~Welcome Back..
•
•
•Author Pov
"Tak!! " jerit Ae Mi yg baru saja bangun dari tidurnya...
"A-pa?It's just a nightmare... Kau bukan vampire,Ae Mi... "bebel Ae Mi seorang diri...
Lalu dia melirik ke arah jam loceng di tepi katilnya...
5.30 a. m
Seraya dia ke bilik mandi untuk menguruskan diri lalu ke sekolah...
~Skip~
*Sekolah
"Ya.. Ae Mi kau ok tak ni? Macam tak cukup tidur je... "soal Hanbin
"Aku ok je... Kau tak yah risaula.. "jawab Ae Mi..
"Hmm.. Oklah.. "balas Hanbin sekilas lalu ke tempat duduknya sejurus sahaja cikgu memasuki ke kelas..
Sepanjang sesi pembelajaran,Ae Mi langsung tidak dapat menfokuskan dirinya... Otaknya tak dapat menumpukan tumpuan pada pelajaran..
Ae Mi cuma mengelamun sambil memandang ke arah tingkap.. Kekadang angin menerbangkan rambut ikalnya..
Ppakk!!
"Appo!! "adu Ae Mi
"Jung Ae Mi! keluar sekarang dan jangan masuk selagi saya tak suruh! "marah Tn Kang selaku guru mata pelajaran matematik pada waktu itu seraya menunjukkan ke arah pintu keluar..
Ae Mi hanya menganjurkan perintah Tn Kang...
Dan sama seperti tadi.. Ae Mi cuma mengelamun sambil menundukkan kepalanya...
Setelah waktu pembelajaran selesai,para pelajar bergegas ke kantin sekolah..
Ae Mi masih lagi berdiri di tepi kelas sambil menundukkan kepalanya..
Tn Kang lalu menghampirinya...
"Haaih~"keluh Tn Kang perlahan..
"Kamu tak perlu nak sedih sangatla.. Saya hukum kamu sebab saya nak kamu fokuskan diri dalam pelajaran.. Kamu kena ingat, kamu ni senior tahun terakhir kat sini faham? Saya harap kamu tak ulangi lagi kesilapan tu lagi.. Faham tak? "
"Ae Mi? Jung Ae Mi? "
Ae Mi yg dari tadi tidak memberi respon berdengkur(?) sahaja...
"JUNG AE MI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
S
K
I
P
*KANTIN
"Woii, kau asal ni? "soal Narien seraya menggigit burger yg dibelinya tadi...
"Hmm.. Tak de la.. Aku just penat kot.. "jawab Ae Mi sekilas
"Kot? "
"Dahla.. Tak yah risaula, I'm fine.. Don't worry la.. "
"Sure? "
"Nae... Dah, sambung makan... "
Narien dan Hanbin memandang Ae Mi pelik...
"Aku tak rasa dia ok"bisik Hanbin kepada Narien
"Ha ah.. Sebelum ni tak pernah dia sepenat ni.. Kalau ye pun penat, mesti dia akan makan sikit.. Ni, langsung tak sentuh pun makanan tu.. "jawab Narien
"Lagi satu, aku tengok muka dia ni, pucat semacamla.. Tak macam muka pucat orang biasa.. Macam mayat hidup pun ada.. "
"Ada betul jugak apa yg kau cakapkan tu. Tadi, aku sempat pegang tangan dia, sejuk weyhh!Dan mata dia nampak cam merah..seram pulak aku tengok diani sorang! "balas Hanbin pula...
YOU ARE READING
I WANT TO BE WITH YOU [KTH]
Fantasy"Aku? Tak... Habis kau macam mana?"Taehyung "Aku akan ok"AeMi "Aku tahu benda ni agak bodoh tapi, aku sukakan kau"Taehyung "T-taehyung"AeMi [Slow Update]