Hazamentem és készülődtem.Ezt el sem hiszem.Tommal megyek a bálba.Rettenetesen boldog voltam,nekem van a legjobb partnerem.Megmostam a hajam de ezúttal csak simán hagytam kiengedve nem raktam bele hajpántot.Ezután felvettem a ruhát amit még én vettem de aztán a lányok megvetették velem a rózsaszínt.Ez a ruha szép volt és sötétkék imádtam. sötétkék az egyik kedvenc színem,az éjszakára emlékeztet amit imádok.Kerestem hozzá egy kék magassarkút majd kék szemfestékkel emeltem ki szintén kék szemem ajkaimat pedig pirosra festettem.A körmömet is kékre festettem megvártam míg megszárad majd megnéztem magam a szekrényre erősített tükörben.Tetszett amit láttam.Most először éreztem magam igazán szépnek és csodálatos érzés volt.Lesiettem anyuhoz megöleltük egymást.
-Gyönyörű vagy kicsim!-mondta anyu,zöld szemeiben könnyek csillogtak-Ha a nővéred most látna biztos büszke lenne-törölgette a könnyeit.
-Köszönöm anyu!Bár láthatna most Sadie,bárcsak most is köztünk lenne!-könnyeztem be.
Ekkor lépett ki apám a konyhából.
-Mi ez a nagy szomorkodás?Hisz Ella most először megy bálba-nézett ránk apu értetlenül ráncolva homlokát.
-Csak eszünkbe jutott Sadie-mosolyogtam apura.
-Sadie sem akarná,hogy ilyenkor sírj miatta.Ő már fentről figyel minket és biztos,hogy ő is azt akarja,hogy ma este jól érezd magad-igazította meg vörös tincseit apa.
-Igazad van-töröltem le a könnyeim.
Ezután Tomnak nyitottam ajtót.Öltönyt és nyakkendőt viselt.Jól állt neki.Kék szemeivel végigmért majd azt mondta szép vagyok.A szívem hatalmasat dobbant a bók hallatán és igyekeztem nem elpirulni.-Köszönöm-feleltem hatalmas mosollyal az arcomon.
-Nincs mit-felelt szintén mosolyogva.
-Jól nézel ki-mondtam őszintén.
-Köszönöm.
Behívtam egy kicsit és félreálltam,hogy bejöhessen.
-Tom ők itt a szüleim-mutattam anyuékra.
-Anyu apu ő itt Tom.
-Jó estét!-köszönt udvariasan Tom.
-Jó estét neked is!-felelték a szüleim kórusban.
-Nahát tiszta olyan vagy mint apukád-jegyezte meg a fiú
-Valóban.Rám szegény Sadie hasonlított-mondta anyu kissé szomorúan.
-Ó értem és részvéte a lányuk miatt!
-Köszönjük,de most már beszéljünk vidámabb dolgokról.Ez az első bálotok igaz?-kérdezte apu.
-Igen uram
-Hogy hogy az utolsó pillanatban hívtad el Ellát?-nézett rá anyu
-Nm voltam benne biztos,hogy velem szeretne jönni vagy,hogy akar e egyáltalán jönni.Viszont örülök,hogy igent mondott.Nekem van a legszebb partnerem-mosolygott rám.
-Milyen kedves fiú-mosolygott anyám.
-Jól van fiam nem faggatunk de vigyázz a kislányomra,törékeny teremtés-figyelmeztette apu.
-Vigyázok ígérem.
Ezután lefotóztak minket párszor.Látszott rajtuk,hogy büszkék rám és örülnek a boldogságomnak.Ezután Tommal elköszöntünk és elindultunk az iskola felé.Izgatottan vártam a bált,kíváncsi voltam minden apró részletére.Aktívan szerettem volna eltölteni ezt az estét,tánccal és énekléssel.Alig vártam már,hogy Tommal táncolhassak,hogy megfogja a kezemet.Ő is izgatottnak tűnt és boldognak.A buszon hosszú ölelésben részesítettem amit örömmel viszonzott.Jól esett az ölelése azt sugallta "minden rendben lesz,biztonságban vagy".Mikor odaértünk már sokan voltak,de szerencsére nem volt tömegnyomor mivel nagy a tornatermünk.Amint megláttam a csillagos éjszaka dekorációt csillogó szemekkel néztem körül.Egyszerűen imádtam olyan romantikus volt és szép,nyugodt.Kedvem lett volna megfogni Tom kezét de helyette csak a vállára hajtottam a fejem tovább csodálva a diákoktól nyüzsgő termet.Tom megsimogatta a hajamat majd lenézett rám mosolyogva.-Tetszik?-kérdezte Tom
-Igen,csodálatos-néztem fel rá csillogó szemekkel.
-Az én ötletem volt a téma.Reméltem,hogy tetszeni fog-mosolygott rám és átkarolt.
-Imádom-mosolyogtam rá és én is átkaroltam.
Egy kis evés ivás és beszélgetés után táncolni mentünk.Nagyon jó hangulata volt az egész bálnak.Mintha egyetlen estére kibékültek volna az ellentétek,a tornászok sem aláztak meg senkit.Olyan volt mintha egy tündérmesében lettünk volna és imádtam ezt az érzést.Tom mosolya más volt mint eddig,volt benne valami hihetetlenül vonzó valami ami azt sugallta ma este minden megváltozik.Varázslatos érzés volt megfogni Tom kezét és táncolni vele.Az egészben az volt a legjobb,hogy úgy fogta a kezem mintha nem akarná elengedni soha többé.Éreztem,hogy elpirulok ezért gyorsan elfordítottam a fejem.Mellettünk Avery és a párja táncoltak.Gyönyörű volt abban a ruhában.A párjával nagyjából egyforma magasak voltak,a fiú barna szemében szerelem lángja égett ahogy Averyében is.A lány vékony alakja szinta elveszett az izmos fiú karjai közt mikor hozzábújt mégis gyönyörű pár voltak.Látszott,hogy törődnek egymással és ez tökéletes párrá tette őket a szememben.Ezután Avery és én a színpadon elénekeltük az Evanescence Bring me to life című számát.A partnereink áhítattal figyeltek minket,az első sorból.Averynek nagyon szép hangja volt és egész jól passzolt az enyémhez,így jó párost alkottunk.Vidáman jöttünk le a színpadról és sétáltunk a fiúkhoz.
-Csodálatosak voltatok!-nézett a szemembe Tom.
-Köszönöm-mondtam tartva a szemkontaktust.
-Tehetséges vagy-simított ki egy tincset az arcomból.
-Köszönöm-sütöttem le a szemeim.
Beleborzongtam az érintésébe.Azt kívántam,bár újra megtenné.
A csodás este lezárásaként pedig lefotóztak Tommal.Egy csillagos égbolt háttér előtt.A képen Tom átölelt én pedig hozzábújtam.Úgy festettünk akár egy boldog gerlepár.Megfordult a fejemben,hogy talán egyszer még azok leszünk.Rendeltünk egy-egy példányt a képből majd hazakísért.A házunk előtt öleléssel búcsúztunk egymástól.Ez volt életem legszebb estéje!
STAI LEGGENDO
Egy új élet kezdete
CasualeEGYETLEN HIBA MINDENT MEGVÁLTOZTATOTT.A nevem Ella.Nyolcadikos vagyok és kiskoromtól tornázom.De idén megbuktam az éves tornász vizsgán...Kiraktak a csapatból.A barátaim hátat fordítottak nekem...Pedig olyan voltam amilyen lányt ők akartak.Úgy visel...