5. Shine

21 4 0
                                    

Shine nehybně stála. Musela jít hledat Líčka. Přece jen to byla její chyba. Rozběhla se.

,,Ne! Ty musíš zůstat tady Shine!" zavyl Bill, ale nestihl Shine zastavit.

Shine běžela do lesa. Její srst vlála. Přímo na hranice, tam kde před chvílí stála už bylo dávno za ní. Už nebyla na svém území. Byla na území jiné smečky. Toho se zděsila.

Ucítila jinou smečku. Silný pach krve.

,,Ne!" zavyla a rozběhla se k místu kde byl pach nejsilnější. Byla tam kaluž krve, směsice pachů různých vlků a Líčka!

Shine obešla místo. Jo, jeden vlk tu byl s Líčkem a dva tu taky byli, ale jejich pach byl o dost slabší než Líčkův takže o Líčkovy ví jen jeden vlk.

Shine udělala poslední kolečko a rozběhla se za pachem Líčka a toho vlka. Byl hodně smíchaný takže ten vlk musel zraněného Líčka nosit.

Shine z toho pomyšlení zakňučela. Líček obklopený cizí smečkou se zraněním.

Najednou se zarazila. Hlídka!

Shine nevěděla kam se schovat. Všude byli keře ale její stříbrná srst a její dost vábný pach se jen tak schovat nedal.

Uviděla bahno. Pro Líčka a její blbost do něj skočila. Začala se v něm válet. Bylo to nechutné. Tohle nikdy nemusela dělat.

Hlídka byla skoro u ní. Shine už jasně cítila hlídku. Jedna vlčice a jeden vlk. Shine zavřela oči a doufala že ji v tom odporném bahně nikdo nenajde natož neucítí.

Ucítila že jsou velice blízko.

,,Hej! Remixi!" vyštěkla fenka. Vlk jen zabručel. ,,Pojď do bahna! Bude sranda." zasmála se. Shine se napnula. Jsou dva. Necítí ji ale pokud budou blbnout v bahně což ji přišlo nelogické, tak ji prozradí a bude muset buď utíkat nebo útočit ale to si nemůže dovolit už jenom kvůli Líčkovy.

,,U velké Vlčice!" zanadával vlk jménem Remix. ,,Alfa už se minule zlobil. Neměla by jsi během hlídky blbnout. Pojď jdeme dál nechci mít na svědomí další tvoje blbosti. Stačí mi Omega." zavrčel. Shine se uklidnila.

Shine si už byla jistá že už jsou pryč. Vstala a vylezla z bahna. Taková nechuťárna! Pomyslela si. Oklepala se a očistila si srst, nebo aspoň u čumáku. Teď musela jít dál a najít Líčka.

Omlouvám se za neaktivitu. V další kapitole bude vše vysvětlené.
Děkuji za přečtení! 😍
- Pap

Dark And Shine Kde žijí příběhy. Začni objevovat