❉~ Bölüm 6 : Abartı ~ ❉
Niall'ın Ağzından;
-Baba?
-Efendim?
-Neden bu kadar mutlusun?
-Aahh şey...
-Yeni albümüz için mutlu Nate sende dinlemek ister misin?
-Evet Zayn amca!
-Saol dostum...
Derin bir nefes verip banyoya girdim. Aynada kendime baktım. Kırışıklıklar olmaya başlamıştı bile. Yaşlanıyordum. Mavi gözlerim solmaya başlamadan evlenmem gerekiyordu. Dul olarak ölmek istemiyordum. En son ne zaman bir kadınla yakın olmuştum. Evet 6 yıl önce... Ah artık Mitchie'yi unutmam gerekiyordu. Ayrıca yaşasaydı Liam ile evlenecekti... Yani öyle görünüyordu. Kendime boşuna eziyet çektiriyordum. Belki Caitlyn ile mutlu olabilirim. Ne de olsa Mitchie'e çok benziyor. Hala Mitchie ile kıyaslıyorum... Yüzüme su çarpıp tıraş oldum.
-Dostum bu... bu..?
-Oha...
-Böyle haber mi olur?!
Banyodan çıkıp aşağıda neler olduğuna baktım. Televizyondaki haber beni tiksindirmişti.
"Dünyaca ünlü grup One Direction'un bekarı Liam Payne pazar günü kendine ait bir yatta kız arkadaşı Sophia Smith ile güzel anlar geçirdi. Ayrıca bu fotoğraflar gözümüzden kaçmadı. Fotoğrafta kız arkadaşının mayosunu çekiştiren Payne bunun 'wedgie' denen bir şaka olduğunu açıkladı. Ayrıca samimi anlar yaşayan çift evliliğe yakın olduklarını söyledi. Görünüşe göre Payne, Mitchie Styles'ı çabuk unuttu..."
Son cümleler canımı yakmıştı. Tüm dünya Mitchie'nin Liam'ın sevgilisi olduğunu biliyordu. Ayrıca Liam'ın bu hareketi bir saygısızlıktı...
-Liam?!
-Nerde o?
-Dostum bu bize fena patlayacak...
-Evet iki dakika sonra menajerlerimiz, yönetim, medya herkes bizi arayacak...
-Onun bir oğlu var...
-Evlenmesin demiyorum ama ortalıkta böyle... şeyler yapmasın.
-Baba ne oluyor?
Hızla televizyonu kapatıp Nate'i kucağıma aldım.
-Emm sanırım baban-
-Evleniyorum!
Hepimiz kapıdan giren Liam'a baktık.
-Liam konuşmamız gerek..
Ardından Louis bana döndü.
-Niall Nate'i yukarı çıkar...
Nate'i kucağıma alıp odasına götürdüm.
-Biraz izin ver bize oğlum grup konuşması yapacağız tamam mı?
-Babamın evlenmesi kötü mü?
-Hayır... hayır neden kötü olsun?
-Ben kardeş istemiyorum...
-Üzgünüm ama Nate buna biz karışamayız...
-Sophia ablayı sevmiyorum...
-Nate-
-Ama Caitlyn ablayı seviyorum...
-Nate-
-Evet bu gece yemeğe gideceğinizi de biliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Heart Broken Dad ღ [ Niall Horan & Liam Payne Fanfic ]
Teen Fiction► KİTAP 7 ◄ ♛Niall Horan and Liam Payne Fan Fiction ღ Multiple Hikayesi ♛ ❝ Sevdikleri kadını kaybeden Liam ve Niall ortak oğulları Nate'e bakmak için ellerinden gelen her şeyi yaparlar. Tabi grup arkadaşları da yardım eder. Ama bir ünlü akşama ka...