-4-

47 7 2
                                    

Gece olmuştur ve herkes yatmıştır. Özgür dışarı çıkar ve arka mahalladeki arkadaşlarının yanına gider.

Özgür: Nabıyon ?

Can: Oturuyom

Özgür: O nasıl 1 oturuş amk sıçıyon sandım.

Can: Sus ve çek

Elindeki çakmağı uzatır. Özgür alır ve çekmeye başlar.

Özgür: Bi çocuk var zengin tayfadan .s diğer semtteki villada oturuyolar. yaşamkent.

Can: ee ?

***

Yağmur barda oturmuş içiyordur Kaan bebesini görür ve dekoltesini arttırarak oraya yardırır.

Yağmur: slmrb

Kaan: bugün yanına gelemedim kb

Yağmur: Önemsiz

Kaan: neden burdasın ?

***

Selin dizi izlerken altyazı bozulur küfür ederek diziyi kapatır ve facebooka girer.

Burak (25) Özgür (1)

Nedense içindeki dürtü ilk Özgür'ü açmasını söyler. Selin, Özgür'den gelen mesajı açar 1 dakika önce yazılmıştır.

'' Kevaşe. ''

Selin: .s

Burak'tan gelen mesajları açar saçma ve vıcık vıcıktır.

Burak:

Merhaba

Selam

İyi akşamlar

Seliiin

Canıııım

...... vs vs vs

Selin ikisini de takmaz ve anasayfada dolanmaya karar verir.

Burak Pot, diğer 3 kişiyle beraber Yaşamkent meydanında

Ve biraz daha altta

Özgür Tuğla, Can Ciğer ve diğer üç kişiyle Yaşamkent meydanında

Selin, Özgür'ün yanında üç kız olmasına biraz sinir olmuştur fakat bunu kendine yedirmek istemiyordur

Selin: Oha ananınkisi ! :O 

Selin hemen Özgür'e mesaj atar.

'' Sizin gibi faqirlerin orda ne işi var ? Gecekondu mahallesinde yaşayan gençler macera için Yaşamkent villalarına gitti ha ha ha çok komik ''

Çok süre geçmeden mesajına cevap alır...

NOT: okunması tamamen önemli değil sadece eğlencesine yazıyorum ve bunu karşılıklı olarak yapmıyorum okunmayıp vote aldıktan sonra hiç bi anlamı yok çünkü, okuyanladan tek isteğim okuduğunuzu belli ederseniz görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim :D bence keşfedilmemiş yazarların da bir şansa ihtiyaçları var...

Hain Olmak Zorunda Mısın Hayat ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin