A doua zi
- Georgi trezirea
-Inca 5 minute mami
- Bine tu ai vrut asta.
Nici bine nu apuc să închid iar ochii că simt brusc ceva rece pe mine
-ESTI NEBUNA? MUREAI 5 MINUTE?
-Ă da având în vedere că e deja 13:00 și la 14:00 ne vedem cu restul da muream
-Daaaar nu am chefff. Nu pot sa rămân aici?
-Nup. Nu te ajuta cu nimic faptul că stai in casă ,îți faci mai mult rău așa.
-Of bine bine. Mă ridic acum.Dar daca o vad pe domnișoara acolo bătaia ei nu și o ia nimeni
- Daca nu ești gata în jumătate de oră plec fără tine sa știiii.
- Da să trăiți,hai pleacă să pot să mă pregătesc
După ce pleacă nebuna din camera îmi iau telefon și văd 3 mesaje de la Alexis
-Puiule sper că ești bine. Abia aștept să te trezești și să vorbim
Ai grija de tine
Și încă o dată sper că ești bine
- Da sunt cat de cat bine acum
După ce i-am răspuns m-am dus să mă pregătesc că altfel nebuna mă închidea in casa. Mi am luat un maieu alb pe mine și niște blugi scurți de la Kirra și m-am dus să îi iau machiajele ca sa pot sa îmi ascund cearcănele și fața de plânsă. După ce am terminat și asta mi-am luat telefonul și am coborât sa fumez o țigară și se pare că sunt gata la timp că o vad pe Kirra că își căuta tenișii .
- Opa s-a hotărât prințesa sa coboare într-un final.
-Hai sa nu ne aducem aminte cât te aștept eu mereu deci shh.
- Hai încalță-te că e deja târziu oricum.
- Păi și țigara mea?
- Zici că nu poți să o fumezi și la bebe în mașină. Hai mișcă-ți curul ăla.
-Acum,acum. Da eu stau in față haaaa
- Nici sa nu îndrăznești baaai
Bineînțeles că iar ne batem pe locul din fața că altfel nu se poate. Alerg cat de repede pot sa ajung înaintea Kirrei care deși a încercat să îmi pună piedică să ajungă înaintea mea e cu mult in spatele meu.
- AJUNG INAINTEA TA.FRAIEROOOOO
- BAA NU,EU O SA AJUNGGG
Sincer nu știu cum ne suportă Mira la cat de duse cu capul suntem. Ajung prima și când ajung îi fac repede semn Mirei să îmi deschidă și după ce râde puțin de noi deschide și mă pun repede pe scaun.
Kirra ajunge la noi cu o față bosumflata și se uită urât la mine și dacă privirile ar omorî eram moarta deja. În timp ce ea se pune in spate îmi aprind țigara și îmi deschid telefon să îi răspund lui Alexis care mă intrebase daca sunt in stare să îi spun ce s-a întâmplat ieri.
După ce i-am povestit și a înjurat-o pe Erica de toți sfinții și răniții a rămas să o sun pe video când ajung acasă și să vorbim.
Îmi sting țigară și mă dau jos din mașină și ce să văd în fața mea,gașca și Erica cu roșcata de ieri.
- Kirra îmi pare că îți zic da azi cred că iese crima.
- Asta roșcată e aia de ai zis tu?
- Da
- Hai pe ea ce naiba
Nici nu mi-a trebuit să aud mai mult că m-am dus direct la ele. Erica când m-a văzut a înghețat și nu știa cum să reacționeze și ce îmi place asta că scandalul o sa fie mai mare.Hello m-am întors .
Un an nou fericit și plin de realizări.
E un capitol destul de scurt pentru că nu am avut cine știe ce idei dar promit că următorul o sa fie mai ok.
CITEȘTI
Geea.
RomanceTotul pentru iubire....sau nu? "-Geea de acum și pentru totdeauna. Pentru totdeauna iubito." "-Care-i faza cu luna și stelele? -Stelele arata cat de mult te iubesc iar luna e martora iubirii noastre." "-Să nu ai tupeul să zici că nu te-am iubit pent...