6. Tragedie si raspunsuri

1.2K 60 7
                                    

Eu. Esti bine?
Jeff. Da.
Eu. Nu pari
Jeff. De ce iti pasa mai exact?
Eu. Stii ce? Ai dreptate. Nu imi pasa. Haide Jenny,plecam acasa.
Jenny. Dar....
Eu. PLECAM
Jennyfer nu mai spune nimic si mergem pe unde am venit. Pe drum am dat de o fata ce se ratacise.
Eu. Hey. Te-ai pierdut?
Fata. Aaaaa

Fata pov

Merg de jumatate de ora prin padure si nu gasesc iesirea. De odata de dupa un copac ies doua fete si un clown emo. O fata e normala,dar cealalta are aripi si gheare WTF??Si clown-ul e chiar Laughing Jack.
Fata ciudata. Hey. Te-ai pierdut?
Eu. Aaaaaa. Nu ma omorî.
Spun aproape plangand.
Fata normala. Nu te omoram. Nu suntem criminale.
Eu. Dar el da. Spun aratand spre clown
Fetele. Aaa.
Fata ciudata. E inofensiv.
Clown .*Tusit fals*
Fata ciudata. *Zambet inocent*
Eu. Va rog. Ma puteti ajuta sa ies?
Fata normala. Sigur. Haide.

Le-am urmat pe fete pana am ajuns la marginea padurii.
Eu. Multumesc mult. Nu stiu ce m-as fi facut fara voi.
Fata ciudata. Nu ai pentru ce.
Clown-ul ii sopteste ceva la ureche,iar fata ciudata da din cap in semn de negare.
Clown. O haideee. Te rooogg
Fata ciudata. Nu. Las-o. Poti pleca.
Nu am asteptat alt indemn ca am si tulit-o spre casa.

Rosa
Am ajuns la marginea padurii,iar LJ imi spune la ureche.
LJ. Vreau sa o omor acum!
Eu. Nu.
LJ. O haideee. Te roogg
Eu. Nu. Las-o. Poti pleca.
Fata nu mai asteapta si o sterge disparand fara urma.
LJ. De ce nu m-ai lasat sa o omor?
Eu. De aia. Acum hai acasa.
Am pornit spre casa fara sa mai scoata nimeni nici un sunet. Cand am ajuns LJ a zis ca trebuie sa plece si a plecat. Am urcat cu Jennyfer in camera si am adormit.

Dimineata

Razele soarelui intra pe fereastra incercand sa ma faca sa deschid ochii si sa mi-i scoata. Adorabil.
M-am ridicat din pat si am constatat ca Jennyfer nu e langa ea. A mers in baie sa vada daca e. Nu era. A mers jos in bucatarie,iar ce a vazut a lasat-o masca. Era...



































Jennyfer.....






































Care avea..






























Un cutit infipt in cap. Am pus mana la gura innabusindu-mi urletul de disperare. Nu pot sa cred. Prietena mea din copilarie e moarta. Am cazut in genunchi incepand sa plang. Am mers langa Jennyfer luandu-i cadavrul in brate si stand cu el ore in sir plangand fara oprire.
Cand lacrimile au incetat sa mai curga am sarutat-o pe Jenny pe obraz si i-am dat drumul. Am iesit pe usa fara sa imi pese ca eram plina de sange sau ca aratam ca un demon,destinatia mea era padurea si nimic nu ar fi putut sa ma impiedice din ce urma sa fac.
Am intrat in padure adancindu-ma din ce in ce mai tare. Nu mai stiam pe unde sa ma intorc,dar nu imi pasa. Cautam in continuare.

Dupa 3 ore de mers picioarele imi explodau de durere,iar lacrimile au inceput sa curga din nou,dar de data asta nu erau normale ci erau de sange. Lacrimi de sange amare. Cauzate de pierderea celei mai dragi persoane. M-am oprit la baza unui copac si m-am asezat pe iarba rece . Nu mai puteam,dar voiam sa il gasesc. Voiam sa stiu tot. De la puterile mele pana la moartea lui Jennyfer. Nu imi pasa cum arata sau ce era cel pe care voiam sa il vad. Am nevoie de explicatii.
M-am ridicat si am continuat sa merg.
Dupa alte 2 ore am dat de un conac imens din care se auzeau tipete si rasete dintre care am recunoscut vocea groasa a lui Jeff. Nu stiam ce sa fac. Sa intru sau nu? Ar putea fi si cel pe care il caut inauntru. Asa ca de ce sa nu risc?
Mi-am luat inima in dinti si am apasta clanta usa deschizandu-se cu un scartait usor. Am intrat inauntru,iar cand m-au vazut s-au oprit toti din ceea ce faceau. Erau o gramada de persoane,peobabil criminali,ce aratau ciudat.
Jeff. Ro? Ce cauti aici?
Eu. M-am saturat. Vreau sa stiu cine e Slender,ce vrea de la mine,ce sunt eu si cel mai important CINE A OMORAT-O PE JENNYFER.??!!!
Nimeni nu mai spune nimic. Brusc pe usa intra un baiat cu un joben si ochii de un verde stralucitor plin de sange. Am mers langa el,am luat cu degetul sange de pe fata lui si am fus degetul la gura. Dupa ce am gustat am sarit pe el incercand sa ii scot ochii si tot ce mai avea el pe acolo.
Eu. NENOROCITULE. CUM AI PUTUT SA O OMORI? DE CE? O SA PLATESTI.
Jeff, LJ si EJ incearca sa ma ia de pe el,dar nu reusec. Deodata imi simt talia cuprinsa de ceva subtire si sunt ridicata de pe tip.
Eu. DA-MI DRUMUL. ACUM
??? Nu. Calmeaza-te Rosa
Eu. De unde imi stii numele? spun intorcandu-ma. (Nu intrebati cum)
Eu. Tu. Tu esti cel din vis. Tu esti Slender. Ce vrei de la minee??
Slender. Intradevar eu sunt. Am multe motive,dar mai intai lasa-l in pace pe Jason
Eu. Cine?
Slender. El. Imi spune aratand spre tipul de pe jos ce avea o urma de gheare sub ochii. Am zambit victorioasa.
Slender. De ce ai facut asta?
Eu. Pentru ca tampitul asta mi-a omorat cea mai buna prietena.
Eu. Nu o sa scapi asa usor. Spun intorcandu-ma spre "Jason"
Acesta se uita uimit la mine.
Eu. Vreau explicatii. ACUM!
Slender ofteaza.
Slender. In regula.
Urca niste scari apoi intra intr-o camera mare.
Imi da drumul si imi arata scaunul din fata biroului. Ma asez asteptand.
Slender. Deci o sa iti spun totul pe scurt. Tu esti infiata,ai puteri,vei sta cu noi si vei fi criminala. Intrebari?
Eu. Da. Multe
Slender. Incepe
Eu. Cine e tatal meu.
Slender. Lucifer
Eu. Si mama?
Slender. E moarta. A murit cand te-a nascut. O chema Isabela.
Eu. A. Ce puteri am?
Slender. Poti zbura,controla si crea gheata si poti vedea foarte bine in intuneric.
Eu. Nice. De ce voi sta cu voi?
Slender. Pentru ca vei fi o criminala
Eu. Si daca nu vreau?
Slender. Te oblig
Eu. Aha. Si Jennyfer?
Slender. Ce e cu ea?
Eu. Nu poti face nimic sa o readuci la viata?
Slender. Din pacate nu.
Eu. Off. Imi curg lacrimi pe obraji.
Slender. Stiu ca iti va fi greu,dar trebuie sa fii tare. Pentru ea.
Are dreptate. Nu trebuie sa plang. Ea nu si-ar fi dorit asta.
Eu. Ai dreptate.
Slender. *cu o voce blanda* Mereu am. Haide sa ii cunosti pe restul.
Am coborat jos unde toti erau in fata televizorului din sufragerie.
Slender. Deci. Rosa. Ei sunt : EJ,LJ,Jeff pe care ii cunosti. Eu Slender dupa cum ai aflat. Iar restul sunt Ticcy Toby,Ben Drowned, Masky,Hoodie,Sally,Jason si mai sunt fratii mei Trender,Splendor si Offender.
Eu. Deci fratii tai sunt obsedat de moda, hiperactiv si pedofil??
Slender. De unde stii?
Eu. Aveam o banuiala.
Slender. Mda. Jeff va merge cu tine sa iti iei lucrurile.
Jeff. Ce? De ce eu?
Slender. De aia. Acum valea. Si aveti grija la politie.
Am iesit din conac si m-am luat dupa Jeff pentru ca nu stiu pe unde sa merg. Dupa 1 ora am iesit din padure si am mers mai departe spre casa mea. Odata ajunsi am urcat la mine in camera facand un dus scurt schimbandu-ma si facandu-mi bagajul. Dupa ce am umplut valiza cu tot ce am avut am luat un rucsac in care am pus telefonul,castile,incarcatoru,bateria externa si cutitul freferat(da ,am asa ceva). Apoi am coborat.
Jeff. ......

Iubirea e doar un joc. Jeff The KillerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum