Shine nehybně stála na hranici smečky. Nechtěla odejít, ale kdyby odešla žila by podle svých představ. Pokud by se přidala do smečky byla by Omegou. A to právě chtěla.
Věděla že ji asi celá smečka hledá. Chtěla ale i nechtěla ji opustit. Toby ji opravdu miluje. Markus je trhlý ale i hodný, k tomu ji taky miluje. Nechtěla ani jednoho. Věděla že ten pravý není nikdo ze smečky.
Uslyšela zděšené vytí. Vycházelo daleko za hranicemi. Bylo to vyděšené vytí. A velice bolestivé.
Shine se chtěla rozběhnout. Udělala první krok. Pak další. Pak se zastavila. Nemůže odejít. Má tu rodinu. Nebo to co z ní zbylo. Tátu, zaručené místo Bety a později i Alfy. Nechtěla žít v luxusu, ale musela. Musí se s tím smířit.
Otočila se, udělala pár kroků a rozběhla se. Přímo směrem k táboru.
,,Shine!" Zavyl Bill. Beta této smečky. ,,Všude tě hledáme, Alfa hned vyslal pátrací hlídku. I sám šel a to jako Alfa nesmí." Řekl vážně.
,,Hm," Zabručela Shine.
,,Hlavně mi neříkej že se ti něco stalo." pokračoval Bill. Shine neodpověděla. ,,Elizabeth!" Zavyl.
Hned k nim přiběhla statná Gamma. ,,Shine! Doufejme že se ti nic nestalo!" Zavrčela a hned začala mladou vlčici prohledávat jestli nemá žadná zranění.
,,Elizabet, nech mě!" zavrčela Shine.
,,Ale-"
,,Žádné ale! Nic se mi nestalo. Nechci aby jste se o mně starali." řekla Shine a zamířila si to do svého doupěte. Chtěla si ho vykopat sama, jenom pro sebe, ale snad celá smečka ji pomohla. Shine zabručela když si na to vzpomněla. Vlezla dovnitř a udělala si svoje kolečko. Lehla si.
Zanedlouho k ní přišel Bill. Sedl si. Shine koukala do zdi, ale věděla že se na ni upřeně zírá nechápavým pohledem.
,,Shine," Povzdechl si Bill. ,,Nemůžeš jen tak odejít. Vím že jsi byla naštvaná ale útěkem nic nedpravíš. Bál jsem se že se nevrátíš. Jsem rád že tu jsi."
Shine neodpověděla. Jenom zavřela oči. Útěkem nic nespravíš, opakovala si. Útěkem nic nespravíš.
,,Vím že teď se nemůžeš rozhodnout. Všichni ve smečce tě mají rádi. Vidí v tobě co v sobě nevidíš ani ty sama. Měla by jsi se zamyslet co vlastně chceš. Pokud chceš utéct, zabránit ti v tom nemůžeme, ale můžeme tě přesvětčit že to jde i jinak."
Shine chtěla změnit téma, ale věděla že tak či tak ji to někdo musí říct.
,,Celá smečka už se vrací do tábora. Byla informována že už tu Shine je." Vešla do doupěte Nora. Bill kývl. Nora taky a odešla.
Shine ani Bill nepromluvili. Uplynula dlouhá chvíle. Shine se zavřenýma očima seděla a pořád koukala do zdi.
,,Slyšela jsem na hranici smečky zděšené vytí. Bylo plné bolesti." Zakňučela po chvilce.
,,Jak daleko?" zeptal se udiveně.
,,Daleko ale přitom kousek, sle nemohla jsem vás opustit. Kdo ví proč vyl." řekla a slopila hlavu. Otočila se na Billa a láskyplně se na něj koukla. Nemilovala ho ale byl velice hodný a moudrý.
,,Začíná se ztmívat, pojď. Řekněme to pak Alfovy." usmál se Bill, naklonil hlavu a vyšel ven z doupěte. Shine šla za ním.
Shine seděla před svým doupětem. Bill dával povinnosti a Ailin chodila z každé nory do další.
Markus přinesl malého hraboše a dal ho na hromadu. Koukl na Shine ale hned obrátil pohled směrem ke skupince vlků.
Toby se smál společně s další skupinkou a na Shine se usmíval. Šel by za ní ale věděl že to Shine nechce.
Viděla jak se postupně všichni vrací. Pak uviděla i svého tátu. Koukl se na ni smutným pohledem. Ale nešel za ní.
Shine si povzdechla. Udělala jsem dobře? Řekla si. Vyjela jsem na Alfu před celou smečkou.
,,Líček!" zavyla najednou Nora. ,,Není v doupěti!"
Všichni vztali a začali se ohlížet. Shine se jen koukala na vyděšenou matku ke které přiběhl ustaraný druh Klin.
,,Šel pomoct hledat Shine." pochválil ho jeho bratr Vrtulka.
,,Co?" vyjekla Nora.
,,Sestavím hledací výpravu." nabídl se Bill. Alfa přikývl.
Alfa přiběhl k Noře. ,,Měla by jsi zůstat v táboře." řekl vystrašené matce.
,,Ne! Půjdu hledat svého syna!" zavrčela s kňučením.
,,Vrtulko běž do doupěte!" zavrčel Klin. Vrtulka neochotně kývl.
,,Ne nepůjdeš." řekl znova Alfa. ,,Musíš tu zůstat s Vrtulkou. Neboj najdeme ho. Kline ty můžeš jít?"
Klin se podíval na Noru a přikývl. ,,Najdu svého syna i kdyby mě to mělo stát život." prohlásil.
ČTEŠ
Dark And Shine
AdventureDvě smečky... Dvě duše... On Omega... Ona dcera Alfy... ~~ Všichni to známe ale jaký bude příběh tady?