15.rész 1/2

1.1K 98 19
                                    

- Katsuo! Yuu! - futott oda Hiori és Yume a fiúk elé. - Jól vagytok? Még senki nem kötött belétek? - hadarta Hiori.

- Nem, még semmi gond. - válaszolta Katsuo. - De biztos vagyok benne hogy majd lesz...

- Igen... Gyertek, menjünk az osztályba. Ott kevesebb ember van, meg legalább hamar túlesünk így rajta. Nem itt kéne álldogálni a fél suli előtt... - kapta el Yume a két fiú karját, akik egyetértően bólintottak, majd Hiorival együtt vonszolták őket a terembe. Ahogy nyílt az ajtó, minden bent lévő szem rájuk szegeződött.

- Nézzétek csak, kik vannak itt! - szólt az egyik srác. - Csak nem a kis buzik? - nevetett.

- Meg ne feledkezz már a két csajszi csicskájukról sem... Hogy a rákba képesek ilyen undormány fiúk mellett maradni, komolyan? - röhögött egy másik.

Ők négyen csak némán tűrték a sértegetéseket.

- Yuuki-kun! Katsuo-kun! - nyitott be Daiki Carlával mögötte.

- Na, jön a többi... - nevetett az egyik srác. - Lassan egész hadsereg lesz! De komolyan! Most sem értem, hogy lehet melegnek lenni, undorító!

- Mert az esetleg nem undorító, hogy neked naponta vándorol a farkad a száz ribancod közt?! - pofozta fel erővel a fiút Daiki. - Ha még egy ilyen megjegyzés el meri hagyni a szádat, itt helyben agyonverlek, és nem érdekel, ha kicsapnak érte! - nézett szúrósan a szemébe, ahogy az inge nyakát fogta.

- Ez az, Dai-chan! - kapott fel Yume és Hiori is egy széket, a szék lábaival előrefelé nézve. Megindultak a másik két fiú felé, és addig közeledtek hozzájuk, amíg azok a falhoz nem nyomultak, így a lányok képesek voltak a székkel beketrecezni őket. Épphogy volt annyi hely a szék lábai közt, hogy elférjen ott egy ember. Több fiú is próbálta megállítani a Hioriékat, őket Carla szedte és fogta le, Daikit pedig egyre több fiú állta körbe, készen állva arra, hogy összeverjék őt. Szerencsére, képes volt kicselezni őket, kislisszanva kettő közt, és egyenesen az igazgatói irodához futott. Többen is követték őt, de jóval gyorsabb volt náluk. Az egész osztályteremben káosz volt, ennek a káosznak közepén pedig Yuuki és Katsuo állt, akik csak tétlenül néztek, és próbálták feldolgozni a történteket.

Carla már a harmadik srácot fogta le, és már a negyedik lányt is elküldte melegebb éghajlatokra, Hioriék pedig már egy jó ideje játszadoztak a két fiúval úgy, hogy a széket balra-jobbra mozgatták, ezzel kényszerítve hogy oldalra sasszézzon a két fiú, elég szerencsétlenül kinézve. Szabadok voltak a fiúk kezei, de Hioriék boldogan élvezték ki azt a kiváltságukat, hogy lányok, és emiatt nem üthetik meg őket.

- Jól vagytok, srácok? - fordult Hiori Katsuoék felé.

- Ezt én inkább tőletek kérdezném. Mi ez a hirtelen harci szellem?! - válaszolta Yuuki elkerekedett szemekkel.

- Erre képes egy fujoshi! - nevetett fel ördögien Hiori, ahogy a hátával támasztotta a széket.

- Öhm, lányok... ígérjük, nem csinálunk semmit, szóval elengednétek..? - kérlelte a Yume által bebörtönözött fiú. A két lány válaszul csak ellépett egy nagyot, ami által a székek leestek, és hangos csörömpölés után végre elhallgattak. Carla is engedett a keze szorításából, így a fiúk, akiket eddig fogott, elmenekülhettek.

A teremben már csak néhány félénk stréber, egy-két lány, és egy másik fiú maradt még bent a teremben. Az a fiú, aki még a női vécés esetnél megríkatta Hiorit, majd másnap bocsánatot kért.

- Neked nincs kedved beléjük kötni? - fordult oda az emlegetett fiúhoz Hiori.

- Nincs. Kettőtökkel - utalt ezzel Yuukira és Hiorira. - amúgy is volt egy kis félreértésem, amiért úgymond tartozok is, meg amúgy sincs bajom a melegekkel, szóval...

- Micsoda jó ember...! - mosolygott Hiori meghatódva, ahogy a kezeit a szívére tette. - A tartozásodat kifizetted a létezéseddel. Amiatt nem kell többet aggódnod. De nekünk viszont most van egy kis dolgunk! - fordult oda a barátaihoz.

- Milyen dolgunk? - szólt az terem másik végéből Carla.

- Megyünk, és jól leszidjuk a lányt, aki feltette a képet.

- Jó ötlet. - nyitott be Daiki. - Amúgy, beszéltem az igazgatóval, és minden zaklatónak egy szép kis igazgatóit ad. - mosolygott.

- Na most megkapják! Jej! - öklözött a levegőbe Hiori. - Yuu-chan, tudjátok hogy néz ki a csaj? - fordult oda a fiúkhoz a rövidke örömtánca után. A fiúk megadtak egy viszonylag pontos leírást a lányról, és Carla büszkén jelentette ki, hogy ismeri őt, így egyenesen az osztálytermükhöz mentek.

- Innen átveszem. - csapta be maga után Hiori ajtót, a többieket kint hagyva. - Hé! Te! - nézett a hullámos hajú lány felé.

- Mit akarsz? - válaszolta flegmán.

- Sok mindent, de a lista tetején a kinyírásod áll! - közeledett a lány helye felé.

- Jaj, te is a buzikák egyik csicskása vagy, ugye..? Hahj, inkább el kellett volna bújnom, ha tudom, hogy jössz... -  sóhajtott.

- Jó, tudod mit? - hajolt oda a füléhez. - ha azt akarod, hogy az a kis viszonyod vele ne tudódjon ki, jobb, ha most bocsánatot kérsz tőlük, és még így utólag is, de leszeded a képet...

A lány kikeredett szemekkel hőkölt hátra, amint meghallotta Hiori szavait.

- Te meg honnan tudsz róla..? - motyogta elképedve és aggódva.

- Egy pletyizős fujoshi vagyok, ne hidd, hogy bármi is elmegy a fülem mellett. - húzta gonosz vigyorra a száját Hiori.

- Jó, értem, bocsánatot kérek meg minden, csak légyszi ne szólj ennek senkiről! Légyszi! - nézett kérlelően a lány, ahogy kezeit összekulcsolva tartotta maga előtt.

- Megegyeztünk. - nyújtotta a kezét egy kézfogásra Hiori, amit a lány viszonzott, így megrázták egymás kezét. Viszont Hiori előkészítve a legpszichopatásabb nyugodt hangját, a kezét megszorította, és közelebb húzta magához, hogy bele tudjon súgni a fülébe.

- Majd azért nézz a hátad mögé....

Egy lassú 180 fokos fordulatot véve felállt, és mintha mi sem történt volna az ajtó felé vette az irányt. A szeme sarkából látta a lány halálra rémült arcát, amitől magában elégedetten felnevetett, majd kilépett a teremből, a folyosóra, ahol a barátai várták.

- Hogy ment? - kérdezte Yume.

- Megfenyegettem valami olyasmivel, hogy nyilvánosságra hozom egy viszonyát, amit igazából a helyben ipróztam, de úgy látszik eléggé beletrafáltam. Komolyan, csak az arcát kellett volna látni, haláli volt! Utána meg még sikerült beijesztenem is! Hát én itt szakadok meg! - röhögött folyamatosan.

- Öhm, izé... - szólalt meg mellőlük halkan egy ismeretlen lány egy másikkal maga mögött. Elsőre nem hallották meg, de a lány egy kis szólogatás után végre figyelmet kapott. - Igaz, hogy ti együtt vagytok? - nézett Yuuki és Katsuo felé.

A két fiú csak félénken bólintott.

- De jó! Aranyosan mutattok együtt! Szoktatok yaoit nézni esetleg? - mondta egyszerre az ismeretlen lány és a vele lévő.

- Yuu szokott, de mi ketten vagyunk a rangsor legtetején. - biccentett Yume - az azóta már röhögést befejezett - Hiori felé.

- Ti is fujoshik vagytok? - csillant fel Hiori szeme.

- Aham! Melyik a kedvenc BL-ed? Én nagyon szeretem a..... - kezdett beszélgetésbe elegyedni a négy lány, míg Yuuki és Katsuo még mindig zavarban volt a lány megjegyzésétől.


.....

"Aranyosan mutattok együtt!"

.....


A csevegést a csengő zaja zavarta meg, és mindannyian elkezdtek a saját termük felé menni.

Lehet, hogy igazuk volt...Where stories live. Discover now