"Chanyeol Hyung içtikten sonra nereye kayboldun?"
O çocuk kimdi? Nasıl bu kadar güzel kokabilirdi? Onun kokusu bana neden benim olmayan anıları gösterdi? Onun anıları mıydı bunlar? Yoksa sadece saçmalıyor muyum?
"Hyung!" Dürtüldüğümden ayrılmıştım düşüncelerimden.
"Efendim Jongin. Ne oldu?"
"Dedimki içtikten sonra nereye gittin?" Duymadığım sorusunu tekrarladı.
"Annem aradı biliyorsun sarhoşken yalan söyleyemiyorum, kısaca eve gittim." Anlattığımda kafasını salladı.
"Peki ne düşünüyorsun?" Dediğinde. Doğruyu söylemek ve söylememek arasında kaldım.
"Eve giderken birinin yanından geçtim ve... kokusu... nasıl anlatacağımı bilemiyorum ama o koku burnuma nüfus ettiğinde benim olmadığım bir kaç anı gördüm. Kokunun sahibine döndüğümde orada hiç kimse yoktu. Sanırım sarhoş olduğumdan beynim bana oyun oynadı."
Jongin tek kaşını kaldırdı ve sordu.
"Yüzünü görebildin mi peki?" Dediğinde 'Hayır' manasında kafamı salladım.
"Tüh yazık olmuş, belkide yeni koleksiyonumuz için yardımcı olabilirdi." Dediğinde onu onayladım.
"Neyse depoya gidelim, konuyu buldunuz mu?" Dediğimde Kyungsoo yanıtladı.
"Unutulmuş Aşk."
"Vay, hem hafif olmasının da bir anlamı olur. Beğendim reklam kısmını Marz halletsin hafif olacağını da belirtin. Kendisi siyahcıdır da."
Herkes yerlerine geçtiğinde ben ve asıllardan bir kaç kişi depoya gittik.
Kilidi çevirdiğimde etraftaki çiçek kokusu burnumu ele geçirmişti. Buna gülümsedim. Çiçekleri oldum olası severdim. Nedensizce veya nedenini unutmuşcasına severdim. Narinlikleri ve etrafa yaydıkları o mükemmel kokuyu.
Acaba o koku hangi çiçeğe aitti..?
Lavanta değildi, Gardenia değildi, Gül hiç değildi... peki bu hafif hüzün ama aşırı romantizm içeren koku hangi çiçeğindi..?
Depodaki bütün çiçekleri ayrı ayrı koklamama rağmen hiç biri o kokuyla aynı değildi.
Her gün binlerce koku duyan burnum neden bu kokuya hasret?
Neden daha fazla koklamak istiyor bu kokuyu?Sadece bir tesadüf müydü bu buluşma?
Neden unutacakmışım gibi korkuyorum,
Neden unutmuş gibi hissediyorum?Neden zamanında bırakılmışlık kokuyor bu çiçek?
🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑
#YouDidWellJonghyun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Smell [ChanBaek]
FanficChanyeol parfüm bilimciydi ve Baekhyun çok güzel kokuyordu •••