🌸

52 6 1
                                    

Bugün her şeyi bırakıp film izleme günü! Heyecanla mısır patlatmış kolamı almış ve laptobumun önüne geçmiştim. Tam başındaki o film yapımcısı şeyi geçtiğinde zil çalmıştı.

"Her şeyi bırakıp film izleme günü."  Diye tekrarladım, Sehun bakabilirdi. Tekrar çaldı, Sehun seslendi.

"Hyung sen bakabilir misin? Duştan yeni çıktım!"

Oflayarak kapıya doğru ilerledim.
Tekrar çaldı.

"Geldim! Tamda film izlerken."

Dağılmış saçlarıma ve kaymış pijamama rağmen kapıyı açtım. Tanımadığım insanlar için mi hazırlanacaktım? Sehun gidene kadar odamda olacaktım zaten.

"Hoşge-Chanyeol?" Gözlerimden yansıyan suratının gerçek olup olmadığını bilmiyordum, halüsinasyon olabilirdi. Unuttuğu beni görmemeli diye düşünüyordum.
Bizi birleştiren kokum olmalıydı çünkü. Boynuma gömülüp koklamalıydı tekrar.
Ama dediğim gibi bu da bir halüsinasyon olduğundan hayaldi sadece.

"Siktir! Chanyeol Hyung?!"

Sehun da halüsinasyon görmeye başlamadığına göre o gerçekti. Bir zamanlar benim olandı, bir zamanlar birbirimizindik taki ben unutulana dek.

"Hyung içeri geçebilir miyiz?" Diye sorduğunda Jongin. Kapı önünden çekildim ve geçmeleri için yer açtım. Yanımdan geçerken gülümseyişi sönmüş,kaşları çatılmıştı.
Rahatsız olmuştu benden.
Boğazımı temizledim ve Sehun'a döndüm.

"Sehun ben yürüyüşe çıkıyorum giderken bana mesaj atarsın."
Kapüşonlumu alıp dışarı yönelirken Jongin bileğimden tuttu.

"Hyung, böyle olmaz yüzleşmelisin." Gülüp gidecekken bu sefer Kyungsoo tuttu. Demek Jongin'e o da katılmıştı.

"Baekhyun, biraz duramaz mısın?"
Onuda dinlemeyerek bir iki adım atmıştım ki konuştu.

"Ben Chanyeol, sen bunu biliyorsun ama olsun. Tanıştığıma memnun oldum."

Ben birçok şey biliyorum Chanyeol.

Mesela en sevdiğin rengi,
En sevdiğin yemeği,
En sevdiğin terliği
Ve bir zamanlar en sevdiğini.

Ama dediğim gibi bir zamanlar.
Mutlu zamanlar,
Umut dolu zamanlar,
Kahkaha dolu zamanlar.

"Ah... Byun Baekhyun bende memnun oldum."

Ah bu konuşma.... Başa mı dönüyoruz?

"Merhaba Baekhyun! Ben Park Chanyeol ama sen kısaca sevgilim diyebilirsin?"

"Saçmalama Park sana asla öyle seslenmeyeceğim."

Bundan sonra belkide seslenemeyeceğim.

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑
#YouDidWellJonghyun

Your Smell [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin