Önsöz

23.4K 533 54
                                    

Bunu yazma amacımı bende bilmiyorum.Hiçbir kitabın ön sözünü okumamış biri olarak bunun okunacağını pek sanmıyorum.Yine de okuyan olursa ona sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Birinci kitabı bayağı kötü bir sonla bırakıp herkesi kudurttuğumun ve hayatımda belkide hiç duymayacağım küfürleri yediğimi biliyorum.Bu arada küfürler benliğimin dışına taşmadıysa sevinirim.

Yani ebeme girebilirsiniz ama fazla ileri gitmeyin.Neyse!Derslerden dolayı ikinci kitaba henüz başlamayı düşünmüyorum.Beni anlayın lütfen.

Diğer kitaplara devam edeceğim fakat diğer sene buralara pek uğrayamayacağım.Malum sınav yılı.Şu sınavı bir atlatayım var ya kimse beni bu siteden çıkaramaz.

Bir süre ara veriyorum yani.Bu süreç içerisinde kendimi geliştirip size daha iyi bir şekilde hikayeyi sunmayı amaçlıyorum.Bu süreç içerisinde birinci kitabı da düzenleyeceğim.

Bir çok eksiğim olduğunun farkında olduğumu söylemiştim.Tekrar söylüyorum ve bunları düzeltmeyi amaçlamaktayım.Bu konuda bana yardımcı olacağınıza inanıyorum.

Kitabımın ilk bölümünden beri yanımda olan herkese sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum.Bu süreçte beni yalnız bırakmayacağınıza ve destek çıkacağınıza inanıyorum.

Benimle beraber beklemeye gönüllü müsünüz?Beklemeyi bende sevmem.Siz ne kadar okumak için sabırsızlanıyorsanız bende yazmak için sabırsızlanıyorum.

Fantastik hikayelerin gücü adına birlikte olalım.Beni bu uzun süreçte unutmayın ve gözden çıkarmayın.Tekrar bu kitaba bölüm yazmaya başladığımda hepinizi vote'leriniz ve yorumlarınızla bekliyor olacağım.

Sağlıcakla kalın!

Sevgili yazarınız Tursuu...

DOĞUM LEKESİ -2- ANAHTAR AİLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin