousl ho silně do ocasu.

Dark zakňučel ale nebránil se. Jenom je snažil odsrtič.

,,Nebraň se," zasmál se Lord. ,,Je to zbytečné." řekl. Stál nad Darkem. Mohl kdykoliv kousnout a bylo by po Darkovy. Ale to neudělal. Místo toho kousl do druhé packy.

Daren se mu zakousl do druhé. Teď každý z vlků držel Darka za každou přední packu.

Lord z něho slezl a pořád držel packu. Daren taky. Oba vlci stáli vedle Darkovi hlavy. Oba měli jeho packu.

Pak se na sebe usmály. Zvedly hlavy jak nejrychleji to šlo. Najednou.

Darkovy packama projela velká bolest. Bolelo ho jak ho drželi. K tomu oba teď zatály to by Darkovy nejspíše vymrštilo ale oni ho pořád drželi.

,,Au," zavyl Dark když dopadl na zem. Vše ho bolelo.

Ležel nehybně. Dva vlci ho pořád drželi. Pak to udělali znova. Dark si myslel že mu packy upadnou.

Když už to udělali potřetí Daren promluvil.

,,Dnes nám Alfa vynadal!" zavrčel. Když pustil Darkovu packu. Takže teď vážně vyletěl.

,,Prej že jsme neschopní a nesmíme spolu lovit!" pokračoval Lord.

Darkovo tělo nehybně leželo. Byl za dvěma lovci. Teď k němu přistoupili.

,,Jsme neschopní!" zavrčel Daren a kousl Darka do zadního svalu u nohy.

Dark zavyl.

,,A nesmíme spolu lovit!" Pokračoval Lord. A kousl Darka do břicha. Ale zrovna blbě. Kousla ho tam kde mu udělala znamení White když byla snížena nad Omegu.

,,Aaa!" zavyl Dark. Udělal velkou chybu.

Oba vlci se postavili do bojové pozice. ,,Necháme tě sníst liškám." zavrčel Lord.

,,Nezasloužíš si žít!" pokračoval Daren.

,,Ukončíme tvoje trápení." zasmál se Lord.

,,Ne, prosím!" zakňučel Dark.

,,Hloupá, prašivá, nepotřebná Omego." zavrčel Daren a ohrnul nad ním nos. ,,Necháme tě žít. Pro tentokrát." zasmál se.

,,Máš štěstí že tu je." pohodil hlavou Lord a naposledy Darka kousl silně do svalu u přední nohy.

Když odešli, Dark tam pořád hybně ležel. Pokud nesplním svoji povinnost schytám více. Pomyslel si. Snažil se vztát.

Postavil se na přední tlapky. Ale bolestivě spadl. Měl pochroumané přední tlapky.

Dark se znova pokusil vztát a spoléhal na svoje zadní packy. Ale i tak bolestivě spadl.

Byl docela daleko od tábora.

Zavyl. Ale nikdo ho nešel hledat.

Přece je to jen hloupá Omega. Kterou právě zbyli. Stejně by nedostal najíst. Jenom by si ohlodal kosti. Toť vše.

Znava zavyl. Ale to už vylézalo slunce na obzoru. Byl tu celou noc. Bez jídla. Bez tepla. V ohrožení. Kdykoliv ho mohl kdokoliv zabít.

Dark And Shine Kde žijí příběhy. Začni objevovat