Stăteam și mă gândeam ce fac cu viața mea având în vedere că mă așteaptă un examen important în câteva zile.
Doamne ce uitucă sunt. Numele meu este Georgia Smith am 16 ani și sunt in clasa a 10 a și examenul important despre care vă ziceam este examenul final care se da întotdeauna în clasa a 10 a și dacă nu îl iei repeți anul.
Mă tot stresez pe examenul asta de la începutul anului și am tot băgat celebra replica "învăț mâine" și așa s-a ajuns la weekendul dinainte de examene.
Am zis sa mă relaxez puțin și mi-am luat telefonul sa vad ce mesaje mai am și ce se întâmplă pe rețelele de socializare. Când văd că primesc o notificare de la o anumită Alexis Jordan. Am intrat și am văzut că se băga în seamă cu mine. I-am răspuns dar nu i-am dat prea multa importanță având în vedere că aveam o relația și îmi iubeam iubita.Da ați înțeles bine. Iubita. Probabil acum o sa fie replica aia "ai 16 ani și ai relație cu o fata ..ești patetică" dar aia e.Fiecare iubește pe cine vrea și face ce alegeri vrea.
Am continuat să vorbesc cu această Alexis și am observat că mie chiar îmi place să vorbesc cu ea. Am vorbit ce am vorbit până am realizat că vorbim de o oră și am rămas șocată când mi-a propus sa ne vedem. Nu știam ce să fac așa că a durat până i-am răspuns. Stăteam și mă gândeam ce să-i zic având în vedere că am văzut că ea nu este din Anglia și sta undeva prin New York. Am evitat întrebarea și am mai vorbit ce am mai vorbit după care mi-am blocat telefonul și m-am întors la învățat.
După vreo jumătate de oră văd că sunt sunata pe messenger de aceasta Alexis. I-am răspuns cu o oarecare emotie dorind să aflu ce vrea.
-Buna ce faci?
-Uite ce sa fac învăț că na ți-am zis îmi bate examenul la ușă tu?
-Uite bine am văzut că nu mi-ai mai răspuns și am zis sa te sun.
-Pai da. Am zis că nu stau mult pe telefon dar m-am luat cu tine și am uitat sa merg să învăț.spun eu râzând
-Eh mai am efectul asta asupra fetelor.adauga ea râzând
-Dar totuși care este motivul pentru care m-ai sunat?întreb curioasa
-Pai am văzut că mi-ai evitat întrebarea și voiam să te anunț că eu oricum vin in Anglia că am niste rude acolo și merg la ele și de asta ți-am propus sa ne vedem.
-Mhmm mă mai gândesc și te anunț mai târziu .adaug zâmbind deși știam că nu mă vede.
-Pai bine ..hai că vorbim prin mesaje daca e că am ajuns la cea mai buna prietena a mea și nu pot sa mai vorbesc
-Bine te pup pa pa .
-Si eu pa.
Nu știu de ce dar acum zâmbesc ca o idioata. Ugh e și raraita iar eu am o slăbiciune pentru asta. Sper doar sa nu înceapă să îmi placă de ea având în vedere că eu sunt împreună cu Erika de aproape un an și chiar țin la ea și din cate am observat și ea la mine. Venind vorba de Erika nici nu am mai vorbit cu ea oare ce o face. Iau telefonul in mână și îmi apelez iubita și un zâmbet îmi apare pe față atunci când răspunde .- Bunaa iubire ce faci?
-Uite ce sa fac mă gândeam să te sun și eu chiar acum. îmi spune râzând
-Oh asta da coincidenta. îi recunosc râzând și eu ..Mă rog te-am sunat sa te intreb daca ieșim mai încolo că m-am plictisit rău de tot și nu am ce sa fac și sinceră să fiu m-am săturat să tot stau cu nasul în cărți.
-Sigur iubito ne vedem într-o oră în Central Park.
-Bine bebe te iubesc ai grija pa.
-Si eu te iubesc pa
După ce îmi închide fug repede să îmi aleg hainele și după lungi căutări,având în vedere că la mine in șifonier e mare dezordine, găsesc într-un final cu ce sa mă îmbrac . Având în vedere că a venit vara am ales niste blugi scurți și un maieu negru și am ales sa nu mă machiez având în vedere că e cald și mă machiez degeaba . Mi-am prins parul într-o coadă ,am anunțat-o pe mama că plec și am ieșit pe ușă. In caz că vă întrebați ,nu ,mama nu știe că am relație cu o fată cred că ar face mare scandal daca ar afla. Singura care stie e mătușa mea.Imi pun căștile și merg ușor spre parc.
După 30 de minute
Mergeam încet spre parc ascultând trupa mea favorita 5 Seconds of summer când îmi simt telefonul vibrând ca semn că am primit un mesaj . Un zâmbet tâmp îmi apare pe față când văd că mesajul e de la Alexis . Doamne trebuie să mă concentrez am deja o iubita plus că nu am nevoie de situații de genul înainte de examen. Deschid mesajul și ce vad mă șochează.
- Miercuri ajung in Anglia pe la 15:00 ne vedem până la urmă?
Nu mai stau pe gânduri și îi răspund repede zâmbind.
- Da sigur ne vedem.Asa termin și eu cu stresul asta pentru examenele astea nenorocite.
- Bine atunci ne vedem miercuri. Hai nu te mai stresa atât cu examenele astea că până la urmă nu e cine știe ce. Gândește-te că eu am trecut a 12 a și am bacul și nu îmi fac atâtea griji.
