Examenul

85 10 0
                                    

A doua zi
Mă plimb ca o nebuna prin camera mea pentru că nu găsesc cu ce sa îmbrac și în câteva minute ar trebui sa plec spre examene.
Aleluia a dat domnu. Mi am luat o cămașă ,un plover peste niste blugi negri și am plecat repede din camera.
- Ce faci scumpa mea? Nu mănânci?
- Ce sa mai mănânc mamă sunt in criza de timp ,nu știu dacă mai prind autobuzul spre liceu crezi că poți să mă duci tu?
- Sigur dar întâi lasă-mă sa mă schimb și eu. Spune râzând. Revin in 5 minute
Dupa 15 minute
În 5 minute ajung la liceu și sunt mai stresata ca oricând . La ce aiurită am fost azi dimineață nici nu am apucat sa îmi verific mesajele. Îmi iau telefonul și vad că am 3 mesaje ,doua de la Alexis și unul de la Erika.
Îl deschid prima data pe cel de la Erika care mi-a urat bafta pentru azi și atât. Ne-am răcit mult în ultima vreme și mă îngrijorează asta. După le-am deschis pe cele de la Alexis și un zâmbet mi-a apărut instant pe față.
- Îmi pare rău că nu ți-am mai răspuns aseară dar cum am ajuns acasă m-am băgat la somn.
- Ah da și bafta mâine la examene pitico și fără emoții că știu că poți și să ai încredere în tine.
-Hei. E okay înțeleg și mulțumesc mult acum sunt in drum spre examen și sunt foarte stresata.
Nici bine nu apuc sa blochez telefonul că sunetul enervant al notificărilor a apărut.
- Calmează-te iubito. Trebuie sa fii calma. Doar ai încredere in tine și totul o sa fie bine.
-Hei o să incerc dar nu promit nimic. Vorbim după examene că am ajuns la liceu.
Mi-am blocat telefonul și l-am pus în geanta și am pupat-o pe mama care mi-a urat multa bafta.
Nici bine nu ajung in fața liceului că un cap roz îmi sare în brațe.
- Bună nebuno.
-Bună rozalia mea.
Aceasta rozalinda este cea mai buna prietena a mea încă de când eram in generala și pot sa va spun că mi-a mâncat zilele.
- Ți-am adus cafeaua hai sa o bem repede și să mergem.
Ne-am aprins cate o țigară și am început să ne bem cafeaua și am stat la povesti. I-am povestit despre cum e relație mea cu Erika în ultima perioadă și despre misterioasa Alexis .
- Bă sincer eu zic sa vorbești cu Erika despre relația voastră e mult mai ok așa. Până nu o sa fie prea târziu adică ați trecut și prin mai rele o rezolvați și pe asta.
-Da ai dreptate dar sinceră să fiu m-am cam săturat să trag mereu eu când totul merge prost. Abia vorbim și mă simt ca și când nu suntem împreună.
-Cand ieșim de la examen o suni și îi spuneți sa vă vedeți că vrei sa vorbiți și gata. O sa te simți mai bine după ce îi spui tot ce simți.
-Ai dreptate draga mea. Acum hai sa intrăm la examen că dacă întârziem știi că nu mai putem să îl dăm.
-Hai repede repede.adaugă ea râzând.

După 3 ore


Helloooo
Nu e cine știe ce capitolul asta dar am incercat.
Votați daca va place
Ceaaau.




Geea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum