Marți am liber toată ziua așa că pierd vremea prin apartament. Aș vrea să ies de aici, să mă plimb sau să fac orice altceva, dar nu are rost să risc degeaba. Cel mai bine e să nu cutreier tot orașul, mai bine să păstrez interacțiunea mea cu lumea între drumul pe care îl am până la bar și barul.
Mănânc niște tăieței dintr-o caserolă și îmi înșir pe jos cele câteva lucruri pe care le am în ghiozdan.
Două perechi de blugi. Lenjerie. Un tricou. O bluză cu glugă. Un maieu. O periuță de dinți, un rimel și o perie de păr.
Un buletin, carnet de șofer și pașaport cu fața mea dar cu alt nume.
Rose Taylor.
Seamănă totuși cu numele meu.
Minciunile, obișnuia tatăl meu să spună, sunt cele cu picioare scurte. Minciunile sunt cele descoperite. Cu cât spui mai mult adevărul cu atât le va fi mai greu să te găsească.
Bănuiesc că de asta a și făcut actele astea cu un nume care să semene atât de mult cu al meu.
E și un plic, cu numele meu real pe el.
Mai am un teanc de bani. Încă 7900 de mii de dolari din teanul de 10.000. Nu mă înțelegeți greșit. Când am spus că fac economii, chiar vorbesc serios. Știu că mai am bani și că aș putea să îmi cumpăr ceva mai mult de mâncare, dar trebuie să economisesc totul deoarce nu se știe când o să trebuiască să dispar și atunci, fiecare dolar ar putea să fie salvarea mea.
Mai am și un telefon. Un telefon pe care nu îl folosesc. Știu că dacă tata a pus un telefon în rucsac, inseamă că o să încerce să comunice cu mine, sau cel puțin, asta sper.
Și apoi, mai este ultimul obiect din rucsac. De care nici măcar nu m-am atins. Stă pe fundul genții de când am luat rucsacul. Încă îmi dă fiori doar când mă uit la el. Știu că tata mi l-a dat ca să mă pot apăra cu el, dar sper sincer să nu fiu nevoită să îl folosesc.
Bag toate lucrurile inapoi în rucsac și îl închid.***
Miercuri lucrez doar seara așa că de dimineață hotărăsc să merg să îmi cumpăr niște haine. Nu mai pot să merg cu același tricou negru și blugi. Găsesc câteva magazine ieftine și încep să caut prin ele haine care să nu fie prea provocatoare dar care să îmi aducă bacșișuri.
Mă gândesc la cumpărăturile pe care le făceam înainte....
Pun mâna pe niște haine și intru în cabină să le probez ca să îmi schimb mintea.
Ajung să îmi cumpăr o rochie neagră simplă, mulată pe corp cu o curea argintie, și îmi mai iau una și pe alb. Găsesc o fustă lungă până la genunchi cu o crăpătură pe coapsa stângă. Îmi iau și niște pantaloni scurți că tot vine vara și câteva bluze cu puțin decoltat sau mulate. Îmi iau și niște balerini, teniși și ghetuțe. Plătesc 379 de dolari pe haine și deja simt că mă doare inima, dar mă gândesc că aveam nevoie de ele.***
Merg la bar îmbrăcată cu ghetuțele care au puțin toc, fusta mulată și un top albastru care îmi lasă buricul la vedere și mi se mulează pe sâni.
Imediat ce intru în bar, Lucy mă fluieră de la tejghea:
-Aproape că era să nu te recunosc!
-Am făcut și eu niște cumpărături.
-Stai să te vadă Adam!
Mă încrunt:
-Să mă vadă. Eu nu îmi schimb răspunsul.
-Toate spun așa.
- Mda, mi-a zis Chloe de ,,ritual"! fac ghilimele în aer cu degetele
Lucy ridică o sprânceană:
-Ce ritual?
-Cel în care toate fetele care lucrează aici ajung în patul lui Adam.
Lucy pufnește:
-Poftim? E o porcărie. Ei bine, eu clar am rupt ritualul, zice ea.
-Deci tu și Adam nu ați...
-Nu. Dar încă nu e prea târziu, se aude o voce din spatele meu și când mă întorc, Adam rânjește cu zâmbetul său mare.
Lucy își dă ochii peste cap:
-În visele tale, Adam!
-Eh, sunt niște vise geniale, oricum.
Se uită la mine:
- Ești sexy azi.
-Iar tu ești tot un idiot.
Adam începe să râdă:
-Haide, pot să îți arăt ce pot să facă mâinile idiotului ăsta în câteva clipe, în camera angajaților.
Mă uit urat la el:
-Tu chiar nu te plictisești niciodată? Nu înțelegi că nu o să se întâmple? Du-te și caută pe altcineva.
-Dragă Rose, în primul rând cea care nu înțelege că eu nu dau înapoi unei provocări, ești tu.
-Nu vreau să fiu o provocare înțelegi? Vreau doar să mă lași în pace.
-Oh, Rose, asta nu o să se întâmple draga mea, așa că impacă-te cu ideea. Toată lumea vrea o bucățică din Adam.
-Păi eu nu vreau.
-Toată lumea vrea, până și Lucy, doar că nu recunoaște.
-Ba nu. Chiar nu, spune Lucy
Însă Adam de parcă nu ar fi auzit ninic din ce am spus, ne face cu ochiul:
-Știu că mă vrei, Lus, spune Adam.
-Am să te răstignesc pentru asta!
Îi strigă Lucy în timp ce Adam se îndepărtează de bar cu un rânjet mare pe față.
-Doamne, poate să fie mai nesuferit de atât?
-Da. Poate.
Mă uit spre Lucy iar ea îl urmarește cu privirea pe Adam prin bar:
-Ăsta e Adam Grey. Este și așa o să fie mereu.
CITEȘTI
Atracție fatală #Grey Sisters Vol III
RomanceEa fuge de trecut. El încearcă să își construiască un viitor. Atunci când destinele le sunt intersectate, sunt puși la încercare. Acum nu e momentul să se îndrăgostească. Nu e momentul să se lase pradă sentimentelor. Dar Doamne... cât de bine...