Capitolul 4

109 1 0
                                    

>PDV Arya<

10 perechi de blugi,20 de bluze,5 tricouri,10 perechi de pantofi și teniși ,nelipsita trusă de machiaj și multe altele erau frumos aranjate în geamantanul meu roșu pentru facultate.Astăzi e ziua cea mare.Oficial îmi încep viața de student.Am ales psihologia pentru că am realizat că e chiar foarte interesant creierul uman,cum funcționează el,cum se nasc sentimentele și o grămadă de alte lucruri care multă lume nu știe cum să le gestioneze.

-Dragă,ești gata?Trebuie să plecăm chiar acum dacă vrei să ajungem la timp!
-Cobor acum,mamă!

Mi-am pus poza înrămată cu mine ,Reed și Jax în geamantan ,m-am uitat pentru ultima oară la camera mea să văd dacă nu cumva am uitat ceva,apoi am închis ușa și am coborât ,trăgând după mine geamantanul cu lucrurile care urmau să îmi ajungă pe parcursul facultății.

-Sunt gata!am spus eu veselă.
-Atunci hai să mergem.Tata m-a ajutat să îmi pun geamantanul în portbagaj după care s-a urcat la volan și am plecat.Eu mi-am pus căștile în urechi,lăsându-mă pradă muzicii pe tot drumul până la facultate.După 3 ore de condus, am ajuns și la facultate.Ai meu m-au ajutat să mă instalez,după care ne-am luat rămas bun și au plecat.

-Să fi cuminte! a strigat mama de lângă mașină.
-Și fără băieți la tine în cameră! m-a amenințat tata.
-Mamă,tată!O să fiu bine! mi-am dat eu ochii peste cap exasperată.
-Te iubim!
-Și eu pe voi!

Mi-au făcut amândoi cu mâna după care s-au urcat în mașina și au plecat.În sfârșit liniște și pace.

-Libertateeee! Zoe își aruncă geamantanul undeva prin cameră și sări pe mine de îndată ce mă văzu.Mda,m-am cam grăbit cu afirmația.
-Îți vine să crezi?Viață de student,fără părinți ,fără stres,petreceri,băieți.Aceasta îmi făcu subtil cu ochiul punând accent pe cuvântul băieți.Însă i-am aruncat o privire de „nu sunt interesată ,las-o baltă" așa că nu a mai zis nimic.Știe că nu le am cu relațiile.Singurul băiat pentru care chiar am simțit ceva a fost Reed.Am avut o tentativă de relație cu un prieten de-a lui Zo dar nu a mers.De atunci nu mă mai interesează niciun fel de relație romantică.

După o oră de vorbit și făcut planuri pentru următorul an de facultă,ne-am decis că ar fi cazul să și despachetăm așa că ne-am pus pe treabă.După aproximativ o oră jumate de despachetat și aranjat am hotărât să vizitam puțin căminul și facultatea,să ne familiarizăm cu sălile de clasă ca să ne fie mai ușor pe luni.

Nu după mult timp,un băiat destul de bine făcut,îmbrăcat sport se opri în fața noastră și ne înmână un plic.

-Poftim.
-Ce e asta? Zoe luă plicul și se uită curioasă la tipul ce stătea în fața noastră,așteptând un răspuns.
-O invitație la petrecerea mea.E acasă la mine,diseară la ora 20:00.Veniți?
-Nu/Da! Eu și Zoe nu uitam una la alta contrazicând-ne din priviri.
-Deci veniți?
-Eu nu vin.E prima zi aici și vreau sa mă odihnesc.Am spus eu hotărâtă.
-Ba vine.O sa fim acolo la 20:00 fix. Apropo,eu sunt Zoe,iar căpoasa asta de lângă mine e Arya.
-Eu sunt Zayn.Ne vedem la 20:00 atunci.

Zoe aprobă din cap și îi făcu cu mâna tipului care se îndepărta de noi.Nu pot sa cred că zis că mergem la petrecere deși eu i-am zis clar că nu merg.

-Ce naiba,Zo?Ți-m zis clar că nu merg la nicio petrecere!mă răstesc eu la ea.
-Calmează-te Arya!E doar o petrecere,distrează-te și tu puțin.Eu doar m-am uitat urat la ea,în schimb prietena mea doar și-a dat ochii peste cap și m-a tras după ea pe scările căminului spre camera noastră.

-Acum,haide să ne facem frumoase pentru diseară!bătu ea din palme fericită.
O să fie o noapte lungă...

>>Hello!Ăstae capitolul 4... Wow,700 de cuvinte.Huh :))Sper că va plăcut.Întalnirea dintre Reed și Arya probabil va fi ,dacă nu capitolul următor,celălalt sigurat. ^^
Vă mulțumesc mult că îmi citiți cartea :* xoxo..

|Reed|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum