||1.Part||

936 71 2
                                    

POV:Tae

,,Chytli jste ho?".

,,Ne pane. Běželi jsme za ním, ale on se nějak vypařil"řekl Mark a začal si hrát s čepicí.

,,Jak jako vypařil!!"křikl jsem a praštil do zdi.

My toho šmejda snad nikdy nechytime. Vždycky si najde nějakou možnost útěku. A díky tomuhle debilovi, co místo čekání, kdy se k němu uráčí sám přijít, ho měl chytit a zatknout! Co pak je to tak těžký?! Celý tři roky jsme ho nemohli chytit.

Když jsem poprvé nastoupil, zjistil jsem jaký je a slíbil jsem, že ho chytnu za jakoukoliv cenu. Nic mi nebrání toho parchanta chytit a zabít.

,,Omlouváme se, můžeme už jít?".

,,Ovšem"řekl jsem a mávl nad nimi rukou.

___________________________________

,,Tae uvidíš, příště ho už chytime"uklidňoval mě Hoseok.

,,A kdy?! Za tři roky se ho nám nepovedlo chytit! Tak mi řekni, jak ho chceš chytit!!"křikl jsem alfa hlasem.

Nechci být zlý. Pokud chci být, ale dobrý policajt musím se i tak chovat. Ale teď to budu muset porušit. Náhle mě však napadne plán.

,,Mám plán, jak ho chytit"řekl jsem.

,,Jaký? Vždyť si říkal, že ho chytit nejde"řekl Namjoon.

,,Ale za dobu tří let jsem si o něm vždycky něco zjistil a mám hodně důkazů na to, aby ho zatkli. Potřebuju ještě jeden. A v tom mi pomůžete vy".

,,My?".

,,Ano, plán z ní takhle, dnes večer půjdeme do klubu Star. Tam se rozdělíme a každý půjde za svým cílem. Ty Jimine půjdeš za Yoongim. A ty zase Hoseoku půjdeš za Woonem".

,,Moment kdo je-".

,,Yoongi je Agust D. Ten co vykrádá obchody či menší zlatnictví. Nikdo neví jeho jméno, až na mě. Po celý rok zavřený doma jsem si to o něch mnoho zjistil-".

,,Proč jsi tedy nic neřekl?! Mohl jsi jím říct co víš a mohli jsme je chytit!".

,,Nechtěl jsem to říkat z prostého důvodu. A to, že kdybych to vše řekl, nikdo by mi to nevěřil. Myslíš si, že jsem to šéfovi neřekl? Ten ale místo toho aby poslouchal, tak přemýšlel, kterou omegu by zase opíchal!!".

Milionkrát jsem mu snad říkal, že vím kdo jsou ti pachatele. Nevěřil mi, řekl ať to nechám, tak jak je a dál na něho mám čekat než ke mě přijde sám. Debil!!!

,,Takže domluvíme se?"zeptal jsem se a čekal na jejích rozhodnutí.

,,Sice z toho můžeme mít průšvih, ale jdu do toho"řekl Namjoon.

,,My taky"řekli ostatní a povstali.

Můj plán mohl začít. Jen se těš ty parchante. Za chvíli budeš sedět ve vězení....

Beauty isn't crime || A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat