Bankta oturan Chanyeol'e ilk 'sevgili' olduğumuzu söyledim.
Biraz şaşırmış sonrasında;"En iyiyi her zaman seçebiliyormuşum demek ki!" Demişti sonrası kırmızıya dönen bir adet ben
Bütün her şeyi,neredeyse, anlattığımda kafasına takılan yerleri sormaya başlamıştı.
Benim Chanie'm neden bu kadar zeki olmak zorunda?"En başta beraber çalıştığımızı söyledin şimdi neden öyle değil?"
Boğazımı temizledim.
"Bugünlük bu kadar olsa?"Ve dediğimi kıramamıştı çünkü dediğine göre gözlerim onu oldukça etkilemişti.
Günüm geri kalanında film günüme Chanyeol'ü de kattım.
Verdiğim tepkilere gülüyor sonra o tepki verince ben de ona gülüyordum, korku filmi olmasına karşın bu kadar gülmek garip olabilir ama kim normaliz dedi ki?Günün sonuna doğru , yani 2 gibi, Chanyeol birden bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Baekhyun senin kokun hep değişiyor biliyor musun?"
Kıkırdayarak nasıl yani diye sormuştum."Şöyle senin kokunu ilk aldığımda unutulmuş ve üzgün kokuyodun bir bağımlılık yapıyor. Evin yine sen kokuyor, Sehun'un kokusu ağır basıyor büyük ihtimalle uzun zamandır yoktun ama bu evdeki kokun korku ve endişeli. Şimdiki kokun ise mutlu ve umutlu yoğunca sen kokuyosun şu an ve ben daha fazla koklamak istiyorum.
Biliyorum biraz hızlı ilerliyorum seni hatırlamasam bile ama anlattığın anıları senin kokunla anımsıyorum.
Seninle uyumluyuz.
Ve ben sonsuza dek senin mutlu kokmanı istiyorum...
Sevgilim olmak ister misin?"Şaşkınca ona baktığımda yanağıma bir damla süzüldü, hüzünle ağlamıyordum bu sefer.
"Teşekkür ederim Chanyeol.. çok, çok teşekkürler."
Beni kolları arasına aldığında biraz daha ağlamış olsam da biraz sonra kıkırdadım."Neye gülüyorsun Meleğim?"
Dediği iltifatla kızarsam da söyledim."Sana ulaşmak imkansızdı şimdi kollarımdasın sevgilim."
Kafamı kaldırmış ve gözlerine bakarken söylemişti.
"Bir daha söylesene, güzelim."
Küçük kıkırtılarımı ona sunup istediğini söyledim."Sevgilim, benim biricik Yeollie'm."
O gün tekrar beraber yattık.
Hikaye anlatır gibi bizi anlattım ona,
Her zamanki gibi göğsüne kafamı koydum.
Hızlı hızlı atan kalbini dinleyerek uyuya kaldım.Park Chanyeol'ün kolları etrafımdayken, kafam göğsündeyken huzurlu bir uyku uyudum.
🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑
#YouDidWellJonghyun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Smell [ChanBaek]
FanfictionChanyeol parfüm bilimciydi ve Baekhyun çok güzel kokuyordu •••