-Incerc dar chiar nu pot având în vedere că și părinții mei pun foarte mult stres pe mine..mai ales tata care mi-a zis că dacă nu trec anul cu el am terminat orice discuție
- Încearcă să nu mai bagi in seama și o să vezi că o să fii mai relaxată..sau pot eu sa te fac sa te relaxezi dacă știi ce zic.
-Oh doamne te gândești numai la prostii din cate observ.
-Și încă nu ai văzut tot iubito.
Cred că am nevoie de puțin aer. Ea tocmai mi-a zis fucking iubito. Okay. Asta nu e okay. Simt niste nenorociți de fluturași în stomac. Am fost atât de atenta la conversația cu ea încât nici nu mi-am dat seama că aproape am ajuns in parc.
- Hm mai vedem noi. Hai că vorbim mai târziu că am ajuns in parc și nu o sa mai pot sa mai răspund ai grija .
-Okay și tu ai grija.
Cred că nici în conversațiile cu iubita mea nu am simțit acești nenorociți de fluturi in stomac dar trec peste asta că poate e doar ceva de moment. Ajung la locul unde mă văd mereu cu Erika observând că ea nu a ajuns. M-am pus pe bancă și mi-am aprins o țigară.
E așa ciudat tot ce simt când vorbesc cu Alexis. În același timp mă și sperie dar mă și trage mai mult înspre ea. Sper sa fie doar o atracție de moment pentru că locul meu e langa Erika avem multe în comun și suntem perfecte una pentru cealaltă. Prinsă în gândurile mele nici nu îmi dau seama că Erika a ajuns decât atunci când îmi pune mâinile la ochii.
- Ghici cine e
-Mhmm să mă gândesc.. Cumva Erika minunata mea iubita?
-Bingo ai ghicit și pentru asta o să primești un premiu. Spune și mă sărută zâmbind.Dacă înainte când mă săruta Erika simțeam mici fiori acum nu mai simt nimic. Și faza care mă îngrijorează e că nu știu dacă e din cauza lui Alexis sau nu. Erika văzând că nu sunt implicată în sărut se uita la mine îngrijorător.
- E totul okay iubito? Simt că te macină ceva.
Cum vă spuneam eu și Erika suntem făcute una pentru cealaltă,mereu își dă seama când ceva nu e okay și la fel și eu în cazul ei.
- Totul e okay doar că mă gândesc la examenul de mâine am emoții super mari și sper sa nu îl pic. Nu vreau sa am probleme cu tata.
O mint la naiba și e prima dată în aproape un an când o mint dar nu o mint cu adevărat pentru că și asta e adevărat sunt foarte îngrijorată pe examenele astea .
- Of iubire ți-am mai zis încearcă să te calmezi și ai încredere în tine că dacă te stresezi așa mult chiar nu o să îl iei.
- Ai dreptate..o să incerc sa mă mai calmez. Ce ai de gând să facem azi iubire?
- Pai mă gândeam să mergem la un film ce zici?
- Bunn e o metoda buna de a mă relaxa.
- Atunci hai sa mergem ca sa prindem bilete la filmul tau preferat pentru ca îl dă iar azi .
-PE BUNE? VORBESTI SERIOS? PAI SI CE MAI STAI ? HAI SA MERGEM. Ii spun iubitei mele făcând ca un copil mic
Mereu a știut cum să mă facă să mă relaxez și să mă simt bine și o iubesc pentru asta pentru că s-a implicat mult sa mă cunoască și să meargă totul bine și uite că am ajuns la aproape un an de relație.
Dupa 2 ore
- A fost minunat doamne am și uitat cat de genial e filmul asta.
- Ei bine acum ți-ai adus aminte.
- Da îți mulțumesc pentru aceasta zi minunata chiar m-am simțit mai relaxată .
-Ma bucur sa aud asta iubito,acum hai sa te duc acasă că e târziu și mâine ai examen și trebuie să te odihnești.
- Da ai dreptate. Hai sa mergem.
Pe parcursul drumului am vorbit și am ras o grămadă și mi-am adus aminte de ce o iubesc așa mult. Mereu a știut să îmi ridice moralul când nu mă simțeam okay. Dar totuși mintea mi-a zburat câteva secunde și la Alexis și am zis că îi dau mesaj când ajung acasă sper sa nu uit.
- Ei bine am ajuns dar ca deobicei nu te pup pentru că dacă vede mama soacra ne omoară pe amândouă .
- Știu dar nu mai suport asta .
- E okay o să treacă și asta și o să stai singura și atunci o sa putem face ce vrem iubito.
Mă sărută părintește pe frunte și pleacă repede din raza mea vizuala. Intru in casa și-i aud pe ai mei că se cearta iar. E a nu știu câta oară luna asta. Logic că nici nu mă observă. Trec pe langa ei și mă duc la mine in camera . Mă schimb și mă pun in pat și mă gândesc dacă să îi dau mesaj lui Alexis sau nu. Intr- un final ii dau mesaj și aștept să răspundă.
Au trecut 15 minute și tot nu a răspuns. Decid să mă bag la somn că mâine mă așteaptă o zi grea și o să văd mâine dacă mi-a răspuns. Blochez telefon și mă trântesc in pat și mă las purtată spre lumea viselor.Heiaaaaaaa am revenit doar că de data asta cu o noua carte ,o altfel de carte spunând așa :))) Sper sa va placa și nu uitați să votați daca va place
Am ieșit ceaaaaaaaau.
CITEȘTI
Geea.
RomanceTotul pentru iubire....sau nu? "-Geea de acum și pentru totdeauna. Pentru totdeauna iubito." "-Care-i faza cu luna și stelele? -Stelele arata cat de mult te iubesc iar luna e martora iubirii noastre." "-Să nu ai tupeul să zici că nu te-am iubit pent...