||14.Part||

704 50 0
                                    

Bože!! Proč to musel vidět. Málem jsem si dál pusu úplně s cizím chlapem. Jediné co o něm vím jen, že je alfa a ještě k tomu policajt. Ach, neměl bych už to tak řešit. On má Chanyeola a já....nikoho. Úplně si pamatuji do detailu, když mi přišel říct, že je zamilovaný. Samozřejmě jsem očekával, že řekne moje jméno, ale on řekl úplně někoho jiného. Nebo spíše řekl Chanyeola. Ten už dávno byl v našem týmu. Tak proč si vybral jeho a ne mě? Čím byl výjimečný? Ano vím, že je on ten pravý. Ale je spoustu případů, kdy jsou spolu páry, kteří k sobě nepatří ale jsou spolu a jsou šťastní. Proč tedy se na mě štěstí obrátilo zády. Proč?!

,,Kookie jsi tady?"zeptal se Jin.

,,Ano jsem".

,,Já vím, že tě to furt bere, ale musíš jít dál. Nemůžeš pořád nad ním myslet. On už má svojí omegu, tak proč ty by sis nemohl najít alfu?".

,,Protože miluju jeho!"křikl jsem.

Moje zeď, kterou jsem si za ty celý léta vytvořil se zničila. A já se na plno rozbrečel..

,,Jin-e c-o mám dělat?"zavzlykal jsem.

,,Dej na mojí radu, teď se se dej do pořádku a už konečně vyhoď ty obrázky s Baekem"zasmál se a všechny naše společné fotky hodil do koše.

,,Co to-".

,,Pššš"položil mi prst na pusu.

,,Teď to nechej na mě. Ty se jdi trochu upravit a jdi dolů já tam přijdu"řekl.

Nedalo mě to musel jsem ho obejmout...

,,Jine ty jsi úžasný"řekl a jsem a obejmul ho více.

,,To já přeci vím"řekl a popohnal mě z pokoje.

Beauty isn't crime || A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat