26.

2.5K 85 6
                                    

Pov Jackie.

"Let's get drunk tonight!" Gilt Abby zodra we een discotheek binnen lopen.

Gemma, Abby en ik lopen naar de dansvloer en we beginnen al te dansen. Harry en Jesse gaan met zijn tweetjes wat drankjes bestellen, aangezien ik niet mee mag gaan omdat ik nog zeventien ben.

"Hier heb je je drankje." Zegt Jesse tegen me en hij geeft me een glas met waarschijnlijk alcohol en een shotje.

"Thanks!" Zeg ik en kijk naar de rest die inmiddels ook een shotje hebben.

We tellen af en gooien het tegelijk in onze monden.

De alcohol brandt in mijn keel, maar ik besteed er niet te veel aandacht aan. Ik begin weer een beetje te dansen op de maat van de muziek.

Abby komt naast me staan en begint met volle borst mee te zingen.

Ik lach en zing met haar mee. Ondertussen neem ik af en toe een slokje van mijn drinken.

"Ik ga de nieuwe shotjes halen!" Zegt Gemma en ze loopt naar de bar.

"Dit liedje is leuk!" Gilt Abby en ze zingt weer mee.

"I made a few mistakes that I regret it nightly. I broke a couple hearts that I wear on my sleeve!" Zing ik mee en krijg een felle flits op me gericht van Harry's telefoon. Ik zing en dans door en doe een beetje gek met Abby.

"These girls are crazy!" Zegt Harry lachend terwijl hij ons filmt.

🌸

Voor de zoveelste keer deze avond gooi ik mijn shotje achterover. Ik heb denk ik iets te veel drank op, maar op dit moment kan het me helemaal niks schelen. De muziek klinkt lekker in mijn oren en mijn lichaam beweegt soepel mee op de maat van de muziek. Opeens voel ik iemand achter me staan, maar ik geef er geen aandacht aan. Dan glijdt er een hand op mijn heup waardoor ik omdraai en een onbekende jongen zie.

"Hey." Zegt hij glimlachend.

"Hi! Ken ik jou?" Vraag ik verward.

Zijn gezicht glimt door de hitte, maar hij ziet er wel goed uit. Hij heeft lichte ogen, donker haar én hij is een beetje gespierd. "Nee, maar je danste zo lekker dat ik wel naar je toe moest komen." Zegt hij.

Ik glimlach en begin weer te dansen.

"Jackie, don't leave me alone!" Zegt Abby dramatisch, duidelijk ook dronken. Ze slaat haar armen om me heen, waardoor ik die van mij ook om haar heen sla.

"Wie is dat?" Vraagt de jongen.

"Mijn vriendin!" Zegt Abby voordat ik wat kan zeggen. "Dus blijf van haar af."

"Je bent lesbisch?" Vraagt hij verbaasd.

"Ja! We zijn een stelletje." Zegt Abby en ze begint te giechelen.

"Dat is niet waar. Ik ben niet lesbisch en wij hebben geen relatie." Zeg ik lachend.

"Maar.. ik dacht." Zegt Abby zacht.

"Ab, je bent dronken." Zeg ik grijnzend.

"Ah maar mag ik je dan wel even zoenen?" Vraagt ze hyper. Haar stemming wisselt de hele tijd.

"Abby, doe normaal en zoek iemand anders waarmee je kunt zoenen." Zeg ik lachend.

"Van mij mag je wel zoenen." Zegt de jongens met een grijns.

"Mag dat?!" Gilt Abby blij en ze drukt haar lippen op die van mij.

Ik ben zo verbaasd dat ik even versteen.

Na een paar secondes trekt ze terug en ze begint weer te dansen alsof er niks is gebeurd.

De jongen naast me begint te lachen. "Die had je niet zien aankomen?" Vraagt hij.

Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. "Nee, totaal niet." Zeg ik lachend. Ik had dat inderdaad niet zien aankomen, maar ach, wat maakt het ook uit. "Ik ga naar mijn vrienden."

"Oh." Zegt hij teleurgesteld. "Nou, doei Jackie."

"Doei!" Zeg ik glimlachend en loop naar de bar, waar de rest zit. Onderweg bots ik tegen een paar mensen aan en ik val een paar keer bijna. Ik heb echt te veel gedronken..

DNA onbekend » H.S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu