5.rész

1.5K 123 16
                                    

- Katsuo szemszöge -

Yuu és Hiori együtt toppant be az osztályterembe, mindketten szenvedő kifejezéssel az arcukon. Meg is értem miért, a sok felkapottság körülöttük biztos elvette tőlük az életkedvet. Amint nyílt az ajtó, mindenki odakapta a tekintetét.

- Mi a francot kerestél a női vécében?! - álltam oda Yuu elé, egyenesen a szemébe nézve, gondolom nem a lehető legkellemesebben, mert kicsit megrezzent.

- V-várj! Félreérted! Csak véletlen! - állt Hiori én és Yuu közé, aggódva.

- Hogy a pokolba viszel valakit véletlen a lány vécébe? - néztem rá értetlen fejjel.

- Azt mondja megszokás, de én inkább agyhiányra tippelek. - vonta meg a vállát Yuu. Akármennyire is ideges voltam most, ezen a megjegyzésén muszáj voltam mosolyogni.

- Tudod, a frászt hozta rám, mikor meghallottam mi történt! - fordultam oda hozzá immáron komoly arccal.

- Úgy mondod ezt, mintha tényleg ez történt volna! Mondom, csak meg akartunk beszélni valamit, és ez a hülyegyerek meg behúzott a lány vécébe! - mutatott rá egyik tenyerével a lányra.

- ÚÚÚÚÚÚ! HIORI DUGNI AKART! - üvöltötte az egyik srác az osztályunkból, amire észre is vettük hogy az egész osztály végighallgatta a vitánkat. Persze a sok idióta meg hitt is a srácnak, és Hiorira nézve "úúú"-ztak egy darabig.

- Én takarodok haza, sziasztok! - sietett oda a táskájához, és azt felkapva kiviharzott a teremből. Yume aggódóan követte a példáját, és félrelökve minket az ajtóból utánafutott. Erre a jelenetre az egész osztály elhallgatott, és lassacskán mindenki visszatért az eddigi tevékenységükhöz. Szegénykék...

- Amúgy.. Miről akartatok  beszélni? - mondtam halkan Yuunak.

- Mondom, személyes, és... Uh, nem mondhatom el.. - nézett félre.

- Miért.. - akadt meg a hangom. - Miért van közös titkod vele, velem meg nem? - mondtam erősen  remélve, hogy nem hallatszik a féltékenység a hangomon.

- Hát, nem is igazán titok, hogy is mondjam... Igazából pornókönyvet akart átadni. - mondta az utolsó részt suttogva, hogy senki ne hallja. Én, ahogy eljutott az agyamig az előbbi mondandója, hangosan felröhögtem, amire jó néhányan ránk is néztek.

- Most komolyan? - nevettem tovább. Yuu nem az a pornószerető fajta.

- Hé, csitulj már! Igen, ennyi, szóval ne beszéljünk erről többet, jó? - szólt rám rákvörös fejjel.

- Rendben.. - válaszoltam még mindig enyhén röhögve. Elsétáltunk a padjainkig, és innentől a nap normálisan telt. Unalmas órák, szünetekben körülöttem zsongó nyalizós lányok, és a hazamenetelnél való elválás Yuutól. Kinyitottam a házam bejárati ajtaját, és az azonnal szemem elé kerülő nappaliban megláttam a nővérem, ahogy éppen a tévén néz valamit.

- Üdv itthon, öcsi. - nézett hátra. - kérsz valamit enni?

- Nem, köszi. Hétvégén mész valahova? Jönne Yuu. - húztam le a cipőmet. A szüleink késő estig dolgoznak, így a legtöbb dologhoz a nővéremtől kell engedélyt kérnem.

- Vasárnap délután randim lesz, de szombaton itthon leszek. - mosolygott büszkén.

- Meg sem kérdezem, hogy ki a mostani áldozat. - sétáltam oda a szobám ajtajához, és azon benyitva még egy "hé!"-t hallottam a nővéremtől. A táskámat az ágyamra dobtam, és egyből a laptopom elé pattanva felnyitottam azt. Hamar a Facebookon voltam, éppen a kijelentkezés gombra kattintva.

Egész nap nem hagyott nyugton reggelről az a "tegnapi beszélgetésük" dolog, amit Hiori említett, még mikor mémeket mutatott. Mit beszéltek? Miért akadt ki ennyire Yuu? Gondolom a tegnapi az a dolog, amiről a privát elintéznivalójuk is szólt volna. Furcsálltam, hogy Yume úgy nézett ki, mint aki tudja miről van szó. Ezért fogtam magam, és beírtam a bejelentkezés részhez Yuu e-mailét és jelszavát, amit persze sosem adott volna meg magától, de szerencsére voltam annyit náluk hogy kellően megnézhessem, melyik betűket nyomja le mikor a jelszóját írja. Így hát bejelentkeztem a profiljába, és elolvastam mindent amit írogatott Hioriékkal.

Mi a..

....Akkor....

Ő is így érez irántam?

Belevertem a fejem az asztalba, hogy a hülyeség kiszálljon, de nem jött össze. Már néhány éve azon filózok, hogy lehet, beleszerettem Yuuba. De az egészet kivertem a fejemből, mert azt gondoltam, hogy csak az agyam játszik velem. De most meg, a suli második napján már párosítgat minket két lány, Yuuból yaoista lett, és lehet ő is szeret engem. Így hogy kéne megfeledkeznem erről?! Nem igaz!

A helyzet többszöri átgondolása után arra jutottam, hogy valószínűleg Hiorival is az egész yaoi dologról akartak beszélni privátban. Vagy pedig.. Egy melegpornós könyvet akart neki átadni. Igen, ez a legvalószínűbb.

Hiori: Hé, Yuuki...

Ugrottam egyet a székben. Bakker, nem számoltam azzal, hogy rám írhat bárki...

Hiori: Nagyon nagyon nagyon bocsi a maiért, és hogy csakúgy elfutottam, megijedtem, és nagyon sajnálom!!

Tágra nyílt szemekkel ültem a székben tanácstalanul. Most válaszoljak neki?

Hiori: Amúgy megtaláltam a yaoi mangát a neten, jó szórakozást 😏😏😏

Erre az üzenetére halkan felnevettem, de legalább kicsit biztosabb lettem az eddigi teóriámban. Küldött egy linket is a mangához, de ahelyett, hogy rányomtam volna, inkább egyenesen kiléptem.

Nem tudom, vajon megemlítsem Yuukinak azt, hogy tudom miről van szó? Bár ha megtudná, hogy beléptem a profiljába enyhén pikkelne rám, nem? Valószínűleg igen. De hát, tudatni akarom vele hogy nem bánom, hogy szereti a yaoit.. Egy jó ideje én is nézegetek ilyeneket! Ugyan már, biztos nem fog kiakadni annyira azon, hogy beléptem.. Igen, a horror filmek is "Biztos, hogy nem"-mel kezdődő mondatokkal indulnak.

Bár, ha megmondanám neki, akkor milyen reakciót várnék? Jöjjön el hozzám és nézzünk melegpornót, vagy mi? Hetente kérjünk a lányoktól BL mangákat?

Eldöntöttem. Nem fogom neki közvetlenül megmondani, csak utalgatni fogok arra, hogy semmi bajom a yaoival, azzal meg főleg nem hogy Yuu szereti ezeket. Viszont.. Azért el kell egy kis segítség. Beléptem a profilomba, és ráírtam Yuméra.

Katsuo: Hey, segítenél valamiben? De ne mondd el Yuunak vagy Hiorinak!

Yume: Hmm?

Katsuo: Felléptem Yuu profiljába. Akkor most yaoista, ugye? Meg a szünetben is yaoi mangát akart adni neki Hiori?

Yume: Ühüm °w° Csak ennyit szerettél volna?

Katsuo: Hát, a segítségedet szerettem volna kérni abban, hogy megmondjam Yuunak, hogy, nem érdekel ha yaoista, mert én is (kicsikét) az vagyok. Mert leharapja a fejem, ha megtudja hogy beléptem a profiljába.

Yume: Aham... Mondd csak, ugye hétvégén mentek hozzátok?

Katsuo: Jól tudod.

Yume: Rendben, akkor a YCH ismét indul!

Katsuo: A mi?

Yume: Semmi, semmi, ne is törődj vele... :D

Katsuo: Oké...

Többet nem írtunk egymással, és a nap többi része átlagosan telt. Yuuval beszélgettem egy keveset, kellően kínosan érezve magam. Körülbelül este 11-kor lefeküdtem, és felkelve megint szívhatok egy újabb napot az iskolában.

Lehet, hogy igazuk volt...Where stories live. Discover now