Bölüm 3 : Aşk yeniden ღ

1K 84 17
                                    

❉~ Bölüm 3 : Aşk yeniden ~ ❉

Liam'ın Ağzından;

-Nate...

-...

-Nate, hala bana küs müsün? 

-Bilmiyorum.

-Hadi ama babanla küçük bir kavgaydı sadece...

-Nedense bu küçük kavgalarınız bu aralar çok artıyor

-Biliyorum ama yapacak bir şeyim yok...

Yorganın altından çıkıp bana sarıldı.

-Özür dilerim...

-Ben sadece kavga etmemenizi istiyorum..

-Annende bunu istiyordu Nate...

-O zaman annemin sözünü dinleyin...

-Pekala o zaman gidip aşağıda kim varmış bakalım...

Kucağıma alıp aşağı koşarak indim. Nate'in kahkahaları her zamanki gibi evde yankılanıyordu. Nate kucağımdan inip bağırmaya başladı.

-Theo abi!

Niall Theoyu kucağından indirdikten sonra Nate ve Theo birbirlerine sarıldılar. Gerçekten çok iyi anlaşıyorlardı. Aralarında iki yaş vardı zaten.

-Theo çok büyümüşsün

-Liam amca okuma yazma öğrendim.

-Vay canına aferin Theo bir kaç harf Nate de öğretebilirsin.

-Ben biliyorum zaten.

Nate okula gitmesede kreşe gidiyordu. Orda da artık her şeyi öğretiyorlardı.

-Pekala bugün bir şeyler yapalım. Niall diğerleri nerde?

-Bugün pazar dostum. Herkes sevgilisiyle takılıyor istersen sende git Sophia daha demin Liam evde mi diye mesaj attı. 

-Hayır bugün çocuklarla eğlenmek istiyorum.

-Oleyy babamda bizle kalıyorr... 

Nate bir kez daha boynuma atladıktan sonra Niall ile yumruğumuzla yaptığımız tokalaşmayı yaptık. 

-O zaman luneparka!

Theo ve Nate'i arka koltuğa bağladıktan sonra arabayı luneparka sürdüm. Girişte bir kaç hayranla karşılaştıktan sonra zorla içeri girdik. Sanırım bu kadar yıldan sonra ilk kez Nate ile eğleniyordum. Bu benim en büyük aptallığım. Oğluma uzak davranmak. Artık ben bir babayım. Aslında 6 yıldır babayım da daha yeni jeton düştü. Artık büyüdü ve bir şeyler anlamaya başladı. Bu yüzden annesinin yokluğunu aratmamam, aratmamamız lazım.

 ***

Uzun bir günden sonra Theoyu evine bırakıp kendi evimize döndük. Salonda çocuklar toplanmış bir şeyler konuşuyorlardı.

Theo ile yukarı çıktık. Pijamalarını giydirip yatırdım. 

2 Heart Broken Dad ღ [ Niall Horan & Liam Payne Fanfic ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin