3.

1.5K 64 7
                                    

"Ze zijn oké. In het begin van het jaar moet je ze altijd wel even in toom houden, ze leren wie de baas is. Soms zijn ze nogal brutaal." Jackson glimlacht.

"Weet je nog hoe wij vroeger waren?" Lucas glimlacht maar als hij de blik van Alexander ziet slaat hij zijn ogen neer. Drie maanden verschil is er tussen hem en Alexander, drie maandjes maar. En toch is hij door hem geïntimideerd. Hij heeft die 'grote broer'- vibe.

Een ongemakkelijke stilte vult de ruimte. "Kom Dot ook nog?", vraagt Jackson om maar iets te zeggen. Alexander schudt zijn hoofd. "Dorothee moet studeren."

Kleine Esther komt uit de keuken en loopt met natte handjes en een zakdoekje op Jackson af. "Ome Jasson, hanses drogen!" Jackson tilt haar met een glimlach op zijn schoot en droogt haar handjes aan het stukje keukenpapier.

"Tot de volgende!" zegt Lucas tegen Sara. Ze zet een stap naar voren en omhelst hem. Dan is het Alexander zijn beurt. "Het was leuk om je weer te zien.", zegt hij, volkomen gemaakt. Met een neutrale blik schudt hij zijn hand. Lucas trilt.

"Ik wacht wel in de auto", zegt hij tegen Jackson, die met Esther zit te knuffelen. Zodra hij het autoportier heeft dichtgeslagen, wendt Alexander zich tot Jackson.

"Wat heeft hij?" Jackson trekt een wenkbrauw op en geeft Esther aan Sara. "Wat denk je zelf. Zou hij zo doen als jij normaal tegen hem deed?" Alexander rolt met zijn ogen.

"Dat bedoelde ik niet, duffie. Hij was zenuwachtig en hij ziet er moe uit." Jackson haalt zijn schouders op. "Het is niets. Waarschijnlijk gewoon de stress." Hij knuffelt vluchtig zijn broer en zwaait naar Sara en Esther die door het raam staan te kijken. Voordat hij zich omdraait houdt Alexander hem tegen.

"Je weet zeker dat hij niet meer rookt?"

"Toét, tóóéét!" Met veel lawaai steekt vrachtwagen hen voorbij op de snelweg. Lucas zit achter het stuur en Jackson staart afwezig uit het raam. Diep in zijn gedachten verzonken, denkt hij terug aan wat Alexander deze middag tegen hem heeft gezegd.

Zou Lucas nog roken? Echt niet. Het was de eerste belofte die Lucas ooit maakte. Dat was vier jaar geleden. En sindsdien...

Nu ja, in het begin was afkicken moeilijk. Lucas werd agressief of slechtgezind. Maar met de tijd is het beter geworden, en hij heeft beloofd nooit meer een sigaret aan te raken. En hij vertrouwd de man met wie hij is getrouwd.

"Hé, ik vroeg je wat!" Jackson draait zich om en kijkt Lucas aan. "Huh wat? Sorry, ik hoorde je niet. Wat zei je?"
Lucas richt zijn blik weer op de weg. Hij parkeert de auto in de garage, draait de sleutels om en kijkt Jackson dan aan.

"Dat je er niet mee in moet zitten, je vindt vast wel een nieuwe baan. Wie wil er nu geen lekkere bink met een spetterend lijf, een glimlach zoals je de jouwe en prachtige ogen?"

Jackson glimlacht. Er gaat geen dag voorbij of hij krijgt een complimentje over zijn ogen van Lucas. Hij leunt even naar voor en kust hem lang.
"Ik weet het, ik weet het. Dank je."

Ze stappen de auto uit en gaan het huis in. Nog voor dat de voordeur dicht is grijpt Jackson Lucas bij zijn kraag en kust hem hongerig. Hij is enorm geil en het enige wat hij op dit moment wilt is met zijn man naar bed gaan. Lucas protesteert.

"Ik heb lessen voor te bereiden! Ik heb al genoeg tijd verloren met dat bezoekje." Maar Jackson weet hoe hij zijn man moet verleiden. Hij trekt hem weer naar zich toe en duwt zijn tong in zijn mond naar binnen. Met zijn rechterhand ontknoopt Jackson de eerste vijf knopjes van Lucas' hemd. Zijn hand gaat over zijn blote borst.

Lucas kreunt wanneer hij een hand voelt die de bobbel in zijn broek vast houdt. Met een diepe zucht breekt hij het contact tussen hun lippen. Dan tilt hij Jackson op en loopt met hem naar boven, net zoals hij heeft gedaan bij hun huwelijksnacht.

Hij legt Jackson neer op het bed en trekt zijn eigen kleren uit. Jackson kijkt toe en niet veel later liggen ook zijn kleren op de grond. Met een zekere blik in zijn ogen kruipt Lucas op hem. "Je hebt het weer eens geflikt."

Comment/like/share/follow

Still addicted to you (manxman) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu