Acest capitol il dedic dragei mele prietene InaKarina!!!Te pup!!Sper sa iti placa!!
Eram in masina cu Logan.Imi arunca o privire de " esti sigura de asta" si eu incuvintez.Coboram amandoi.Logan ma trage langa el,prinzandu-ma de talie.Asta insemna ca sunt oarecum a lui,si nimeni nu are voie sa ma atinga,doar ca era mica problema,nu era a lui si nici nu voi fii vreodata.Sunt a lui Xander,desi nu imi llace sa recunosc,mie dor de el.Alice schelalaia inauntrul meu.Era dezamagita de mine,dar si de el.Am tras o gura mare de aer,si am impins acest sentiment in fundul mintii,concentrandu-ma pe Demonica.Ochii me se schimbasera din nou,iar sangele a fost inlocuit din nou de adrenalina,frica a fost inlicuita de pericol,de dotinta,de dorinta pentru pericol.Toate privirile erau pe noi,mai mult pe mine.Logan avea o reputatie nu tocmai buna legata de relatii.Asa ca erau destul de socati.Ajungem in centrul multimii unde se faceau inscrierile pentru cursa,si pariurile.Logan a batut palma cu toti tipii de acolo.
-Hey,frate,ce te aduce pe aici??Credeam ca azi esti la garaj.spune unul dintre tipi
-Pai asa era planul,dar am iesit sa vizionez cursele,si am si o concurenta..spune si arata spre mine
-Ooooo...cei cu bombonica??intreaba un altul
-Ia-ti ochii pana nu ii pierzi!!! il ameninta Logan
-Ooo gata frate...spune si ridica mainile in semn de retragere
-Bun,deci sa vedem la care avem loc...Cum ati venit asa de tarziu mai are loc doar cu Dimitri...
-Aaaa...bun il ia!!!Fac pariu pe un milion de dolari.spune Logan degajat
-Ce??Esti nebun??il intreb eu
-Shhh!!Am incredere!!spune si imi da drumul de talie.
Ma conduce pana la masina si ma saruta pe obraz.Urc in masina si ma indrept spre start.In dreapta masinii mele se mai afla o masina gri,un Mustang.Tipul dinauntru era plin de tatuaje cu un cercel in spanceana.Imi face cu ochiul apoi incepe sa rada batjocoritor.Eu ii arat degetul din mijloc si ii scot limba,apoi imi indrept privirea spre inainte.Asteptam ca acea fata mai mult goala decat imbracata sa dea strartul.Imediat ce steagul a picat pe jos,am si apasat acceleratia.Io luasem inainte tipului tatuat.Mai aveam putin pana la linia de sosire.Tipul se chinuia sa ma depaseasca dar in vadar.Si....am trecut.
Logan pov
Startul a fost dat,iar Summer e in frunte.Ceea ce ia socat pe toti.
-Frate aia mica stie sa conduca??ma intreaba Sarpe
-Stie mai bine decat ai stii tu vreodata!!ii spun eu ranjind
-Ei pai daca stie sa sofeze atat de bine,vreau sa ma intrec cu ea!!spune o voce din multime,o nu,nu poate sa fie el
-Parca nu concurai cu oricine!!spun eu strambandu-ma la el
-Pai dupa cum vad,fata aceea nu e oricine,uite ce viraje face,di uite ca l-a si intrecut,nu ca i-ar fii dat vreo posibilitate sa o intreaca,cine a invatat-o sa conduca asa??intreaba el uimit
-Jason!mormai eu
-Oooo...de ea e misterioasa fata cu ochii roz care a dat intreaga mafie peste cap si a sucit mintiile multora.
-Da ea e!!spun eu oarecum mandru ca acum e cu mine
Ma indrept spre Summer cu idiotu de Aron dupa mine.E clar ca e atras pana peste botului lui de pataie de ea.Sau cel putin il fascineaza.Se vede in ochii lui ca e plin de curiozitate.Ah la naiba varcolacii astia.Blondul se indrepta spre ea si o priveste insistent.
Summer pov
Cobor din masina si sunt asaltata de felicitari si de bani.Il caut cu privirea pe Logan.Se indrepta spre mine.Era urmat de un blond cu ochii albastrii,destul de masiv tipul,dar nu era mai tare decat Xander al meu.Of Summer i-ati gandul de la el,te-a tradat.Tipul se apropia din ce in ce mai mult de mine pana distanta dintre noi era aproape inexistenta.Il imping,dar nu se clinteste,asa ca fac eu in pas in spate pentru ca el imi fura tot aerul.
-Te pot ajuta cu ceva??il intreb eu pe ton enervat
-Frumoasa cursa!!spune el zambindu-mi
-Mda,mersi!!ii intorc eu zambetul
-Stii ma gandeam ca poate ai vrea sa ne intrecem,ce zici??
-Nu,nu vrea!!se baga Logan in discutie neinvitat
-Mmmm...Logan??De cand spui tu ce vreau sa fac si ce nu??il intreb eu clar enervata de comportamentul lui
-Uite Summer,e periculos,stie sa conduca chiar foarte bine,nu stiu daca esti inca pregatit pentru asta.
-Uite,ai sa aflii acum,pentru ca eu concurez!!!Ai auzit tipule??Oricum te-o chema
-Da am auzit,si numele meu e Aron!!Imi pare bine!!
-Felicitari ca te simti bine,dar eu am chef de condus,asa ca daca nu te superi...
-Am inteles!!Vad ca esti nerabdatoare sa iti dau o lectie!!spune ranjiind
-Asta sa o crezi tu!!!ii spun si ma urc ain masina
CITEȘTI
Deep Love with an Alpha
Manusia SerigalaHey, sunt Summer,am 17 ani, am parul negru, avand in inaltime 1,70,sunt destul de inalta pentru o fata,nu??Ochii mei sunt intunecati,adica sunt negrii.Sunt destul de tupeista,si nu suport ca cineva sa ma comande,adica imi ascult parintii pentru ca l...