*upadek anioła*

162 28 11
                                    

Hejo! Witam jak mówiłam dziś wstawiam trzeci rysunek (miałam to wstawić wczoraj Ale żeby nie było zbyt długiej przerwy bo zaraz jadę na poprawiny to wstawiam dziś! Od dziś do soboty nie będzie więcej rysunków! Niestety... Ale nie ważne! Ważne jest tu i teraz! Dwa tygodnie temu albo trzy... nie pamiętam rysowałam sobie różne rzeczy i wzięło mnie na narysowane aniołów! Jeden jest takim moim normalnym stylem (ręka nie wyszła Ale ciiii) i to właśnie ten obrazek ukarze się dziś! A drugi jest z twarzy bardziej kreskówkowy Ale jednak tego skrzydła podobają mi się najbardziej że wszystkich moich stosowanych aniołów! Może ten drugi rysunek też się kiedyś ukarze w tej książeczce! Może nawet jutro żeby nie robić za dużych odstępów czasu pomiędzy rozdziałami! Ale do rzeczy! Na moim rysunku jak już wspomniałam w tytule jest ukazany upadek anioła! Anioła który zamienia się w demona! W zło wcielone które nie posiada serca ani uczuć! Dawniej milutka i śliczna dziewczynka! Buntuje się już jako anioł i spada w czeluście piekła!

Rysunek nie ma dobrych proporcji gdyż był rysowany na szybko Ale jednak mi się tam podoba! Według mnie ma za duże nogi w stosunku do reszty Ale tak to jest ok!

No dobra dobra wystarczy tych historyjek związanych z tym rysunkiem; A teraz rysunek:

Jej skrzydła zostają potargane gdy najwyższy zrzuca ją w otchłań zła! Piękne jasne włosy falują zmieniając się w kruczoczarną poświatę podobnie jak potargane skrzydła! Ich dawny kolor już nigdy nie wróci a piękna dziewczyna nagle staje się odrzuca...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jej skrzydła zostają potargane gdy najwyższy zrzuca ją w otchłań zła! Piękne jasne włosy falują zmieniając się w kruczoczarną poświatę podobnie jak potargane skrzydła! Ich dawny kolor już nigdy nie wróci a piękna dziewczyna nagle staje się odrzucającym złem!

Za bardzo się wczuwam! Dobra kończę ten rozdział bo z małej historyjki przeradza się w snucie nieskończonej opowieści! Dobra żegnam! Bye!

*Album z rysunkami*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz