Hey,sunt Summer,am 17 ani,am ochii de un negru patrunzator,parul negru,si am o inaltime de 1,70 m,destul de inalta,nu??Sunt o fire tupeista,nu suport ca lumea sa ma ia peste picior sau sa fiu stapanita,imi place libertatea,cum ii place si lui Alice.Oo..am uitat sa va spun,Alice este lupoaica mea,sa nu credeti ca am un lup ca animal de companie,sunt un varcolac,iar Alice face parte din mine.Ea este cea temperamentala,care sare la gatul celor care o enerveaza,dar am invatat sa o controlez.Apropo,in preajma parintiilor sunt o sfanta.si ei sunt varcolaci,dar ei au fost dresati de oras si de slujba pe care o adora,lucreaza impreuna,fiind mereu cuprinsi de dragostea ce si-o poarta.
Este marti dimineata,ultima zi la liceul meu "bestial" din New Yourk.Este ultima zi deoarece parintii mei pleaca intr-o vacanta la lucru prin toata tara,asa ca eu voi merge la draga mea matusa,sora tatei.Parintii au hotarat sa stau la ea,deoarece este mult mai bine pentru mine,fiind o lupoaica salbatica,trebuia sa stau aproape de padure,unde puteam sa fiu libera,plus ca matusa face parte din cea mai periculoasa si importanta haita,Dark Moon,condusa de misteriosul si raul Alpha Suprem,nu l-am vazut niciodata,dar se spune ca e peroliculos,unii spun ca e cel mai de temut Alpha Suprem de pana acum.In fine,matusa vorbise cu el,cerandu-i permisiunea sa ma alatur haitei lui,si...am fost acceptata.
- Summer,striga mama,vei intarzia la ultima ta zi de scoala,ce impresie de ramas bun!!
- Bine mama,o sa vin!!!tip eu inapoi
Fug repede la dus,limitandu-ma la 5 minute,imi iau pe mine un tricou cu Minney si Michye,o pereche de blugi negrii,si tenesi in picioare,zburand pe usa camerei mele...Imi sarut parintii dulce spunandu-le ca imi va fi dor de ei.Imi iau la revedere si urc pe motorul meu negru...
La scoala,neavand asa multi prieteni nu mi- a fost asa greu,dar totusi,era fostul meu liceu..pastrez o secunda de reculegere in memoria lui,si tâsnesc pe usile scolii...
Acasa ajung,in cateva clipe,constatand ca parintii mei nu mai sunt,urc in camera mea,imi iau bagajele si ma indrept spre masina din fata locuintei mele.La volan era bunul nostru valet-sofer-dadaca-cel mai bun preieten,care asteapta sa ma duca la aeroport.
-Hey Standford!!!Sunt gata de plecare,ii spun entuziasmata
-Atunci la drum...
-Da,adia astept sa o revad pe matusa Clair,dar totusi imi vor lipsi motocicleta si masina,ii spun eu cu o tristete in glas
-Stai linistita Summer,parintii tai s-au asigurat ca ai mijloc de transport,au spus sa il consideri ca un mic cadou de ziua ta..
-Ceeeee????Ce mi-au luat??
-Vei vedea cand vei ajunge la matusa ta,ranjeste el.
-Offff....da mare secretos esti...ii spun eu zambind.
Ajung la aeroport,urcandu-ma in avion,lundu-mi ramas bun de la valetul-sofer-cel mai bun prieten.
Peste cateva ore ajung in Hills'Burg,orasul natal al tatei.La aeropor matusa Clair ma astepta nervoasa..
-Summer,se aude o voce blanda dar totusi ragusita.
-Buna matusa!!
-Cat ma bucur ca ai venit la mine!!!Nu mai pot,sunt pana peste bot de entuziasmata!!
-Ce mai face unchiul Peter???sufletul pereche al matusii mele
-Face de toate,prin haita,pe la lucru,prin dormitor.ranjeste pervers matusa
-Ooohhhh...Doamne matusa,de cand vorbesti tu asa?
-Sincera sa fiu,chiar nu stiu,de obicei nu vorbesc asa,probabil pentru ca sunt prea entuziasmata de venirea ta.
Ne suim in masina matusii si pornim spre ca ei!!
-Matusa,te-ai mutat??
-Da,spune ea
-Unde mai exact??
-In padure.spune ea
-Si de ce mai exact???o intreb socata,caci stiam ca isi adora fosta casa
-Pai unchiul tau,a devenit noul Beta
-Ceeee???Matusa,asta nu mi-ai spus!!ma rastesc la ea
-Ba sigur ca ti-am spus...ma priveste ea nedumerita
-Ba nu mi-ai spus,ii repet eu,cand te-am intrebat de unciul ai spus ca toate bune si normale...
-Ooo...scuza-ma,ti-am spus ca sunt entuziasmata de venirea ta,poate am uitat...
-Pai cum de a devenit nou Beta?
-A devenit foarte bun prieten cu Alpha-ul Suprem,asa ca acesta l-a facut noul sau Beta,nu ma intreba detalii,caci nu stiu...
-Ahhaaa...Pai si unchiul este de aceeasi varsta cu Aplha??o intreb curioasa
-Ooo..nu,unchiul tau este cu mult mai batran,Alpha-ul Suprem este un tanar cam de varsta ta..daca nu cu un an mai mare..
-Pai si cum au ajuns asa buni prieteni???intreb cu mult mai multa curiozitate
-Mai,ti-am spus ca nu stiu detalii..
Ajungem in sfarsit la casa matusii!!!
-Aa...Summer era sa uit,oarintii tai ti-au trimis un cadou,este in garaj,dute si uita-te..
Eu nemaiasteptand sa imi spuna zbor spre garaj...unde gasesc un porche negru,si o noua motocicleta neagra,erau superbe,imi iubeam asa mult parintii,de data asta chiar au exagerat,dar nu ma supar...Analizez cu atentie cadou-rile de la parintii mei,se pare ca masina era de la tata,iar motocicleta de la mama,cum am stiu???mama imi lasase un bilet pe motocicleta..
Draga Summer,
Sper ca iti plac cadou-rile de la noi,nu ne puteam hotarâ in privinta cadoului tau,tatal tau vroia sa iti ia o masina,iar eu o motocicleata,deoarece stiu ca iti place sa fi frumoasa misterioasa neinfricata,ti-am mai luat si o noua casca cu tot cu un costum pentru motor,din piele,in care stiu sigur ca vei arata bestial,sa nu ii spui tatalui tau despre el,nu vreau sa inebuneasca afland ca fetita lui va arata sexy la liceu..Sa nu uiti ca te iubim si sa nu uiti de antrenamente,iti fac corpul mai frumos,nu ca nu l-ai avea deja..
Cu dragoste,
mama.Dupa ce citisem scrisoarea ramasesem masca,mama a folosit cuvantul sexy?Ce naiba i-a apucat pe toti astazi!!!Trec peste soc,si ma intru in casa,vazand-o pe matusa care imi prepara ceva de mancare.Urc scarile,cautand o posibila camera care s-ar presupune a fi a mea,o gasesc in cele din urma si intru.Primul cuvant din capul meu era WOW !!!!nu ma asteptam sa fie asa pe gustul meu,lupoaica mea era nerabdatoare
"Summer,asta este cea mai..wow...adica.."
"Stiu,e perfecta!!"Camera era imensa,intr-o parte observ un pat cu baldachin,in alt colt un birou si o biblioteca, apoi vazand doua usi,una ducand spre baie,iar alta spre dressing.Deschid usa de la dressing si observ ca matusa s-a ocupat de pusul lucrurilor la loc,in timp ce eu ma holbam la cadourile parintilor mei.In dressing erau si haine noi,aranjate dupa locul unde trebuiau purtate,cum ar fi la antrnamente,scoala,petreceri etc.
Fiind obosita,ii spun matusii...
-Matusa,vezi ca ma bag la nani!!
-Summer sa nu uiti ca maine ai scoala!!!se repezi ea la mine.
-Nici daca vroiam nu puteam uita!!asa ca ma duc sa fac un dus iar apoi direct in pat!!
Salut tuturor,sunt noua in acest domeniu,vreau sa stiu daca merita sa continui povestea,fi-ti sinceri,va astept comentariile!!:*
CITEȘTI
Deep Love with an Alpha
WerewolfHey, sunt Summer,am 17 ani, am parul negru, avand in inaltime 1,70,sunt destul de inalta pentru o fata,nu??Ochii mei sunt intunecati,adica sunt negrii.Sunt destul de tupeista,si nu suport ca cineva sa ma comande,adica imi ascult parintii pentru ca l...