*baletnica*

94 24 8
                                    

Juhu!!! Wróciłam!!! Mam nowy rysunek!!! XD
Więc przedstawiam baletnice! Rysowaną z Internetu jednakże zrobiłam ją swoim stylem! Nie chce mi się szukać tego rysunku z neta więc przepraszam was serdecznie że to tu nie będzie... Ale mam nadzieję że ni to wybaczycie! Ok czas na rysunek:

Połączyłam tutaj 5 technik rysowania! Zaczęłam od ołówka i zrobiłam nim szkic i podstawowe cieniowanie, następnie wypełniałam szkic promarkerem czarnym, po czym cienkopisami pocieniowałam włosy, namalowałam spódnicę od sukienki akwarelami (którymi...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Połączyłam tutaj 5 technik rysowania! Zaczęłam od ołówka i zrobiłam nim szkic i podstawowe cieniowanie, następnie wypełniałam szkic promarkerem czarnym, po czym cienkopisami pocieniowałam włosy, namalowałam spódnicę od sukienki akwarelami (którymi jestem zachwycona a były tanie Ale o tym za chwilę) i wykończyłam białym żelopisem!

A więc teraz trochu o akwarelach! Nienawidziłam akwareli odkąd pamiętam lubiłam akryle i olejne Ale akwarele to było moje przekleństwo! Aż tu pewnego dnia (1 września 2018 Wow pamiętam dokładną datę jej!) Stwierdziłam że kupię sobie jakieś tanie akwarele! I wybrałam firmę faber castell i wzięłam jedne z najtańszych jakie mogą być! Kosztowały mnie one jakieś 24 zł... chyba... I szczerze mówiąc wtedy przekonałam się do akwareli bardzo je teraz lubię! Jestem zachwycona ich pigmentem! I brak słów! Mają kilka wad Ale naprawdę niewiele! Jak na takie tanie akwarele są wręcz doskonałe i naprawdę polecam!
Uff... się rozpisałam! Dobra kończę! Bye!

*Album z rysunkami*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz