2-Cute couple

17 2 3
                                    

"Ahoj, ja som Benjamín a ty?" spýtala sa zelenooká príšerka tichúčkym zamatovým hláskom.

-


Modrooký chlapec s prekvapením ostal v jednej pozícii ako socha a srdce mu vynechávalo údery. Snáď predsa len bol šťastný že je to chlapec v podobnom veku, no bol iný ako ostatný s ktorými sa kamarátil. "Ummm, ahoj, ja som Dárius" povedal čiernovlasý chalan zo záujmom v tvári.

Po tejto poznávacej a až priveľmi krátkej konverzácii na seba bez slova hľadeli ako by sa snažili nájsť slová vpísané do ich oči. Lesnatá farba sa miešala s tou oceánovou, snáď hľadali osobnosť toho druhého bez toho aby si to ako obyčajný ľudia povedali.

Chlapci vedeli že tento kamarátsky vzťah bude neobyčajný snáď až rozprávkový.

Hnedovlasý chalan sa zasmial tým rozkošným smiechom a očervenel až na nose, keď sa k nemu čiernovlasý priblížil až tak že ich delilo niekoľko milimetrov k tomu aby ochutnali mäkkúčke vankúšiky rúžovkastej farby toho druhého.

Modrooký sa spamätal až vtedy keď ucítil dych maličkého pulzujúci na svojích perách. S prekvapením sa oddialil od druhého chlapca, červený ako ta najčerstvejšia paradajka.

"Benjamín, poď sa naobedovať lebo ti to vychladne" zavolala maličkého na obed mama s úsmevom na tvári. Vysoký chlapec si poobzeral ženu, ktorá vlastnila ten istý úsmev ako chlapec bežiaci k nej.

Už vedel po kom je menší tak nádherný, žena nebola nijak neobyčajná, vyzerala snáď ako každá mama, len malá v sebe to slniečko, ktoré dodávalo jej aj jej synovi tú dokonalosť.

Nemohol poprieť že aj tie dlhé hnedé vlasy až po pás dodávali jej výzoru mladistvý nádych.

Žena sa na neho pozrela a rukou naznačila aby sa išiel najesť s nimi, bol privítaný ako ten najvzácnejší hosť pretože maličký nemal veľa kamarátov, väčšinou to boli rovnaký podivýni ako on sám.

"Rada ťa spoznávam Dárius, ja som Loren a prosím tykaj mi, až tak staro sa necítim" naposledy sa usmiala maličkého mama a nabrala jedlo na porcelánové taniere so zlatým ornamentom na okrajoch.

Obed si všetci vychutnali, keby mohli tak ten tanier aj vyoblížu. Vysoký nikdy nič takéto dobré nejedol a to si myslel že jeho mama varí tie najlepšie jedlá na celom svete.

Chlapci si znova vymenili tie veľa významné pohľady, na čo si to hnedovlasého mamka všimla.

"No a ako ste sa spoznali, pretože tam na záhrade mi prišlo že ste si veľmi blízky, boli by ste rozkošný pár" spýtala sa Loren s iskričkami v očiach. Maličkému sa všetka krv v tele naliala do hlavy, až z toho sčervenel a vysoký sa skoro zadusil nie len obedom ale aj raňajkami.

Benjího motýlie súhvezdieWhere stories live. Discover now