🌸

52 4 2
                                    


Yavaşça yerimde gerindim ve saate döndüm.
Mesaimiz bittiğinden aşırı bir mutlulukla konuştum.

"Arkadaşlar mesai bitmiştir!"
Herkes etrafını toplamaya başladı ve aynı teneffüse çıkan öğrenciler gibi yavaş yavaş gürültü başladı.

Kabanımı giyerken düşünüyordum.
Depo'yu alalı 2-3 hafta oluyordu ve biz parfüm serisi hakkında hala endişeliydik. Reklamımız hazırdı,parfüm şişeleri hazırdı sadece bizim seriyi bitirmemiz kalmıştı ki neredeyse çoğunu bitirmiştik.
Uzun süre kalmasını sağlayan kimyasal toplantı günü hazırdı. Kararsızlığımızdan kurtulmamız gerekiyordu sadece.

"Chanyeol Hyung!" Jongin'in sesini duyduğumda ona döndüm yanında Kyungsoo vardı ve her zamanki gibi Jongin'e kötü kötü bakıyordu.

Yanıma yaklaştıklarında Kyungsoo, Jongini cimciklemiş ve 'yapma' demişti. Ne dediğini anlamasam bile hala bekliyordum.

"Hyung, sana anlatmıştım bir arkadaşım var diye. Sehun hani hatırladın mı?" Kafamı salladığım da söyledi.

"İşte biz akşam Sehun, Luhan,Kyungsoo ve ben buluşucağız ama Sehun üniversiteli olduğundan arabası yok ve bizim almamız gerekiyor ama bizimki de tamirde. Yani bizi bırakır mısın?"

"Jongin iki saate uzatıcağına söyleseydin şu an yoldaydık."

Kyungsoo konuşmaya başlamıştı.
"Ama yani reddedebilirsin, başka birinden isteriz yani gelme bence?" Dediğinde

"N'olcak ya gelirim hadi otoparka gidelim."

Ben önden giderken ikili arkadan geliyordu.
Ve sanırım tartışıyorlardı.

"Jongin, bunu ona yapamazsın." Dediğinde konuştu.

"Tam olarak anlamamız gerek,tamam mı?" Kyungsoo onaylamadı.

"Biliyorsun konu o olduğunda Baek çok hassas birine dönüşüyor. Onu üzemeyiz, bunu yapamayız." Ama Jongin Kyungsoo'yu dinlemedi.
Arabaya bindiğimizde uzun bir sessizlik vardı, sadece yol tarifi sesi vardı, ve bu sinir bozucuydu.

Evin önüne geldiğimizde nedensizce huzurlu hissettim sanki kendi evimdeymişçesine.

Arabadan inmeyeceğimi söylediğimde Jongin "Sehun daha hazırlanamamıştır içeride bekleriz." Demişti.

Onu kıramamıştım uzun süredir tanışıyoruz ve küçük kardeşim gibi, onu kıramıyorum.

Kapı ziline bastığımız zaman biri seslenmişti.
"Geliyorum! Tamda film izlerken!" Sonra ayak sesleri ve kapı açıldı.

"Hoşge- Chanyeol?" Beni tanıyor muydu? Konuşmadan önce burnum bir dürtüyle nefes aldığında o kokunun bu olduğunu anlamıştım. Gözlerime serilen anılar aynıydı.
Koku aynıydı.
Huzurum aynıydı.

"Jongin bu o." Fısıldadığımda sadece Jongin duymuştu.

Arkadan biri geldi ,büyük ihtimalle Sehun,

"Siktir! Chanyeol Hyung?!"

O da mı beni tanıyor?

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑
#YouDidWellJonghyun

Your Smell [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin