4. Jeff

1.4K 73 3
                                    

Pov Rosa

Ma trezesc dimineata la 7:30. Sar brusc din pat si fug repede la baie incercand sa recuperez timpul pierdut. Ma opresc in fata oglinzii si imi dau seama ca eu nu merg la scoala din cauza "schimbarii" mele. Imi fac un dus lung apoi ies,ma imbrac si ma intorc in camera. Pe pat statea un baiat cu hanorac alb si blugi negri. Fața ii era acoperita cu gluga hanoracului,dar i se zareau cateva suvite de par negru destul de lung pentru un baiat.
Tipul isi ridica capul,iar gluga ii cade din cap permitan-du-mi sa ii vad zambetul sculptat pana la urechi,pielea alba ca varul,parul pana aproape de umeri negru ca noaptea si ochii albastrii ca marea ce imi trimit un fior de spaima pe sira spinarii. E inconfundabilul Jeff the Killer. Cand vede ca il studiez ranjeste.
Jeff. Mai mai. Slender nu a glumit cand a spus ca merita sa vin. Ai niste forme de invidiat papusa.
Eu. Nu stiu cine dracu' e Slender sau ce vrea de la mine,dar daca mai trimite idioti pe aici ii fac bucati.
Sunt nervoasa de-a binelea.
Jeff. Easy Ro.
Eu. Ro?
Jeff. De la Rosa. E mai simplu.
Eu. Stai sa ghicesc. "Slender" ti-a zis si numele meu?
Jeff. Bingo
Eu. Pe tine de ce te-a mai trimis? Urmeaza sa ma transform in alt ceva si trebuie sa ma legi sau ce?
Jeff. Nu. Trebuie sa te supraveghez azi.
Eu. Toata ziua?!
Jeff. Stai calma ca nici mie nu imi convine,dar maine vine altcineva asa ca..
Eu. Stai asa. Adica "Slender" v-a trimite in fiecare zi pe cineva?
Jeff. Exact
Eu. Ca sa ce?
Jeff. Sa te supravegheze
Eu. Sa nu fac ce?
Jeff. Asta e ceva ce v-a trebui sa iti spuna el
Eu. Hmm. Sa inteleg ca nu o sa ma omori?
Jeff. Din pacate nu. Oricum. Nu pari a fi vreo fana sau vreo victima ca ar suna la politie imediat ce e singura. Defapt,esti prima persoana care nu urla ca disperata cand ma vede.
Eu. Wow. Sunt onorata (Sarcasm)
Jef. Ar trebui.
Jeff se ridica si merge spre usa eu urmandu-l ca mna,ce sa fac cu viata mea?
Se duce in bucatarie si se aseaza pe scaun si asteapta. Wow wow wow doar nu crede ca o sa ii fac de mancare nu?
Eu. Ce vrei?
Jeff. Mancare.
Eu. Fa-ti.
Jeff. Fa-mi
Eu. De ce as face asta?
Jeff. Pentru ca asa vreau eu
Eu. Pai eu nu vreau.
Dau sa plec,dar cand ajung in dreptul usii simt o durere ingrozitoare in aripa stanga. Ma uit si vad cutitul lui Jeff infipt bine in aripa.
Incerc sa il scot,dar mi-e imposibil. Ma intorc cu fata la el si il zgarii cu ghearele pe mana dreapta. ( Vreau sa mentionez ca aripile,ghearele,culoarea ochilor,culoarea pielii nu au disparut,doar ca nu am mai scris ca se deplaseaza greu din cauza aripilor,iar coroana de trandafiri ii apare doar cand e foarte nervoasa).
Jeff. CE MAMA NAIBII?
EU. TU ESTI CEL CARE M-A INJUNGHIAT IN ARIPA IDIOTULE
Jeff. NU MUREAI DACA IMI DADEAI SA MANANC
Eram atat de nervoasa. Coroana mi-a reaparut pe cap,iar aripile au inceput sa straluceasca.
Eu. IAR TU NU MUREAI DE FOAME
Jeff se ridica si sare pe mine imobilizandu-ma. Am incercat sa il dau jos cu aripile,dar nu le puteam controla asa ca am renuntat. M-am calmat. Coroana a disparut,iar aripile au redevenit normale. Jeff se da jos de pe mine si imi scoate cutitul din aripa,iar eu ma ridic si ma duc sa vad ce am prin frigider. Nu fac asta doar pentru el ci mai mult pentru ca imi e mie foame.
Eu. Hmmm.
Am doar oua si bacon. Meh. Fac eu ceva cu ele. Le pun in tigaie si pregatesc micul dejun. Dupa ce termin le pun in farfurii, le asez pe masa si incep sa mananc fara sa imi pese daca Jeff mananca sau nu.
Dupa ce termin ma ridic si ma duc cu farfuria la chiuveta incepand sa o spal. Intre timp vine si Jeff cu farfuria sa si o pune in chiuveta. Doamne feri sa o spele el ca ii cad degetele.
Jeff. Mersi
Eu. Wow maretul Jeff the killer stie sa multumeasca. Cu plecere
Jeff. Hahaha amuzant.
Se duce in living pe canapea. Dupa ce termin de spalat vasele merg si eu si ma asez in celalt capat al canapelei. Jeff se uita amuzat la mine
Eu. Ce-i? Am ceva pe fata?
Jeff. Nu,dar sa stii ca nu musc.
Eu. Stiu,dar nu vreau sa ma molipsesc de prostie 😁😁
Jeff. Amuzant
Nu mai spun nimic si ma uit la televizor unde este un film despre 2 leasbi-ence(nuj daca am scris corect). Hmmm. Una seamana cu Jennyfer. JENNYFER. O Doamne. Am uitat complet de ea. Imi iau telefonul si vad un mesaj de la ea.
Jenny. Esti bine?
Eu. Da.
Jenny. Nu mi se prea pare. Cine naiba era in camera ta atunci?
Eu. Criminalul familiei mele.
Jenny. WTF ?
Eu. O sa iti explic tot. Promit
Jenny. Cand?
Eu. Cand o sa scap de Jeff
Jenny. JEFF THE KILLER?
Eu. Da
Jenny. CE NAIBA CAUTA LA TINE ACASA.
Jeff. Cu cine vorbesti?
Eu. Cu prietena mea. Auzi Jeff?
Jeff. Hm?
Eu. Eu trebuie sa plec.
Jeff. Vin cu tine.
Eu. Nu
Jeff. Unde vrei sa mergi?
Eu. La Jennyfer acasa
Jeff. Vin cu tine si stau afara. E ok?
Eu. Mda. Presupun ca da. Dar nu te atingi de nici un fir de pae din capul ei.
Jeff. Pff. Ok
Am pornit cu Jeff spre casa lui Jenny.
Cand am ajuns,Jeff s-a urcat in copacul din fata ferestrei camerei ei,iar eu bat la usa. In cateva secunde Jenny sta in fata mea socata.
Jenny. Cine naiba esti?
Eu. Serios? Chiar atat de schimbata sunt?
Jenny. R-Rosy?
Eu. In carne si oase
Jenny. Ce s-a-ntamplat cu tine?
Eu. Hai sa mergem in camera ta si iti expilc tot.
Aproba si ma strecor pe usa incercand sa nu o ranesc cu aripile. In timp ce urcam la ea in camera ma uit la aripa stanga si vad ca nu mai am nici un semn de la cutitul lui Jeff. Ciudat. Ignor chestia asta si intru in camera lui Jenny. Ne asezam pe pat si incep sa ii povestesc tot ce s-a intamplat incepand cu momentul in care am plecat de la scoala.

Dupa 2 ore.

Jennyfer

Dupa ce mi-a spus tot ce s-a intamplat am ramas fara cuvinte.
Rosy. Stiu ca e greu de inteles,dar imi pare rau. Am uitat de toate. Eram atat de stresata incat am uitat si de tine.
Eu. E-e ok. Doar ca ti s-au intamplat atat de multe.
Rosy. Stiu.
Eu. Deci noi nu ne vom mai vedea din cauza celor care vor sta cu tine?
Rosy. Nuu. Nici sa nu te gandesti la asa ceva. Vom fi mereu impreuna ........Stai asa. Parintii tai unde sunt?
Eu. Amm paai.
Rosy. Jenny? Esti bine?
Eu. Nu chiar.
Rosy. Ce s-a intamplat ?
Eu. Pai. Aseara parintii mei au coborat cu bagajele jos si inainte sa plece mi-au spus ca nu se mai intorc pentru ca nu m-au vrut niciodata.

Rosy

Jennyfer incepe sa planga,iar eu o consolez.
Eu. Jenny. Fa-ti bagajele. Vei sta cu mine de acum
Jenny. S-serios?
Eu. Da. Nu te las singura
Jenny. Multumeescc. Te iubesc asa de muult.
Eu. Si eu te iubesc. Te astept jos.
Cobor jos si ma pun pe canapea. Fix atunci intra Jeff.
Jeff. Ai innebunit?
Eu. Cum?
Jeff. De ce ai lasat-o sa stea cu tine?
Eu. Daca ai impresia ca o sa imi las prietena singura atunci te inseli. Jenny v-a sta cu mine si o voi apara de oricine.
Jeff maraie si se aseaza pe canapea.
Peste 10 minute Jenny coboara cu 3 valize,dar se opreste cand il vede pe Jeff.
Eu. Jeff ea e Jennyfer. Jenny el e Jeff.
Jeff. Sall.
Jenny. H-hei.
Ii iau doua valize si pornim spre casa mea. In 20 minute ajungem si urc valizele la mine in camera.
Eu. Vei sta in camera mea pentru ca in cea a parintilor e vraiste. Si nu vreau sa fac curat. In plus patul meu e de 3 persoane deci incapem.
Jenny. Ok.
O ajut sa despacheteze sub atenta supraveghere a lui Jeff.
Seara se lasa peste oras,iar soarele se duce la culcare si luna ii ia locul.
Jeff. Eu plec. Maine v-a veni Jack.
Eu. E.Jack?
Jeff. Nu. Laughing Jack.
Eu. A. Meh. Pa.
Jeff. Mda.

Dupa ce Jeff pleaca merg la baie,imi fac rutina de seara,ma schimb si ma pun in pat alaturi de Jenny care nu stiu cand s-a schimbat.
Eu. Noapte buna Jenny
Jenny. Noapte buna Ro
Eu. Ro? Pe bune?
Jenny. Ce? E mai dragut
Oftez si ma bag in pat. Presimt ca maine v-a fi o zi luuungaa.

Iubirea e doar un joc. Jeff The KillerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum