NOT: Arkadaşlar Süleyman'ın ismini Özgür olarak değiştirdim çünkü gerçekten yazasım gelmedi :D adjklsadsadajk Onun dışında herşey aynı :D Karakterler için isim veremiycem herkes hayalindeki gibi okusun ^^ ama ilerde isteyen olursa tiplemeler yapabilirim :D
Hawa: Sınavı iptal ediyorum. Buraya listeyi astım. Sadece 4 kişi geliyo .S by.
Hava kantinden dışarı çıkar ve birazdan çığlığı bütün okulda duyulur.
Hawa: Sana kaç kere sucuklu tost yememeni söyledim çocuk ?
Özgür: A a ama ana
Hawa: sus .s
ve kendini beğenmiş bir şekilde devam eder...
Hawa: Baban birazdan seni almaya gelir ben Fadik'le alışverişe çıkıcam.
Özgür: Anne ben kendim gidebilirim :)
Hawa: Kes artık .s
O rahatsız edici topuklu ayakkabı sesiyle merdivenlerden inmeye başlar...
***
Herkes kantin kapısında asılı olan listeye koşmuştur.
1- Selin Kavun
2- Özgür Tuğla
3- Kaan Çoban
4- Ayça Horoz
Yağmur: Ne ?!
Burak: Ne ?!
Ayşa: Oley .s hıh :)
Yağmura sürterek kantinden çıkar. Merdivenlerde oturan Özgüre yaklaşır ve
Ayça: Dört kişide varsın tatlım ;) (gayet tiki ve concon bir sesle)
Özgür: Banane be ?!
Ayça'nın götüne tekme atar, Ayça korkmuştur. Merdivenlerden iner ve yok olur.
***
Selin: Yapma bunu ya nasıl olur !
Hiç kimseden ses çıkmıyordur... Herkes evlerine gider...
Selin gece Hawa'yı arar ve Yağmur'u programa almadığı için kızmaya başlar. Selin, Hawa'yla konuşurken biraz zorluk çekiyordur çünkü Hawa'nın telefonundan başka sesler de geliyordur.
Osman: Daha da ovala pezeveng bunlar babanın ayakları iğrenme.
Hawa, Selin bu kadar kızdığı için üzülmüştür ve ağlayarak telefonu kapatır. O sırada kapı çalar. Burak'ın babası son model cipleriyle Hawa'ların gecekondusuna gelmiştir ve Hawa'nın kızı Fadik kapıyı açar.
Adam: Sa
Fadik ilk önce adama sonra da arkasında duran Burak'a bakar.
Fadik: As
Adam: Ananı çağır
Hawa gelir...
Adam: Çocuğumu üzmüşsün sürtük.
Hawa: 250 kişi ismini yazdırdı ve hepsini programa almam imkansızdı bu yüzden 4 kişiyi kura ile seçtim kusura bakmayın :)
Adam: Kes !
Özgür annesine bağırdıklarını duyar ve yerinden kalkıp kapıya doğru yarmak ister fakat kalkarken leğendeki suyu döker.
Osman: Orospuçocu
Babasını takmaz.
Adam: Burak'ta gidicek !
Özgür bunu duyunca sevinmiştir demek Burak gelmiyordu... Acaba Selin geliyor muydu ? Burak'a bakarak piç sımayl yapar.
Burak: :(
Hawa: FAK OF !
Adam: Sanane qarı. Yarın bu çocuğun ismi o listede olacak.
Arabasına gitmek için arkasını döner ve yürürken yere 500.000 TL'lik para tomarını ffırlatır.
Hawa, Fadik ve Özgür gözleri kalplere dönüşmüş şekilde paralara bakıyordur.
Osman: Kapa lan artık şu kapıyı üşüdüm !
İçeri girerler.
Hawa: Bu paradan babanıza bahsetmek yok kendime renk renk peruklar ve pirsinqler alıcam. Fadik sana da bir sürü renkli türban alırız tatlım :) ve sen... sana da artık bi telefon almanın vakti geldi zannedersem .s
Özgür sevinmiştir. Annesini çok seviyordur fakat annesi de babası da Fadik'i çok sevip Özgür'den nefret ediyorlardır.
Özgür: Şeyy anne peki Burak gelicek mi ?
Hawa: Evt .s
Özgür: Selin ?
Hawa: Tbqi :DDdSsa:Ss
Özgür: Anne
Hawa: He
Özgür: Sen, Selin'i neden bu kadar çok seviyosun ?
Osman: Lan pezevenk ayaklarım üşüdü gel ve kurula !
Hawa: Sanane hadi siye.
Özgür demin suyu döktüğü için babasının onu fakacağını düşünürek eline bi havlu alır ve onun yanına gider.
Özgür: eheheeh baba :)):):)))
Özgür ehehehe derken Osman'ın suratına tükürmüştür. Osman'ın midesi bulanır ve Özgür'e tekme atar daha sonra tekme tokat girişir.
Özgür: Baba yavaş baba. Yalvarırım baba
Osman: En yakın zamanda karı bulup geliyosun ibne.
Özgür: taam baba.
Osman sakinleşmiştir...
****
Yağmur ve Selin telefonda konuşuyorlardır. Selin Hawa ile konuştuğunu belki Yağmur'un da gelebileceğini söylüyordur. Yağmur atarlıdır ve sürekli Hawa'ya küfrediyordur. Selin Hawa'ya küfrettiği için kızsa da onu haklı bulmuştur çünkü bu programı en hakeden Yağmur'dur. Yağmur'un kendi evi vardır çünkü yıllar önce kardeşinin işkencelerine dayanamayıp evden kaçmıştır. Yani kısaca Hawa'nın evini basıp onu tehtid edebilecek bir ailesi yoktur. Birsz kafa dağıtmak için bara gitmrye karar verir. Selin'e teklif eder fakat Selin yabancı dizi izliyordur ve yarım bırakmak istemez.
Yağmur yaşı tutmasa da zenginlik sayesinde aldığı arabasına kıçı başı açık bi şekilde biner ve bara doğru sürmeye başlar.
***
Selin dizisiyle gayet mutludur. Tam en ekşınlı yerinde telefonu çalar.
Selin: Ne var lan ?!
Özgür: Ne bağırıyon aq
Selin: Midemi Bulandırıyorsun.
Özgür: Mal anam arattı yoksa ben sana çok mu meraklıyım kezo :dd
Selin: Kes
Özgür: Yağmur ve Burak'ta listeye alındı haberin olsun :):)):)
Selin: Burak ne alaka amk ? Her neyse oh rahatladım. Taam hadi qapat.
Özgür'ün suratına kapatır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hain Olmak Zorunda Mısın Hayat ?
Teen FictionPiercingli ve her hafta farklı saç rengi kullanan metalci okul müdürü bir anneyle saçları beline kadar gelen bıyıklı, motorcu ve tüm gün at yarışı izleyen bi babanın; üstü mekke altı medine olan kızları ve yakışıklı aynı zamanda da ruh hastası olan...