Rose's pov
Alergăm de vreo 5 minute si poliția tot pe urmele noastre este. Ne-am indepărtat destul de tare de conac, pentru că nu recunosc partea asta de pădure.
Eu. Unde suntem?
Sally. In padurea lui Offender
Eu. Offender? Adica ala pedofil?
Sally. Exact
Eu. Dar , nu iti e frica caa.....
Sally. Nu, pentru ca Slender i-a zis ca daca se atinge de cineva din conac il contacteaza pe Zalgo
Eu. Cine-i Zalgo?
Sally. Iti explica SlenderAm continuat sa alergam inca alte 10 minute pana am ajuns langa un lac rosu in care se zareau maini si picioare de om.
Eu. Ce-i asta? De ce arata asa?
Sally. Aici ne aruncam majoritatea victimelor.
Politia a sosit. Eram inconjurate.
Politist. Predati-va! Nu aveti unde fugi.
Eu. Sally. Ce facem?
Sally. Sarim.
Eu. CUM?!!? Ai innebunit?
Sally. Ai o idee mai buna ?
Eu. Defapt da,chiar am.
Acestea fiind spuse am prins-o pe Sally de mana si m-am chiunuit sa fac un zid de gheata, dar nu reuseam. Nu mergea. Eram panicata. Ce sa fac?
Politist. In genunchi, mainile deasupra capului. Acum!
Ce puteam face? Ne-am conformat. Un politist mi-a pus catuse, iar altul lui Sally. Pf. Nici macar nu nu am mancat.
Suntem duse cu forta prin padure, probabil pentru a iesiCand aproape iesim il vad pe Masky intr-un copac uitandu-se la noi. De ce naiba nu ne ajuta?
Ma uit la Sally si vad ca se uita in directia opusa unde il zaresc pe Hoodie. DE CE NAIBA NU FAC NIMIC? Sally imi sopteste ca daca ne ajuta vor fi prinsi si ei.
Politist. Ce vorbiti acolo?
Eu. Nu te priveste
Pentru asta primesc un pumn in stomac de la nenorocit.
Eu. O sa platiti pentru asta.
Politist. Mai vedem.
Ajungem la marginea padurii unde suntem impinse intr-o masina de politie.
In scurt timp ajungem la sectie unde sunt dusa intr-o sala de interogatoriu. Sunt asezata pe un scaun in fata unui politist cat Casa Alba.
Politist. Mai mai. Pe cine avem noi aici? Chiar pe Bloodie Rose (P.S. Numele ei e Rose nu Rosa)
Eu. Bloodie Rose?
Politist. Asta e numele sub care esti cunoscuta in oras
Eu. Misto.
Politist. Stii, am putea face o intelegere.
Eu. Anume?
Politist. Tu imi spui umde se afla ceilalti criminali, iar eu pot face sederea ta aici mai scurta cu 10 ani.
Eu. Ce te face sa crezi ca stiu de ceilalti criminali?
Politist. Faptul ca ai fost vazuta cu fetita ce a fost arestata odata cu tine.
Eu. Bine, poate stiu, dar nu o sa iti spun vrodata.
Politist. In regula luati-o.
Am fost luata de doi politisti si dusa intr-o celula unde am primit cativa pumni in abdomen si in fata dupa care mi s-au scos catusele. M-am pus pe salteaua murdara si gaurita cu genunchii la piept incepand sa plang silentios. Nu am mai fost in inchisoare si nu stiu daca ma va scoate cineva de aici si ma sperie asta. Nu stiu cum am reusit, dar am adormit plangand.Sally's pov
Cand am intrat in sectie am fost dusa intr-un interogatoriu unde era un politist.
Politist. Sally Williams. Iata-te din nou aici. De data asta nu mai scapi, nici tu nici prietna ta.
Eu. Dar ce am facut. Spun cu fata mea de catelus ploat (Tin sa mentiomez ca acum Sally are 9 ani )
Politist. Nu iti merge cu mine fetito. Insa am putea ajunge la o intelgere.
Eu. Care ar fi aceea?
Politist. Iti scurtez sentinta cu 12 ani daca imi spui unde sunt ceilalti criminali.
Eu. Niciodata.
Politist. In regula. Luati-o!
Sunt luata de un politist si dusa intr-o celula. M-am asezat pe saltea. Tot ce puteama face in momentul asta era sa sper ca ceilalti vor veni dupa noi.LA CONAC.
Masky's pov
Eram in padure la vanatoare cand am vazut politisti. M-am apropiat si ce am vazut m-a lasat masca ( V-ati prins ? :)))) ) .Rose si Sally incatusate inconjurate de politisti. Rose m-a vazut si se uita urat le mine. Probabil se intreaba de ce nu le ajut. Sally il vede pe Hoodie si ii sopteste ceva Rosei. M-am uitat scurt la Hoodie si el la mine si am fugit spre conac. Trebuie sa il anuntam pe Slender.
Jason's pov
Stateam pe canapea jucandu-ma cu cutitul cand pe usa dau buzna Masky si Hoodie speriati de bombe.
Hoodie. SLENDEEERR
Slender apare in mijlocul camerei.
Slender. Ce?
Masky. Rose si Sally au fost arestate.
Eu/Slender/Restul din apropiere. CE!?!
Hoodie. Sunt duse la inchisoarea Rickers ( E adevarata inchisoarea dar e sin New York, nu am gasit alta)
Slender. La naiba. Locul ala e mai pazit ca Alkatraz.
Ben. Defapt nu. Alkatraz are mult mai multi gardieni si.....
Slender. STIU BEN.😠😠
Ben. Ok😯😯
Slender. Masky,Hoodie strangeti cat mai multi criminali eu ii contactez pe fratii mei. Trebuie sa mergem dupa fete.PS. Am adaugat ceva la capitolul 10 daca va intereseaza. Chiar dupa ce apare Jeff in peisaj.
CITEȘTI
Iubirea e doar un joc. Jeff The Killer
Romance"El.Tu, ma iubesti? Ea. D-da El.Off scumpo,pacat ca pentru mine iubirea e doar in joc!" El-un criminal in serie cu inima de gheata Ea-o fata a carei copilrie a fost distrusa. Oare el va invata sa iubeasca? Oare ea va trece peste trecut sa stea in ca...