||3.Part||

752 66 1
                                    

,,Jak jako, že s náma nemůžeš jít!"vykřikl jsem do telefonu.

,,Promiň Kookie, jenže Chanyeolovi je špatně a nechci ho nechávat samotného"řekl Baek.

,,Ooch, no to chápu, tak fajn my si nějak poradíme".

,,Děkuju, čau".

,,Čau"rozloučil jsme se a tipl to.

Někdy si připadám, že ho už vůbec nezajímáme. Jenže to je u mě asi další zkrat. Zítra to bude v pohodě. Nevím proč nad tím takhle přemýšlím. Možná proto, že jsem ho kdysi miloval, ale on mi stručně řekl, že miluju Chanyeola. Byl jsem z toho v depresích. A ještě víc, když jsem se teď dozvěděl, že mají dítě. Vážně bych si mohl někoho najít a usadit se..- co to zase melu za blbosti. Ovšem, že ne. Teď jsi jdu užívat voleného života...

,,Yoongi vyrážíme!!!"vykřikl jsem a začal ho tahat do auta.

______________________________

Než jsme vůbec přijeli do klubu. Jeli jsme pro Woona. Museli jsme ho sice skoro půl hodiny přemlouvat, ale to nevadí...Jina jsme nesehnali vůbec. Beztak zase někde něco vyrábí nebo je v práci....

,,Já se tak těším, dlouho jsme nikde nebyli"křikl Yoongi.

,,Já ne"zamručel Woon a více se zabořil do sedačky auta.

,,Ale no tak, užiješ si. A možná tam najdeš nějakou svojí vysněnou betu"řekl jsem.

,,Pravdě podobnost, že bych někoho takového našel je nulová"smutně sklopil hlavu.

,,Hlavu vzhůru!!! Teď se jdeme ožrat do němoty!!"vykřikl jsem šťastně a přidal na plyn.

Beauty isn't crime || A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat