*okładka podejście #2*

55 10 8
                                    

Okej! Wreszcie konkurs! Wolicie coś narysować sami i zrobić mi okładkę? Czy poszukać coś Internecie i wtedy zrobić mi okładkę?

Są te dwie opcje:
Narysować- rysujecie jakiś obrazek najlepiej żeby był to jakiś człowieczek A najlepiej żeby rysunek zawierał jakiś motyw świąteczny! O tym dowiecie się na końcu! (chce tylko szkic z lineartem!) Potem robicie temu porządne zdjęcie i edytujecie i robicie mi okładkę! Musicie zawrzeć w tej okładce: ten właśnie rysunek! Tytuł mojej książki! I mnie (moją nazwę na wattpadzie)! Ewentualnie jak ktoś chce, jak kto woli, możecie też napisać na dole: okładka robiona przez (...) I tu napisać swoją nazwę na wattpadzie!

Wziąć obrazek z Internetu- Tu będzie o wiele więcej zachodu bo:
Pobieracie obrazek z Internetu, zapisujecie link bo ja przestrzegam zasad! I edytujecie: robicie okładkę wstawiacie ten obrazek piszecie tytuł! Piszecie autora książki czyli mnie- moją nazwę na wattpadzie- potem ewentualnie piszecie kto zrobił okładkę to tak jak powyżej, i na samym końcu to jest konieczne wstawiacie link do tego obrazka!

Okej to teraz tak
Zgłoszenia do robienia okładki: piszecie w komentarzu kto jest chętny czyli np. : Ja jestem chętna- potem piszecie jakiś kontakt do siebie może to być nazwa na mess, na discorda, może być To po prostu prywatnie na wattpadzie (czasami na wattpadzie wysyłanie zdjęć nie działa więc nie wiem jak ale ok), jak ktoś nie chce publicznie podawać swojego kontaktu to pisze na priv na wattpadzie, potem wysyłacie mi okładkę!

Praca będzie na moim profilu na tej książce jako okładka aż do 2 lutego! Więc chyba się opłaca? Dlatego ma być świąteczną bo będzie od 6 grudnia aż przez cały okres świąteczny! (Dlatego też musi mieć motyw świąteczny)

To tyle! Dziękuję za uwagę zapraszam do zgłaszania się!
Aha! Muszę wiedzieć że dokładnie przeczytaliście ten rozdział, więc hasło które musicie!!! Dołączyć tu do zgłoszenia do komentarza, to: okladkaświeta2018

Dobra dzięki za uwagę na prawdę zależy mi więc zgłaszajcie się!

Aham! Nagrodą jest: wstawienie okładki na okładkę tej książki! XD (jakby to nie było oczywiste) wypromowanie osoby wygranej! Oraz wnikam do niej na konto i robię jej spaaam gwiazdek! (Jeżeli nie obserwuje danej osoby to też daje follow!

Ojeja!!! Zapomniałam dodać: czas odkładania zgłoszeń i przesyłania do mnie prac jest do 30 listopada! Macie prawie cały miesiąc! Zapraszam jeszcze raz! Bay!

*Album z rysunkami*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz