For this part, Auhtor cadngkn psang lagu 'A Gift Of A Friend' by Demi Lovato
♥
♡
♥
♡Author Pov
"Hehe, jomla! Cepatlah! "
"K-korang nak bawak aku pergi mana ni? Weyh! Haha apa ni?! "
"Ok, hana dul set! "
"Saenggilchukkahamnida,Saenggilchukkahamnida,saranghaneun Gang Seojung, Saenggilchukkahamnida!! "
"Bwoya? "soal Seojung
"Sinilah kau terbuang!! "ujar kawannya, Yoon Jiyun yang sedang mengheret seseorang
"A-apa k-korang nak buat ni?! "ujar yeoja itu lalu dia ditolak kasar membuatkannya melutut di depan Seojung
"Ok, pertama, Letak telur.. "ujar Choi Hena seraya bertubi-tubi melemparkan telur ke arah yeoja yang dari tadi melutut itu.
"Next, tepung..."ujar Joo Rena seraya menaburkan sebungkus tepung ke atas yeoja tadi.
Dia langsung tidak berganjak.Seojung hanya melihat tingkah laku kawan-kawannya itu.
"Akhirnya..."
"Sos Ikan!! "ujar mereka serentak
Seraya menuangkan sebotol sos ikan di atas yoeja itu.Dia tidak mampu berbuat apa-apa melainkan menangis.
"Huh?"keluh seojung
"Tada!! Hadiah dari kitaorang untuk kau. Happy Birthday Seojung! "
"K-korang buat ni untuk aku? "soal Seojung. Kemudiannya, dia mula mengukirkan senyuman sinis
"Aww, baiknya korang! Aku sayang korang! Mmuah! "ujar Seojung seraya memeluk rakan-rakan sejahatnya..
"Rasakan! Padan muka!! "
Lalu mereka semua meninggalkan yeoja itu.Sempat lagi mereka menunjalkan, meludah kepada yeoja itu.
"Hiks... Hiks... Wae?... Jahat sangatkah aku ni?... "momelnya sendiri
Someone Pov
"Ni, kalau AeMi tahu, mesti dia takkan maafkan mereka. Sabarlah Jung Aeri, tak lama lagi kamu dapatlah tunjukkan kuasa kamu selepas unnie kamu dapat mengawal kuasa harleynya... "
"Oii! Kau asal duk sini? "
"Wey! Shhh!! Tu ha.."
"Eo? Aeri? Kena buli lagi ke? "
"Ye... Bilalah agaknya, dia dapat tunjukkan powernya kan? "
"Sabarlah... Lagipun lagi elok kalau tak sekarang.. "
"Waeyo? "
"ermm.. Nanti kalau dia dah kahwin, tak ke naya suami dia nanti? Yela, diakan Gumiho.. Kau tahukan kuasa gumiho tu dikawal melalui emosi? Yela, kalau nanti mood dia melayang.. "
"Ouh...kalau dah suka cakaplah. Tak yah guna istilah 'Suami'tu..macamla aku tak kenal kau.. Heii ni Jackson la.. C'monla.. Kau ni.. Haih, Go Taegwang... "
"Ma-mana adelah! A-aku just cakap lah!Eeyy malas lah nak layn kau, aku chau la dulu! "
"Elleh, tak nak ngaku pulak. Pigila.. Kang kena kebas ngan Jihoon baru tau.. Jihoon tu pun suka juga dekat Aeri tu, cuma dia belum sempat nak confess kat dia tapi dah kena pindah.. "
"Bla... Bla... Bla... Tak dengar! "
"Yah!! Yook Sungjae!! Budak ni! Tak dengar pula?!! "
"Omo?! Raksasa!! Jangan panggil aku dengan nama aku yang sebenarla!! Nanti bocor identiti aku ni!! "
YOU ARE READING
I WANT TO BE WITH YOU [KTH]
Fantasy"Aku? Tak... Habis kau macam mana?"Taehyung "Aku akan ok"AeMi "Aku tahu benda ni agak bodoh tapi, aku sukakan kau"Taehyung "T-taehyung"AeMi [Slow Update]