POV:Jungkook
,,Co si dáte pánové?"zeptal se barman.
Sakra ten je sexy. Škoda, že je beta....
,,Dáme si čtyřikrát vodku"řekl Yoongi.
,,Dobře"řekl a odešel.
Hm, ten jeho zadek. Sakra!! Jsem ještě více nadržený, než obvykle. Doufám, že mi nepřichází heat. Mám ho mít až za dva týdny.
,,Dívej na toho sexy krasavce tam v boxu"řekl Yoongi a ukázal na ně.
,,Yoongi na ně nesmíš takhle ukazovat"napomenul jsem ho.
,,Pane bože!! Jde k nám. Tak fajn. Mám dobrý vlasy?".
,,Ano".
,,Oblečení?".
,,Ano".
,,A-".
,,Yoongi jsi sexy celý, tak běž, než si to on rozmyslí"řekl jsem a popostrčil ho k tomu krasavci.
Mě osobně se mi moc nelíbil...
,,Je tady volno?"zeptal se někdo.
,,Ovšem-".
Proč jsou všichni dneska tak sexy! Bože, asi se z něho udělám..A ještě k tomu je alfa!
,,Smím se zeptat".
,,A-ano".
,,Jsi vždycky tak krásný?".
O co se snaží? Chce snad abych z něho dostál infarkt, ale moment tady něco nesedí. Normální alfa už by chtěla abych s ním šel na záchody, ale on. Musím si ho prohlídnout. Takže vypadá normálně. Ale jeho chyba je, že by jsi měl lépe skrývat sluchátko, aby nešlo poznat, že je to přestrojený policajt. Někdo si řekne, že má sluchátko, no a? Je však hodně případů, kde má policajt sluchátko, aby se lépe orientovat se svým týmem. A on není výjimka.
,,A co pak najednou chceš, ze mě snad něco dostát?".
,,Ne, ale vlastně ano. Je tady kluk co vykrádá zlatnictví a je to machr. Chtěl bych ho někam pozvat"řekl a flirtovaně se na mě podíval.
To si jenom myslí. Mě žádným flirtováním nezíská. Tady si vsadil na špatného koně. Přiznávám, že je sexy a bude těžký si od něho odtrhnout, ale mě nedostanete žádný podělaný policista.
,,Myslím, že ho znám"řekl jsem a promíchal jsem si skleničku vodky.
,,Fakt a kde je?"zeptal se a šel ke mě blíž.
,,Tam"řekl jsem a ukázal za něho.
Mezitím co se otočil, jsme mu hodil uspávací prášek do pití...
,,Nikdo tam není. Nedělej si, ze mě srandu"řekl a napil se.
Brzy to s ním sekne..
,,Víš že-"nedořekl to a hned spadl ze židle.
Nikdo si ho nevšímal, je normální usnout v klubech hlavně, když jsi opilý. Vzal jsem ho za ramena a táhl ho k autu. Zadním vchodem jít nemůžu, určitě tam někoho má, tak jsem ho vzal předním vchodem a hodil ho do auta. Teď ještě musím jít varovat zbytek týmu...
ČTEŠ
Beauty isn't crime || A/B/O
FanficKim Taehyung - Alfa, oddaná jenom svoji práci. Jeho práce je nebezpečná a dobrodružná. Přeci práce policie, může být všelijaká. On je ze všech nejlepší. Vždy vyřešil každý případ. Kromě jednoho případů. A to díky jedné omeze z gangu. Jeon Jeong-guk...