După 3 ore
Nu pot sa cred că am terminat într-un final cu tot stresul asta și pot să îmi petrec liniștită vacanța de vara.
Bineînțeles că rezultatul trebuie sa fie unul pozitiv ca să îmi petrec vacanța de vară.
- Ce ai făcut mă la examen?mă întreabă Kirra,cea mai buna prietena a mea de altfel.
-Ba eu zic că bine adică ce nu am știut să fac a fost subiectul 3 că a fost puțin mai greu dar în rest zic că e totul okay. Tu cum te-ai descurcat?
-Pot spune doar că nu repet anul.adaugă ea râzând
-Asta zic și eu.spun și mă alături ei râzând împreună ca niste nebune.
- Râdem noi glumim da eu trebuie sa o sun pe minunata mea iubita să mă văd cu ea..
-Hai mă Geo că o să fie totul bine o sa vezi. Hai fugi și sună-ti iubita că și eu merg acum sa mă văd cu a mea.
-Asta o să fac te țin la curent. Apropo spune-i Mirei că o salut.
- O să îi spun. Hai ai grija ce faci mă suni după sau îmi dai mesaj.
-Bine ai grija
După ce a plecat Kirra de langa mine stăteam cu telefonul in mână și ceva mă reținea și nu puteam să apăs pe "apelare".
Într-un final îi scriu că ne vedem la cafeneaua de langa liceul meu in 15 minute și mă duc încet spre cafenea. Îmi pun căștile,îmi aprind o țigară și intru pe Facebook. Îi las mesaj lui Alexis că am terminat cu stresul și că am făcut totul bine după care îmi blochez telefonul și îmi continui drumul.
Când ajung la cafenea mă pun la aceeași masă unde stam mereu și o aștept.
-Bună ziua doriți să comandați?
- Da sigur. Un capucino vienez te rog.
-Imediat.
Trec 5 minute și Erica încă nu a venit mă pregătesc să o sun când ce sa vezi Erica a mea avea altă treabă defapt. Era la câteva mese distanță de mine alaturi de o roșcată. Mai că aveau puțin și și-o trăgeau acolo. Nu mai suportam imaginea și decid să mă duc înspre ele fiind foarte nervoasă.
- Adică eu îți dau mesaje ca proasta și tu ce faci ă?Stai și te săruți cu altele prin locuri publice. Te mai și așteptam. Îți mulțumesc Erica. Îți mulțumesc foarte mult .
-Iubito pot sa îți explic. Nu e ceea ce pare.
-Ba fix asta cred că e. Să nu mai ai tupeul sa mai apari in fața mea vreodată. De azi să uiți că mă cunoști.
-Auzi dragă ne-ai luat toată distracția poți să pleci?spune roșcata.
- Da stai liniștită târâtură plec imediat. Distracție plăcută în continuare.
Le scuip cuvintele astea cu cea mai mare scârbă posibilă și mă grăbesc să plec de acolo sa nu încep să plâng în fața lor. Las banii pentru cafea pe masa și plec. Cum am ieșit din cafenea am inceput sa plâng în hohote și tremurând îmi căutam telefonul să o sun pe Kirra. Nu pot sa cred că după aproape un an de zile ea îmi face asta,după toate momentele împreună, după fiecare data când i-am fost alaturi.
Nici nu mi-am dat seama că am apelat-o pe Kirra până i-am auzit vocea de pe celălalt fir.
- Da alo mă auzi?
-Te rog frumos vino repede in parcul de langa liceul am mare nevoie de tine.spun plângând din ce in ce mai tare
-Oh doamne nu mai plânge vin cat de repede pot.
-Te aștept la locul nostru.
Ignoram spam-ul de mesaje de la Erica și i-am răspuns lui Alexis.
- Vezi ți-am zis eu că o să te descurci. Bravo!
- Mda mulțumesc. Nu mă simt chiar strălucit. Te deranjeaza daca vorbim mai târziu??
-Ce ai pățit ? Ești ok?
-Momentan îți pot spune doar că nu,nu sunt okay. Iubita mea m-a înșelat.
- Am înțeles.Astept să îmi povestești după ce te calmezi. Ai grija de tine și nu fă prostii.
- Am grija și tu ai. Ne auzim mai încolo.
Chestia asta m-a distrus în ultimul hal. E prima persoana care mă rănește in halul ăsta pe care o las să mă rănească în halul asta.
- Am venit cat de repede am putut scumpo. Acum spune-mi ce s-a întâmplat.
- După ce ai plecat i-am dat mesaj că ne vedem la cafeneaua de langa liceu și văzând că nu-mi răspunde am zis că na aia e merg acolo și poate îl vede ea. Și nici bine nu am apucat sa mă pun la masa că am văzut-o cu o tipa roșcată la câteva mese distanță și îți jur că mai aveau puțin și și-o trăgeau acolo. Părea că eu nici măcar nu am existat vreodată. Și doare,doare tare. Pentru că e prima persoană în care am avut atât de multă încredere știi bine.Acum înțeleg de ce se depărtase de mine.
- Of puiule....știi bine cum e iubirea. Te lovește când nu te aștepți mai puțin. Noi o sa fim langa tine mereu și o să te ajutam cum putem.
- Da are dreptate.adaugă Mira care sinceră să fiu nici măcar nu știam că e acolo la ce stare nașpa am.
-Acun hai sa mergem sa facem un maraton de filme cu multa înghețată și ciocolata pentru inimi rănite sună bine?
-Sună foarte bine dar întâi trebuie sa o anunț pe mama că nu am vorbit deloc cu ea de când am ieșit de la examen.
"Vezi că în seara asta rămân la Kirra. In caz că te întrebi ce am făcut la examen am făcut tot înafara de subiectul 3 vorbim mai multe când ajung acasă mâine te iubesc."
- Rezolvat acum hai sa mergem.
Ajunse la Kirra acasă am dat drumul la serialul"The end of the fucking world"și nu ne-am lăsat până nu l-am terminat. Îi las mesaj lui Alexis in care îi promit că îi spun mâine tot doar că acum nu pot că sunt la bff acasă și facem maraton de filme sa mă simt mai bine. Răspunsul ei vine la scurt timp.
-Stai liniștită. Distrează-te și încearcă să îți revii. Totul o sa fie bine. Ai grija de tine micuțo..
Mesajul ei mi-a dat o stare puțin mai bună. Blochez telefonul și continui cu acest lung maraton de filme plin cu ciocolata, înghețată și o inimă frântă.Am revenit hehe.
Sper că vă place.
❤️
CITEȘTI
Geea.
RomanceTotul pentru iubire....sau nu? "-Geea de acum și pentru totdeauna. Pentru totdeauna iubito." "-Care-i faza cu luna și stelele? -Stelele arata cat de mult te iubesc iar luna e martora iubirii noastre." "-Să nu ai tupeul să zici că nu te-am iubit pent...